![]() |
|
Douchen helpt heus niet tegen het zweten op zich hoor, het helpt hoogstens tegen het kleverige gevoel en de stank.
Maar @boet: sowieso is het met dit weer niet zo heel gek dat je meer zweet. En als je idd 12 bent: het hoort ook gewoon bij de puberteit/volwassenheid om meer te zweten. Als kind zweet je niet zoveel, dus misschien is het verschil voor jou ook groot? Wat helpt: niet te strakke shirts, luchtige dingen dragen, elke dag een schoon shirt (of om de dag, wat je nodig vindt), jezelf wassen (dat kan ook gewoon aan de wastafel), af en toe je polsen onder koud water afspoelen, zo'n mini-deobusje meenemen voor op school. Maar wees zuinig met deo, want het schijnt idd niet gezond te zijn... Succes!
|
Verwijderd
|
Je hebt ook van het merk deoleen een tube met een soort creme die zweet en zweetlucht verminderd. Het neutraliseert ook waardoor je geen last heb van nare luchtjes (wat ik wel had bij gewoon die spuitdeo's), dus misschien kan je daar een keer naar kijken bij de drogist.
Ik geloof dat ze ook zoiets hebben van odorex. |
![]() |
|
Ik zweet ook als een malle met die luchtvochtigheid hier in Nederland. Wat je vooral moet doen is rustig blijven, als je je druk gaat maken ga je meer zweten, Iedereen zweet, de een wat meer dan de andere, de een ruikt wat sterker dan de andere, vers zweet stinkt niet. Doe elke dag een schoon t-shirt aan en was de andere zo snel mogelijk.
Zo behulpzaam, |
![]() |
|
Hoort bij de leeftijd ook.
Probeer zo mogelijk deo te gebruiken. Daarmee bedoel ik niet meerdere keer per dag het opnieuw aanbrengen. Dan kun de zweetkliertjes inderdaad gaan irriteren en op een gegeven moment kun je ook overgevoelig voor deo worden. Als je aan de deo's van niveau/rexona/enz. niet voldoende hebt kun je inderdaad odorex of deoleen gebruiken. Van overgevoelig voor deo's kun je ook meer gaan zweten, daarvoor zou je deodorant van Neutral kunnen proberen. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
zweten larsmeister | 4 | 30-08-2012 00:02 | |
Lichaam & Gezondheid |
Zweten -x-Anoniem-x- | 1 | 26-07-2009 12:01 | |
Lichaam & Gezondheid |