Nee, ik heb een cpu met twee cores (inclusief bijbehorende Windows) en dat VPN-programmaatje kan alleen op oudere systemen. Hoewel ze het misschien inmiddels gefixt hebben, ik heb al een paar maanden niet gekeken.
06-06-2009, 19:11
Verwijderd
Wat een kwelling. Je huis uit moeten omdat je PiCarta niet kan doorzoeken, .
zo jongens ik ben weer thuis van de hel die huize A. heet.
ze zijn daar echt niet wijs hoor, kan er niet wat meer personeel worden ingezet zodat ik niet hoef te rennen, want dat heb ik serieus moeten doen om mijn werk op tijd af te krijgen.
ja want ik heb volgende week op twee achtereenvolgende dagen TERINGMOEILIJKE tentamens
Ik snap nooit waarom dat zo gepland wordt, ze snappen op een universiteit toch ook wel dat je een beetje ruimte moet hebben tussen tentamens. Maar goed, succes met je videocollege
Ik snap nooit waarom dat zo gepland wordt, ze snappen op een universiteit toch ook wel dat je een beetje ruimte moet hebben tussen tentamens. Maar goed, succes met je videocollege
ja het is een derdejaarsvak en een tweedejaarsvak, dus vandaar.
Ahahaha hier is dat huis met Google street view. Ze hebben de parkeermeter weggehaald
om te voorkomen dat dergelijke toestanden zich nogmaals voordoen <3
06-06-2009, 21:52
Verwijderd
Ik hoop het <3
06-06-2009, 21:53
Verwijderd
Of dat parkeerautomaat is juist nieuw en die vlotte dame verzet zich ertegen. Zoveel vragen! Wat een mysterie. Ik wou dat ik het achtergrondverhaal wist.
06-06-2009, 21:54
Verwijderd
is het trouwens geen payphone?
06-06-2009, 21:56
Verwijderd
Ja, ik twijfel daar ook over. Het kan het allebei wel zijn, denk ik. Het is ook voor beide een rare locatie.