Advertentie | |
|
![]() |
|
http://www.youtube.com/watch?v=u44HGx7YixY
best lekkere muziek.. echt van die ik blaas al die onzin uit mijn hoofd maar ik kan toch nog een beetje meezingen ![]()
|
Pff, ik ben bang dat ik toch aan werk kom dat ik eigenlijk niet wil... Ik kan sowieso weer de thuiszorg in als verzorgende, maar daar heb ik helemaal geen zin in, telkens weer zoeken naar adresjes, enorm veel administratie op papier, en daarbij spreekt helpen bij de ADL me toch niet helemaal aan, ik ben meer van het sociale aspect.
Word ik net gebeld door een verzorgingshuis hier in Zwolle waar ik had gereageerd op vakantiewerk, dus ik helemaal blij, blijkt dat ze me daar ook als verzorgende willen hebben... ![]()
|
Verwijderd
|
You're so hot, teasing me
So you're blue but I can't take a chance on a kid like you. I can see what you want, but you seem pretty young to me searching for that kind of fun. Now you're so cute, I like your style, and I know what you mean when you give me a flash of that smile. Does your mother know that you're out?? |
![]() |
|
Dank aan alle mensen die me gisteren succes gewenst hebben!
Het gesprek ging best aardig vandaag. Ik denk alleen dat als een van de andere kandidaten meer 'body' heeft, het die gaat worden. De school viel me heel erg mee, niet zo strikt als ik in eerste instantie dacht. Benieuwd wanneer ik wat ga horen. En dan heb ik volgende week natuurlijk nog dat gesprek op die andere school. Nu nog even hard werken, ik moet veel doen. Dat einde van het schooljaar is niet leuk als juf hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Jaaa ik vind hem toch wel leuk geloof ik ![]() Edit: behalve dan dat ik altijd heel onzeker word of hij me dan wel echt nog steeds leuk vindt en blabla. Ook al geeft hij me totaal geen reden om te denken dat hij me niet leuk vindt ofzo ![]() OT: Morgen decentrale selectie, maar erger nog: vrijdag dat gesprek voor de decentrale selectie!! Met één of andere bijzonder hoogleraar die cum laude is gepromoveerd enzo... Brr ik weet niet wat ik moet verwachten en ik ben echt een beetje bang. En voor de rest duisenteneendingen regelen waar ik gek van word, maar wat ik allemaal op mezelf heb afgeroepen. O ik ben weer gevraagd voor het programma, suuuperleuk maar het valt natuurlijk weer verrot, maar ik denk dat ik het toch ga doen ![]() Het lijkt wel alsof vannacht niet heeft plaatsgevonden, zo ver weg voelt het nu ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik was net jerga aan het praten met een Peruaanse kennis en toen kreeg ik voor het eerst sinds januari het gevoel wat ik gelukkig al die tijd heb weten te vermijden: ik mis ze en ik wil er weer heen. Nu pas voel ik weer de kriebels die ik heb als ik weet dat ik weer ga. En dat was even best fijn. Helemaal toen ie vertelde hoe het met iedereen ging daar. Althans, de mensen die niks met mijn Peruaanse ellende te maken hebben. Heerlijk.
|
![]() |
|
Ow, waarom nou weer zo ingewikkeld. Word ik eerst afgewezen in de telefonische intake, krijg ik nog toevallig een mailtje waar instaat dat ze mijn problematiek toch behandelen. Dus ik bellen, blijkt dat inderdaad te kloppen. Moet ik weer met aanmelding bellen, is de vrouw van mijn intake er niet. Moet ik morgen teruggebeld worden. Schijt nu al weer zeven kleuren en heb het gevoel dat ik ze ongelofelijk lastig val. Heb ook een andere praktijk aangeschreven, maar begin me langzamerhand af te vragen of ik mezelf niet gewoon onder de grond moet stoppen tot Eindhoven toch eens gaat bellen. Blegh.
|
@ Vogelvrij: heel herkenbaar, zo dacht ik ook tijdens mijn scriptie. Ik was ook altijd doodsbenauwd voor de besprekingen, maar gek genoeg kreeg ik bijna altijd goed commentaar. Het werd in elk geval nooit tot de grond toe afgekraakt. Zo zal het bij jou ook zijn denk ik. En dat nietsdoen omdat je denkt dat het toch slecht is, herken ik ook. Wacht nou maar eens eerst het commentaar van je begeleidster af, dan kun je weer verder (en zul je zien dat het waarschijnlijk zo slecht nog niet is).
