Oud 02-06-2009, 15:20
Verwijderd
Woah, ik dacht dat belastingcenten gestort waren, maar ik had per ongeluk echt nog geld over haha! Maar dat geeft niks, want er komen twee dure weken aan. Verder bah, gewoon bluh en blah en vanavond maar even sporten. Of naar muziek...of sporten...of muziek...hmm toch maar sporten.

edit: damn ik heb een mailtje van de docente, die precies haar vinger legt op waar het probleem zit. Zal ik er dan toch maar voor gaan enzo? Toch maar dat essay en die presentatie proberen te fiksen? Ik zit volgende week bij een vriend, daar heb ik alle rust en tijd om er aan te werken....Zal ik...zal ik...?

Laatst gewijzigd op 02-06-2009 om 16:16.
Advertentie
Oud 02-06-2009, 16:39
Hawahaai
Hawahaai is offline
Af en toe voel ik me zo'n slechte juf, en dan niet eens tegen de kinderen, maar om de organisatie erom heen. En dat moet dan morgen zichzelf op sollicitatiegesprek gaan verkopen als de meest geschikte juf voor die school . Maar goed. Het zal allemaal wel goedkomen. Gewoon iedere dag een vracht aan spullen mee naar huis nemen en dan krijg ik het wel bijgewerkt.
Ik ben alleen benieuwd wat er komt van de afspraken die we gisteravond gemaakt hebben.
Oud 02-06-2009, 17:06
Verwijderd
@ Hawahaai (men ik heb altijd gedacht dat het hawaaihaai was ):
mijn vriend heeft vandaag een jochie van vier aan het huilen gemaakt, dus dan ben jij zo'n slechte juf nog niet.

Blegh, ik zou eigenlijk ook moeten gaan sporten, maar ik ben helemaal kapot. Net tentamen gehad en dat ging eigenlijk wel aardig. Hoewel ik daar nu al weer over twijfel, maarja. Daarna ook nog even mijn vorige tentamen ingezien, dat was ook wel goed, maar te laat.
Pffffff, en nu ben ik moe.
Morgen maar sporten .
Oud 02-06-2009, 17:14
Verwijderd
Mushu en Nattigheid gaan Zumba-dingen doen. Nu weet heel het forum het, dus nu moeten we wel *dansje doet*
Oud 02-06-2009, 19:14
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Hawahaai: veel succes met je sollicitatie morgen!

@ Vogelvrij: thx voor je support. Het ging wel, denk ik, al was het wel moeilijker dan ik had gedacht. Uiteindelijk heb ik het maar gewoon ingeleverd, voordat ik teveel zou gaan twijfelen. Ik vond het wel erg opvallend dat ik als een van de eerste wegging, normaal zit ik er juist nog als één van de laatsten. Nu maar gewoon afwachten.
Oud 02-06-2009, 19:24
Verwijderd
ik word gek. ik wil gewoon NU een diagnose. Al dat vage gedoe. In het ziekenhuis hebben ze me ook een naambordje gegeven. Maakt me niks uit, maar ik moet het hebben voordat ik mezelf snap. En ik ben anders dan in het ziekenhuis. Het is bijna 2 jaar later. Ik voel me echt echt ellendig nu
Oud 02-06-2009, 19:50
Heksjuh
Heksjuh is offline
@Hawahaai: succes morgen!

Het voelt als vakantie, maar ik moet eerst nog een paar weekjes hard werken en dan heb ik echt vakantie. Vandaag weer gewerkt en het was nog best druk vanmorgen. Ook weer veel gelopen vandaag, ik heb in de afgelopen vijf dagen meer gelopen dan in de hele maand volgens mij Vandaag ook telkens heen en weer tussen de kassa en de winkel, want ik ging helpen vullen. Nu vrijdag weer werken en dan de rest van het weekend niet, gelukkig. Wel weer druk aan het werk voor school dan. Veel werken en daarnaast nog studeren breekt me een beetje op, ik heb bijna elke avond ook nog iets aan school gedaan. Nu loop ik wel zo goed als bij, maar ik ben ook een beetje gesloopt. Gelukkig heb ik niet zo gek veel les meer. Wel veel zelfstudie, want voor keuzevak moeten we een scriptie maken en voor het andere vak hebben we veel zelfstudie. Ik ben dan wel vrijdag en volgende maandag vrij, maar ik heb liever de les ingerooster ddan allemaal zelfstudie want zo maak ik me alleen maar drukker.
Bijna vakantie!
Oud 02-06-2009, 20:10
marrel
marrel is offline
HaWaHaai succes!

Soms zijn dingen oneerlijk en ik haat de pijn aan m'n schouder bij het typen. Iets wat ik verdorie uren en jaren kan doen behalve op m'n werkplek blijkbaar.
Oud 02-06-2009, 22:57
Nijn*
Nijn* is offline
Wat een dag. Therapie was ronduit kut, ik wilde echt stoppen op een gegeven moment. Gelukkig merkte ze dat en dat was wel fijn, maar echt, het komt allemaal wel erg dichtbij en 't is zwaar.. Daarna in de UB gezeten, 7 uur lang.. alleen maar gestudeerd en blijkbaar met succes want (ondanks onwijze bloedneus): ik heb het tentamen gehaald, waarsch. met een 6,5/7... Jaja, ik kan het wel, die P komt steeds dichterbij. En ondanks borrelen erna en de gezellige sfeer voel ik me kut. Want, er ontstaan steeds meer problemen:
- Ik kan geen 6-8 weken vrij krijgen van mijn werk voor ontwikkelingswerk wat ik volgende zomer wilde doen, hooguit 4. Betekent dus ook indirect dat ik een halfjaar in het buitenland studeren wel kan vergeten, of ik moet stoppen met daar werken, maar dat wil ik ook absoluut niet!
- Ik kan de minor die ik wilde niet volgen, of ik moet nog een extra jaar doen over mijn bachelor en weet niet of ik dat nou wel zo'n leuk plan vind. De andere minor die ik wilde doen had heel weinig plek dus die zit waarschijnlijk nu al vol. Mijn tutor reageert niet meer, osiris ligt er al de hele avond uit en morgen de hele dag naar Amsterdam dus dan heb ik ook geen tijd om me er mee bezig te houden. Baal echt verschrikkelijk.

En nog veel meer rotzooi, maar daar mag ik hier niet te veel over vertellen. BAH, ik haat de wereld, ik moet morgen om 7 uur alweer opstaan, ik heb het gehad met alles en iedereen. Vaarwel. *slaat met deur*
Oud 03-06-2009, 00:13
blurred
blurred is offline
Ha, omdat het bijna 20 jaar geleden is dat er een bepaald "incident" plaatsvond in dit land, wil de overheid hier wat meer zekerheid nemen. En daarom kan het hele land sinds gisteravond niet meer inloggen op hotmail! Waarschijnlijk passen ze dat na donderdag wel weer aan, maar je weet het nooit! Wat een onzin, dan zouden ze alle e-mailproviders moeten blokkeren toch? Heel erg logisch is het allemaal niet.

En voor de mensen die mijn verhaal een beetje in de gaten houden: de soap is compleet want de drummer heeft me gisteren verteld dat hij verliefd op me is. Op MSN dus, de sufferd. En zaterdag gaan we voor twee dagen naar een stad hier vlakbij omdat hij daar op moet treden, met nog wat vrienden van hem. En ik ben van slag, heb vannacht amper kunnen slapen omdat mijn geweten hierdoor ineens weer met een mokerslag is ingeslagen/teruggekomen. Maar ik ben ook blij, want wat is er nou leuker dan horen dat iemand waar je een beetje verliefd op bent ook verliefd op jou is... Ik maak dit soort dingen ook nooit mee!
Oud 03-06-2009, 07:55
Alyssia
Alyssia is offline
Oh wat een gedoe blurred, die gemengde gevoelens enzo. Hopelijk kom je er snel uit!

Vandaag mijn laatste examen, Frans. Komt wel goed dus. Daarna ga ik naar m'n vriendje, die met 'die andere jongen' (die ene ja) muziek aan het maken is vandaag. Nja, daarna gaan we dus met z'n drieën naar Utrecht, waar we samen met nog een vriendin van ons die daar al is gaan vieren dat we klaar zijn met de middelbare school
Enige punt is dat háár vriendje ook meegaat omdat ze al met hem had afgesproken. En hij is gewoon. Stom.
Hij heeft echt niks met ons te maken, hij is vervelend, irritant, druk, heeft niks toe te voegen, gewoon totaal niet ons niveau. Zij mag best met 'm omgaan, maar ik hoef 'm eigenlijk niet te zien. Bleh dus, want ik had best zin om met z'n vieren iets leuks te gaan doen, maar nou zit die aap er ook weer bij... Zucht.

Laatst gewijzigd op 03-06-2009 om 08:41.
Oud 03-06-2009, 08:20
Verwijderd
Raargh ik ben echt ongezellig vandaag. Niet geweldig geslapen, en de hele dag lopen hier mensen in en uit omdat de douche verrot is en vervangen moet worden - ik heb geen veilig plekje meer hier met al die bouwvakkers die maar rondbanjeren en dat trek ik slechter dan ik dacht Moet ik over een uur naar een tutorial van een afgrijselijke docent, gelukkig de laatste maar ik ben zo niet gemotiveerd. Hij wil dat we presenteren, het is vrijwillig maar als je niet zelf iets zegt wijst hij je alsnog aan. En de andere tutorials hoeven het niet en RAARGH :boos:.

En ik stel me vast aan maar pfffff.
Oud 03-06-2009, 09:03
Verwijderd
Bwuh, ik ben bang voor school. Ik wil niet. Enige wat ik daar doe is falen en gehaat worden ofzo.
Oud 03-06-2009, 09:10
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
knip!
ik kan sinds vorige week donderdag al niet meer inloggen
Oud 03-06-2009, 09:18
Missy1234567890
@ Blurred: verwarrend allemaal zeg. Ik heb ooit iets soortgelijks gehad tijdens een studiereis. Die jongen was écht heel leuk en wist ook niet dat ik een vriend had. Gelukkig duurde dat reisje maar een week en zou ik hem daarna nooit meer zien, dus dat maakte het wel makkelijker. Uiteindelijk is hij er vlak voor het eind van de reis via andere mensen achtergekomen dat ik een vriend had, daarna heeft hij niks meer tegen mij gezegd. Ik kreeg later nog wel een mailtje van hem en daar heb ik ook op geantwoord en het een beetje uitgelegd. Maar ik snap wel een beetje in welke situatie je zit. Eerst is er geen noodzaak hem te zeggen dat je een relatie hebt en nu kún je het eigenlijk niet meer vertellen. Echt supermoeilijk. Ik was blij dat ik maar een week in die situatie zat, jij zit er maanden mee. }

OT: vannacht gedroomd dat ik die toets heel slecht gemaakt heb. Dat is zeker niet zo, maar ik ben wel een beetje zenuwachtig voor de uitslag. Ik zou het wel heel erg vinden als ik nu nog afval. Ik heb ook geen idee wanneer ik wat ga horen.
Oud 03-06-2009, 09:31
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Vandaag gaat het ineens weer een stuk beter dan de afgelopen dagen, geen idee waar dat aan ligt. Alleen die scriptie, ik moet vrijdag mijn tweede hoofdstuk inleveren en ik heb nu al wel iets af wat voor een tweede hoofdstuk door kan gaan. Ik weet dat het fout is, maar tegelijkertijd weet ik niet goed hoe het beter moet, dus nu doe ik gewoon niets en ja, daar wordt elk mens natuurlijk een beetje depressief van, van urenlang staren naar een document waarvan je weet dat het slecht is. Ik zie erg op tegen komende maandag, dan heb ik een gesprek met mijn scriptiebegeleidster als het goed is. Maar dan zou ik daarna in principe wel weer verder kunnen. Nou ja, eerst vanmiddag maar eens werken.
Oud 03-06-2009, 10:41
Nienna*
Nienna* is offline
Oud 03-06-2009, 10:51
justhanna
justhanna is offline
Hihi vertel
Oud 03-06-2009, 11:31
rare kwast
rare kwast is offline
http://www.youtube.com/watch?v=u44HGx7YixY

best lekkere muziek.. echt van die ik blaas al die onzin uit mijn hoofd maar ik kan toch nog een beetje meezingen
Oud 03-06-2009, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Wat een dag. Therapie was ronduit kut, ik wilde echt stoppen op een gegeven moment. Gelukkig merkte ze dat en dat was wel fijn, maar echt, het komt allemaal wel erg dichtbij en 't is zwaar.. Daarna in de UB gezeten, 7 uur lang.. alleen maar gestudeerd en blijkbaar met succes want (ondanks onwijze bloedneus): ik heb het tentamen gehaald, waarsch. met een 6,5/7... Jaja, ik kan het wel, die P komt steeds dichterbij.
Wow, respect voor jou Nijn*! 7 uur, hallohee.
En balen van de rest, natuurlijk! Maar ik wilde vooral even respect zeggen

OT: Ik heb iig een afspraak bij de fysio staan nu! Jammer dat 't vandaag/morgen niet meer ging, piiiiijn.
en verder vooral geeeeeen respect voor mij. Leren .
Oud 03-06-2009, 14:06
Dith
Dith is offline
Ik ben echt steeds banger dat ik gewoon niet meer aan een bijbaan ga komen .
Oud 03-06-2009, 14:10
Verwijderd
Ik weet toch zeker dat ik een hele blije post had gepost en nu issie weg! Nouja, ik is blij want ik hoef me niet meer te vervelen. Daar kwam het op neer...
Oud 03-06-2009, 15:08
justhanna
justhanna is offline
Citaat:
Ik weet toch zeker dat ik een hele blije post had gepost en nu issie weg! Nouja, ik is blij want ik hoef me niet meer te vervelen. Daar kwam het op neer...
Waarom hoef je je niet te vervelen?
Oud 03-06-2009, 15:13
justhanna
justhanna is offline
Pff, ik ben bang dat ik toch aan werk kom dat ik eigenlijk niet wil... Ik kan sowieso weer de thuiszorg in als verzorgende, maar daar heb ik helemaal geen zin in, telkens weer zoeken naar adresjes, enorm veel administratie op papier, en daarbij spreekt helpen bij de ADL me toch niet helemaal aan, ik ben meer van het sociale aspect.
Word ik net gebeld door een verzorgingshuis hier in Zwolle waar ik had gereageerd op vakantiewerk, dus ik helemaal blij, blijkt dat ze me daar ook als verzorgende willen hebben... Dat was wel een teleurstelling, zeker omdat ik duidelijk in mijn mail had gezet dat mijn voorkeur uitgaat naar activiteiten/groepsbegeleiding.. Maar omdat ik vind dat ik niet te kieskeurig mag zijn, heb ik toch maar ingestemd met een gesprek om te kijken naar de mogelijkheden.... Op zich heeft het wel voordelen tov de thuiszorg, omdat je gewoon op 1 vaste plek zit en naar wat ik aanneem ook een stuk minder administratie hebt... Maar toch voelt het niet goed, ik ben geen verzorgende en wil er geen worden eigenlijk ook.. Hopen dat de andere verzorgingshuizen nog snel van zich laten horen...
Oud 03-06-2009, 15:14
Verwijderd
You're so hot, teasing me
So you're blue but I can't take a chance on a kid like you.
I can see what you want,
but you seem pretty young to me searching for that kind of fun.
Now you're so cute, I like your style,
and I know what you mean when you give me a flash of that smile.

Does your mother know that you're out??
Oud 03-06-2009, 15:17
Hawahaai
Hawahaai is offline
Dank aan alle mensen die me gisteren succes gewenst hebben!
Het gesprek ging best aardig vandaag. Ik denk alleen dat als een van de andere kandidaten meer 'body' heeft, het die gaat worden. De school viel me heel erg mee, niet zo strikt als ik in eerste instantie dacht. Benieuwd wanneer ik wat ga horen. En dan heb ik volgende week natuurlijk nog dat gesprek op die andere school.

Nu nog even hard werken, ik moet veel doen. Dat einde van het schooljaar is niet leuk als juf hoor . Wat een werk!
Oud 03-06-2009, 15:57
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik ben blij! Vandaag is een leuke dag! Maar wel koud.. brr.
Oud 03-06-2009, 16:37
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Hihi vertel
Leuke jongen, leuke nacht, en gelukkig net op tijd alles netjes gehouden al was dat moeilijk.
Jaaa ik vind hem toch wel leuk geloof ik en nu niet te hard van stapel lopen. Maar alles gaat goedgoed!

Edit: behalve dan dat ik altijd heel onzeker word of hij me dan wel echt nog steeds leuk vindt en blabla. Ook al geeft hij me totaal geen reden om te denken dat hij me niet leuk vindt ofzo

OT: Morgen decentrale selectie, maar erger nog: vrijdag dat gesprek voor de decentrale selectie!! Met één of andere bijzonder hoogleraar die cum laude is gepromoveerd enzo... Brr ik weet niet wat ik moet verwachten en ik ben echt een beetje bang.
En voor de rest duisenteneendingen regelen waar ik gek van word, maar wat ik allemaal op mezelf heb afgeroepen. O ik ben weer gevraagd voor het programma, suuuperleuk maar het valt natuurlijk weer verrot, maar ik denk dat ik het toch ga doen ik moet ook leuke/spannende dingen doen natuurlijk in mijn leven!

Het lijkt wel alsof vannacht niet heeft plaatsgevonden, zo ver weg voelt het nu haha!

Oud 03-06-2009, 17:19
marrel
marrel is offline
Nou dat was m'n eerste taak, best een beetje verkloot. En zo in de war in m'n hoofd. Wel of niet en ik weet niet.

Laatst gewijzigd op 03-06-2009 om 18:43.
Oud 03-06-2009, 18:36
Verwijderd
Ik was net jerga aan het praten met een Peruaanse kennis en toen kreeg ik voor het eerst sinds januari het gevoel wat ik gelukkig al die tijd heb weten te vermijden: ik mis ze en ik wil er weer heen. Nu pas voel ik weer de kriebels die ik heb als ik weet dat ik weer ga. En dat was even best fijn. Helemaal toen ie vertelde hoe het met iedereen ging daar. Althans, de mensen die niks met mijn Peruaanse ellende te maken hebben. Heerlijk.
Oud 03-06-2009, 19:33
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ow, waarom nou weer zo ingewikkeld. Word ik eerst afgewezen in de telefonische intake, krijg ik nog toevallig een mailtje waar instaat dat ze mijn problematiek toch behandelen. Dus ik bellen, blijkt dat inderdaad te kloppen. Moet ik weer met aanmelding bellen, is de vrouw van mijn intake er niet. Moet ik morgen teruggebeld worden. Schijt nu al weer zeven kleuren en heb het gevoel dat ik ze ongelofelijk lastig val. Heb ook een andere praktijk aangeschreven, maar begin me langzamerhand af te vragen of ik mezelf niet gewoon onder de grond moet stoppen tot Eindhoven toch eens gaat bellen. Blegh.
Oud 03-06-2009, 22:08
Missy1234567890
@ Vogelvrij: heel herkenbaar, zo dacht ik ook tijdens mijn scriptie. Ik was ook altijd doodsbenauwd voor de besprekingen, maar gek genoeg kreeg ik bijna altijd goed commentaar. Het werd in elk geval nooit tot de grond toe afgekraakt. Zo zal het bij jou ook zijn denk ik. En dat nietsdoen omdat je denkt dat het toch slecht is, herken ik ook. Wacht nou maar eens eerst het commentaar van je begeleidster af, dan kun je weer verder (en zul je zien dat het waarschijnlijk zo slecht nog niet is).

OT: vanavond koorrepetitie gehad, generale, want a.s. zaterdag heb ik een optreden. En ik heb alles uit m'n hoofd gezongen en iedereen vond het heel knap van me, omdat ik er nog niet zo lang bij zit. *trots is*

Kom ik net onze straat in, staat er weer politie in de straat. Laatst ook al, toen hebben ze een hennepkwekerij opgeruimd. Wat er nu aan de hand is, weet ik niet. We zullen het morgen wel horen van de onderbuurvrouw, die is altijd van alle nieuwtjes op de hoogte, erg handig zo af en toe
Oud 03-06-2009, 23:48
justhanna
justhanna is offline
@ Droomvlucht: succes gewenst voor morgen, je valt ze echt niet lastig!
Oud 04-06-2009, 00:15
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Stress voor die stomme toets
Oud 04-06-2009, 07:57
Verwijderd
Waarom heb ik nog twee dagen last van mijn rug als ik gesport heb . Echt niet normaal.
Oud 04-06-2009, 08:11
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
@ Vogelvrij: heel herkenbaar, zo dacht ik ook tijdens mijn scriptie. Ik was ook altijd doodsbenauwd voor de besprekingen, maar gek genoeg kreeg ik bijna altijd goed commentaar. Het werd in elk geval nooit tot de grond toe afgekraakt. Zo zal het bij jou ook zijn denk ik. En dat nietsdoen omdat je denkt dat het toch slecht is, herken ik ook. Wacht nou maar eens eerst het commentaar van je begeleidster af, dan kun je weer verder (en zul je zien dat het waarschijnlijk zo slecht nog niet is).
Hmpf, dat is bij jou dan toch wel anders dan bij mij, want ik krijg juist altijd vernietigend commentaar.

Maar ik zal dat hoofdstuk maar gewoon opsturen en dan zie ik het maandag wel Eerst dit weekeinde naar Drenthe.
Oud 04-06-2009, 08:48
Verwijderd
Citaat:
Waarom heb ik nog twee dagen last van mijn rug als ik gesport heb . Echt niet normaal.
ehm..ik ook
en mn schouders
en mn nek
Oud 04-06-2009, 09:00
Verwijderd
Het is echt niet grappig hoor, ik had het laatst ook al toen ik gesport had .
Oud 04-06-2009, 09:30
justhanna
justhanna is offline
Citaat:
Stress voor die stomme toets
Wanneer heb je de toets?
Oud 04-06-2009, 09:57
Verwijderd
Ik ben als een auto, de benzinefilter is niet goed meer, de uitlaat roest en de luchtfilter zit verstopt.

Fuck ik mis hem
Oud 04-06-2009, 10:13
Alyssia
Alyssia is offline
Volgens mij heb ik mijn moeders föhn gemold. Hij hield er opeens mee op o.o
En nu is m'n haar nog half nat. Nja, droogt wel op.
Verder ga ik een lekker rustig dagje tegemoet <3
Oud 04-06-2009, 10:42
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Citaat:
Wanneer heb je de toets?
Dinsdag
Oud 04-06-2009, 14:04
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Benieuwd wanneer ik wat ga horen.
Nou, drie uur later dus. Of ik maandag nog een keer op gesprek wil komen, om op bepaalde zaken wat gedetailleerder in te gaan. Dus nu kon ik vandaag weer gaan regelen dat ik maandagmiddag eerder weg kan op mijn werk (en dan moet er dus een vervanger komen). Hopelijk komt het allemaal rond, maar ik ga er nu maar vast van uit dat ik maandag daar naar toe kan gaan. Spannend, en ik weet nog niet precies wat ik nou wel en niet wil, dus daar moet ik dit weekend ook eens heel goed over nadenken.
Oud 04-06-2009, 14:18
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Dankjewel Justhanna.
Ze behandelen mijn problematiek toch niet, alleen in Den Haag, en ik woon in Limburg. Dat is een beetje te ver. Ze hebben me nu doorverwezen naar het Riagg hier. 26 juni mag ik op intake komen. Ik ken alleen maar de spookverhalen over het Riagg hier, dus ik weet niet zo goed wat ik er van moet verwachten. De vrouw aan de telefoon klonk erg aardig, en iemand van een ander forum is er wel positief over, dus het is niet helemaal waar wat ik schrijf, maar toch. En ik moet toch iets. Ik kan niet de maanden gaan wachten die ik nog op de wachtlijst voor het LCVT in Eindhoven op de wachtlijst sta. Ik vind het vooral ook eng. Het is onbekend en dat vind ik altijd eng.
Oud 04-06-2009, 14:30
darkfairy
darkfairy is offline
ik heb hier een paar dagen niet gepost.
maar ik dacht ik ga het toch maar even doen.
dinsdag middag was ik eerst naar fysio geweest voor de spanning in me nek.
ze heeft me spieren wat los gemaakt en dat deed pijn.
en ze heeft iets van tape op me nek geplakt voor de bloedsomloop.
en vandaag moest ik terug komen
en dinsdag middag ben ik ook bij de dietiste geweest.
en ik ben weer afgevallen en dat is wel positief.
ik heb teveel angsten vanaf dinsdag af.
en vanaf dinsdag af heb ik alleen maar huilbuien.
ik heb dinsdag ochtend weer EMDR gehad.
en dat ging wel goed ik werd er alleen we weer wat leeg van.
wij zijn dinsdag op excursie geweest bij de brandweer.
en dat was aan de ene kant wel leuk.
want ik sta met een mede patient op de foto.
ik de brandweer kantine.
en met een man van de verpleging met me 2e coordinator.
daar sta ik ook mee op de foto in brandweer kleding.
maar toen ze over branden enzo gingen vertellen.
en over mensen die er door overleden waren.
kreeg ik heel veel angsten en barste ik in tranen uit.
en toen ik die AED trommel zag liggen raakte ik nog meer in paniek.
okal weet ik dat dat alleen maar goed is dat die er zijn.
en sindsdien ben ik bang om te gaan slapen.
omdat ik dan denk dat ik niet meer wakker word.
en ben ik heel bang om mensen te verliezen.
en de spanning komt er ook heel erg lichamelijk uit.
en ik heb hier nou in deze 3 dagen al heel vaak met de verpleging gepraat.
de spanning die er lichamelijk uitkomt is een brandend gevoel in me lijf.
en hartkloppingen en een druk op me borst en heel erg misselijk.
maar ik weet dat dat alleen maar door de spanning komt.
maar als ik dat heb word ik er nog banger van.
ik ben nou ook alweer angstig sinds dat ik uit bed kom.
en vanochtend had ik fysio fitness en dat ging goed zolang ik me kon afleiding.
en eerst moest ik daar om 9:00 bij die vrouw van dinsdag zijn.
die ook fysio fitness geeft en ze heeft me nek weer even los gemaakt.
en aankomende dinsdag middag moet ik weer terug.
en vanmiddag ben ik met een van de verpleging en met 2 mede patienten.
mee boodschappen wezen doen voor het eten van vanavond.
want we hadden vanmiddag toch geen programma.
en ik ben zo angstig dat ik het liefst niet wil werken.
dat heb ik al aangegeven bij me coordinator maar ik ga er zo nog even over beginnen.
ik doe nou liever morgen aan yoga.
ik krijg er ook bijna geen hap door me keel door.
of in iedergeval weinig en qua drinken ook.
en gisteren belde een vrouw waar ik mee naar de bingo zou gaan.
of ik ging en ze hoorde me huilen.
en nou wou ze gisteren avond langskomen.
want zei zit in de dagbehandeling en ik zei van dat ik ging wandelen.
met me coordinator en naderhand mocht ik me seroquel een paar uur eerder innemen.
en de mede patienten troosten me hier wel heel goed.
en een van de mede patienten heeft me kamer vandaag mee schoongemaakt.
omdat ik dat telkens uitstelde.
ik durfde het door die angsten niet meer.
en dan heb ik het weer warm en dan weer koud.
en ik kan niet lang op een plek blijven zitten.
maar ik probeer het echt positief te bekijken.
een man van de verpleging vroeg gisteren al of ik me medicijnen wel goed in nam.
en dat doe ik wel.
en bij de fysio heb ik oefeningen voor me rug enzo meegekregen.
en voor me schouders dat de spanning er meer afgaat.
Oud 04-06-2009, 14:30
Nienna*
Nienna* is offline
Je-zus wat heb ik het ongelofelijk druk. Om gek van te worden! Maar goed dat ik heb gezegd dat ik zaterdag maar een halve dag werk, anders had ik die toets nooit van m'n leven kunnen leren.... ik denk dat ik gek word!
Nu gesprek voor decentrale bij de UvA voorbereiden en dat GOED doen, dan dat college van vandaag uitwerken voor decentrale en daarna (hopelijk) nog het practicum van de VU van morgen voorbereiden, anders haal ik m'n vak straks niet..
En dat terwijl ik afgeleid ben
Oud 04-06-2009, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Je-zus wat heb ik het ongelofelijk druk. Om gek van te worden! Maar goed dat ik heb gezegd dat ik zaterdag maar een halve dag werk, anders had ik die toets nooit van m'n leven kunnen leren.... ik denk dat ik gek word!
Nu gesprek voor decentrale bij de UvA voorbereiden en dat GOED doen, dan dat college van vandaag uitwerken voor decentrale en daarna (hopelijk) nog het practicum van de VU van morgen voorbereiden, anders haal ik m'n vak straks niet..
En dat terwijl ik afgeleid ben
Herkenbaar Ik moet in een maand mijn scriptie af zien te maken en daarnaast gewoon 10 uur per week werken, maar in plaats van hard aan de slag te gaan lig ik tot na twaalven in bed met m'n nieuwe vriendje Dan maar dit weekend bij de ouders aan de studie.

Maar omfg het is zo leeuuuk
Oud 04-06-2009, 19:22
Skilly
Skilly is offline
jeaay ik ben klaar met me stage. We gingen nog uiteten met de groep ik kreeg 2 kado's van ze ik had het niet verwacht. Wat lief van ze. Ik heb een balbberde speech gehouden, ze konden het wel warderen.
Man en wat was die ene collega een lekkerding. 4,5 maand iets om naar te kijken als ik me verveelde
Oud 04-06-2009, 20:31
darkfairy
darkfairy is offline
@ iedereen die het nodig heeft.
knuffels en sterkte en succes.

ot.

ik ben moe van al die spanning en angsten.
me 2de coordinator van de verpleging.
kwam aan het einde van de middag vertellen.
dat hij voor mij en hem een gesprek had geregeld.
bij me psycholoog omdat het echt niet goed gaat.
met al die angsten enzo.
dus daar zijn we geweest en ik heb het hele verhaal verteld.
en ook dat de spanning er lichamelijk uitkomt enzo.
en hij vroeg of ik me kalmeringstabletten voor zonodig nog had.
en ik zei dat ik die een tijdje terug van de psychiater moest inleveren.
op het kantoor bij de verpleging en dat ik dat gedaan had toen.
en nou vind hij het het beste dat ik morgen niet ga werken.
maar dat ik me verhaal bij de psychiater morgenvroeg ga uitleggen.
tijdens het spreekuur op de afdeling hier.
en dat ik dan zou vragen of ik me pillen voor zonnodig terug mocht krijgen.
omdat het nou soms wel nodig is.
en omdat ik ze toch maar weinig gebruikte.
en ik hoop dat ik vanacht een beetje goed kan slapen weer.
en dat het opstaan morgen ook beter gaat qua lichamelijke spanning en angsten.
en qua de geestelijke angsten.
het was verder wel een gezellige avond op de afdeling.
en we hadden ook lekker gegeten.
ik hoorde net wel mensen schreeuwen maarja.
ik dacht ik bemoei me er maar niet mee.
ik heb me straks even gedouched.
en ik ga zometeen maar nog even in bed tv kijken.
en nou nog even wat drinken en mischien nog even bij de rest zitten.
Oud 04-06-2009, 21:46
marrel
marrel is offline
Echt ik haat het en hoop dat ik voor eeuwig onthoud dat ik er nooit meer aan moet uberhaubt proberen te beginnen. Gewoon niet doen waar je niet goed in bent. #^$#@

Laatst gewijzigd op 04-06-2009 om 21:54.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten