Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je jezelf zover kunt krijgen, doen! Al is het alleen maar voor de energie die je er aan overhoudt als je er weer een beetje lekker in zit. Ik heb nu wel keiharde spierpijn, de trap op en af lopen gaat me niet zo gemakkelijk meer af. ![]() |
![]() |
|
Ik had een joint gebold en wou nog snel even een flesje cola kopen voor op de bus.. ben met een joint achtr mn oren de nachtwinkel ingerend
![]() Had het pas door op het moment dat echt iedereen aanwezig naar me aan het staren was ![]()
|
Verwijderd
|
![]() had ik ook eens toen ik op zondagmorgen na een feest met mn lijpe hoofd de volle internationale trein richting brussel in stapte, met een half opgerookte joint in mn mond..."oh ohja fuck er bestaan ook nog normale mensen die geen drugs gewend zijn" |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En wel een beetje rustig aan doen he kerel ![]() <3 en props voor b00mbap ![]() ![]() o ja, IZSADC(a) |
![]() |
||
Citaat:
Ik had zondag MDMA gehad en zat met veel moeite een broodje te eten op het station van Lelystad. Er gaan 2 conducteurs op het bankje achter me zitten roken. Ze praten wat over de mensen en op een gegeven moment zegt er een dat dit niet het publiek is dat hard drugs gebruikt. ![]()
||
Citaat:
![]() ik liep eens met twee vrienden een tankstation in toen we net geblowd hadden om wat te eten te kopen, staan twee agenten bij de kassa koffie te drinken en te kletsen, toen we afrekende zei een: "Enne jongens, vreetkick?" Ehh, ja mevrouw ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() huis is aan kant, morgen nog lekker brood en fruit halen, en dan klaar, nice. Vanavond alleen met een riskant grote groep naar laatste avond op plek waar ik vaak kom, moet wel proberen genoeg slaap te pakken vanavond ![]() O ja, sidhe en ir de narie, regel samen effe weegschaaltje, niet dat iemand voor niets loop te zeulen ![]() Wel lame dat ik geen internet op pc heb, kunnen we geen wazig topicje bij gaan houden ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je bent heel actief high zonder moe te worden met het speedeffect & het verdovende gevoel van alcohol.. en nu de the day after voel ik me eigenlijk best wel lekker ![]() Examens beginnen pas binnen 2 weken voor mij, ik ben een belg ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|