OT: vanavond koorrepetitie gehad, generale, want a.s. zaterdag heb ik een optreden. En ik heb alles uit m'n hoofd gezongen en iedereen vond het heel knap van me, omdat ik er nog niet zo lang bij zit. *trots is* Kom ik net onze straat in, staat er weer politie in de straat. Laatst ook al, toen hebben ze een hennepkwekerij opgeruimd. Wat er nu aan de hand is, weet ik niet. We zullen het morgen wel horen van de onderbuurvrouw, die is altijd van alle nieuwtjes op de hoogte, erg handig zo af en toe ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik zal dat hoofdstuk maar gewoon opsturen en dan zie ik het maandag wel ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Dankjewel Justhanna.
Ze behandelen mijn problematiek toch niet, alleen in Den Haag, en ik woon in Limburg. Dat is een beetje te ver. Ze hebben me nu doorverwezen naar het Riagg hier. 26 juni mag ik op intake komen. Ik ken alleen maar de spookverhalen over het Riagg hier, dus ik weet niet zo goed wat ik er van moet verwachten. De vrouw aan de telefoon klonk erg aardig, en iemand van een ander forum is er wel positief over, dus het is niet helemaal waar wat ik schrijf, maar toch. En ik moet toch iets. Ik kan niet de maanden gaan wachten die ik nog op de wachtlijst voor het LCVT in Eindhoven op de wachtlijst sta. Ik vind het vooral ook eng. Het is onbekend en dat vind ik altijd eng.
|
ik heb hier een paar dagen niet gepost.
maar ik dacht ik ga het toch maar even doen. dinsdag middag was ik eerst naar fysio geweest voor de spanning in me nek. ze heeft me spieren wat los gemaakt en dat deed pijn. en ze heeft iets van tape op me nek geplakt voor de bloedsomloop. en vandaag moest ik terug komen en dinsdag middag ben ik ook bij de dietiste geweest. en ik ben weer afgevallen en dat is wel positief. ik heb teveel angsten vanaf dinsdag af. en vanaf dinsdag af heb ik alleen maar huilbuien. ik heb dinsdag ochtend weer EMDR gehad. en dat ging wel goed ik werd er alleen we weer wat leeg van. wij zijn dinsdag op excursie geweest bij de brandweer. en dat was aan de ene kant wel leuk. want ik sta met een mede patient op de foto. ik de brandweer kantine. en met een man van de verpleging met me 2e coordinator. daar sta ik ook mee op de foto in brandweer kleding. maar toen ze over branden enzo gingen vertellen. en over mensen die er door overleden waren. kreeg ik heel veel angsten en barste ik in tranen uit. en toen ik die AED trommel zag liggen raakte ik nog meer in paniek. okal weet ik dat dat alleen maar goed is dat die er zijn. en sindsdien ben ik bang om te gaan slapen. omdat ik dan denk dat ik niet meer wakker word. en ben ik heel bang om mensen te verliezen. en de spanning komt er ook heel erg lichamelijk uit. en ik heb hier nou in deze 3 dagen al heel vaak met de verpleging gepraat. de spanning die er lichamelijk uitkomt is een brandend gevoel in me lijf. en hartkloppingen en een druk op me borst en heel erg misselijk. maar ik weet dat dat alleen maar door de spanning komt. maar als ik dat heb word ik er nog banger van. ik ben nou ook alweer angstig sinds dat ik uit bed kom. en vanochtend had ik fysio fitness en dat ging goed zolang ik me kon afleiding. en eerst moest ik daar om 9:00 bij die vrouw van dinsdag zijn. die ook fysio fitness geeft en ze heeft me nek weer even los gemaakt. en aankomende dinsdag middag moet ik weer terug. en vanmiddag ben ik met een van de verpleging en met 2 mede patienten. mee boodschappen wezen doen voor het eten van vanavond. want we hadden vanmiddag toch geen