![]() |
|
![]() |
DE MAN! Geen twijfel over mogelijk! Die hebben het toch al het makkelijkste met zo'n makkelijk te versieren uithangbord daar beneden... Wat dat betreft (en de maandelijkse perioden natuurlijk) was ik liever een man en werkte wat harder tijdens de seks, dan dat ik zo'n lastig te vinden bobbeltje daar beneden heb wat ook nog es 4x zo lang duurt om 'klaar' te krijgen dan die van hem. hahaha, hij heeft het maar makkelijk! dus laat hem maar werken!
|
![]() |
|
makkelijk? probeer maar eens een orgasme tegen te houden en toch door te neuken. maar ok het is idd makkelijk als je geen reet geeft om de wensen van mevrouw.
hoe dan ook, ik denk ook niet dat er mannen zijn die klagen dat ze het werk moeten doen
||
Citaat:
Ik heb het er soms moeilijk mee dat het initiatief altijd van de man moet komen, lijkt wel alsof de vrouw enkel seks wil als de man begint, alsof zij de macht wil behouden door zelf nooit te beginnen, alsof het niet zo hoeft voor haar.
||
Citaat:
Over het beginnen, dat is bij ons 70/30 voor m'n vriend aangezien hij gewoon vaker geil is dan ik. Ik ken ook geen mensen waarbij de man altijd het initiatief 'moet' nemen, dus kennelijk kom jij allemaal de verkeerde dames tegen in bed
||
Citaat:
![]() ![]() Ik zou het absoluut niet erg vinden om 'het werk' te moeten doen, maar zoals Qimm al zei heeft de man in de meeste standjes meer bewegingsruimte, dus dan wordt het lastig. En dat dominante vind ik idd ook wel prima. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() maar er is maar één goed antwoord en dat is dat het geheel afhankelijk is van het standje. het is voor de man praktisch onmogelijk "al het werk te doen" als zij on-top is (amazone). misschien dat het met een waterbed iets makkelijker gaat, maar dan nog steeds moet zíj het meeste werk doen. daarbij horen bijvoorbeeld ook de zittend op een stoel en staand (of moet hij met jou om zijn nek squats gaan doen ofzo?)... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
^ Dat moet wel, als de man in hetzelfde standje nog wilt laten klaarkomen. In mijn ervaring iig.
Voor wat ik heb meegemaakt, verricht de man iets meer fysiek werk, maar maakt de vrouw dat (wanneer je als man geluk hebt) ruimschoots goed door ontzettend te teasen, ook tijdens de seks. En natuurlijk door haar orale bijdrage te leveren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Das stimmt. Maar stiekem is mijn vraag meer een 'waarom is het altijd man/vrouw' beklag, dan een werkelijke vraag
![]() En ik zal nu heel serieus antwoorden op de topicstarter, het ligt uiteraard aan de standjes, verder is er altijd wel één dominanter dan de ander (trio's, kwartetjes, quintetten etc uitgesloten). |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Hoe voel jij je op seksueel gebied? #9 TopDrop | 497 | 09-11-2007 18:52 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal + illustraties] De machtige dagen van Jerzy Narovski ®Observer | 3 | 04-07-2005 23:00 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
Seksualiteit |
Beffen The_Vampire | 15 | 04-03-2003 20:22 | |
ARTistiek |
De Rots Hannibal | 11 | 21-09-2001 20:52 |