programma. en ik ben zo angstig dat ik het liefst niet wil werken. dat heb ik al aangegeven bij me coordinator maar ik ga er zo nog even over beginnen. ik doe nou liever morgen aan yoga. ik krijg er ook bijna geen hap door me keel door. of in iedergeval weinig en qua drinken ook. en gisteren belde een vrouw waar ik mee naar de bingo zou gaan. of ik ging en ze hoorde me huilen. en nou wou ze gisteren avond langskomen. want zei zit in de dagbehandeling en ik zei van dat ik ging wandelen. met me coordinator en naderhand mocht ik me seroquel een paar uur eerder innemen. en de mede patienten troosten me hier wel heel goed. en een van de mede patienten heeft me kamer vandaag mee schoongemaakt. omdat ik dat telkens uitstelde. ik durfde het door die angsten niet meer. en dan heb ik het weer warm en dan weer koud. en ik kan niet lang op een plek blijven zitten. maar ik probeer het echt positief te bekijken. een man van de verpleging vroeg gisteren al of ik me medicijnen wel goed in nam. en dat doe ik wel. en bij de fysio heb ik oefeningen voor me rug enzo meegekregen. en voor me schouders dat de spanning er meer afgaat.
|
Je-zus wat heb ik het ongelofelijk druk. Om gek van te worden! Maar goed dat ik heb gezegd dat ik zaterdag maar een halve dag werk, anders had ik die toets nooit van m'n leven kunnen leren.... ik denk dat ik gek word!
Nu gesprek voor decentrale bij de UvA voorbereiden en dat GOED doen, dan dat college van vandaag uitwerken voor decentrale en daarna (hopelijk) nog het practicum van de VU van morgen voorbereiden, anders haal ik m'n vak straks niet.. En dat terwijl ik afgeleid ben ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar omfg het is zo leeuuuk ![]() |
![]() |
|
jeaay ik ben klaar met me stage. We gingen nog uiteten met de groep ik kreeg 2 kado's van ze ik had het niet verwacht. Wat lief van ze. Ik heb een balbberde speech gehouden, ze konden het wel warderen.
Man en wat was die ene collega een lekkerding. 4,5 maand iets om naar te kijken als ik me verveelde ![]()
|
@ iedereen die het nodig heeft.
knuffels en sterkte en succes. ot. ik ben moe van al die spanning en angsten. me 2de coordinator van de verpleging. kwam aan het einde van de middag vertellen. dat hij voor mij en hem een gesprek had geregeld. bij me psycholoog omdat het echt niet goed gaat. met al die angsten enzo. dus daar zijn we geweest en ik heb het hele verhaal verteld. en ook dat de spanning er lichamelijk uitkomt enzo. en hij vroeg of ik me kalmeringstabletten voor zonodig nog had. en ik zei dat ik die een tijdje terug van de psychiater moest inleveren. op het kantoor bij de verpleging en dat ik dat gedaan had toen. en nou vind hij het het beste dat ik morgen niet ga werken. maar dat ik me verhaal bij de psychiater morgenvroeg ga uitleggen. tijdens het spreekuur op de afdeling hier. en dat ik dan zou vragen of ik me pillen voor zonnodig terug mocht krijgen. omdat het nou soms wel nodig is. en omdat ik ze toch maar weinig gebruikte. en ik hoop dat ik vanacht een beetje goed kan slapen weer. en dat het opstaan morgen ook beter gaat qua lichamelijke spanning en angsten. en qua de geestelijke angsten. het was verder wel een gezellige avond op de afdeling. en we hadden ook lekker gegeten. ik hoorde net wel mensen schreeuwen maarja. ik dacht ik bemoei me er maar niet mee. ik heb me straks even gedouched. en ik ga zometeen maar nog even in bed tv kijken. en nou nog even wat drinken en mischien nog even bij de rest zitten.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |