Oud 12-07-2009, 19:26
Verwijderd
oh waar?
Advertentie
Oud 12-07-2009, 19:27
Verwijderd
Weet ik ook niet precies, moet je maar even zoeken. Ik ga zo Borat kijken.
Oud 12-07-2009, 19:28
Verwijderd
Er staat ergens een vinkje manon.
Verwijderd
Als je een bericht stuurt bij overige opties daaronder.
Verwijderd
Onder dat bericht dus.
Oud 12-07-2009, 19:29
Verwijderd
of waar je een bericht van gaat maken.
Oud 12-07-2009, 20:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Uhm, ik vind de herkenningswaarde te groot worden, of zo iets.
Wat bedoel je?

Citaat:
Ik zou gaan voor Chick True Norwegian Black Metal.
Ja joh, goed plan!

Citaat:
Mijn oma is opgenomen in het ziekenhuis met een herseninfarct. Men dacht dat ze gedeeltelijk verlamd was, maar na twee dagen kan ze haar arm en benen weer gedeeltelijk bewegen.

Het gaat de goede kant op.
Aw Missy wat rot! Maar gelukkig gaat het weer beter!

Mijn oma is vorig jaar ook met een herseninfarct opgenomen. Er werd aanvankelijk aangenomen dat ze het niet zou overleven, of een kasplantje zou worden. Maar ze is eigenlijk helemaal opgeknapt en nu alleen nog veel moe! Dus het kan allemaal helemaal goed komen .
Oud 12-07-2009, 20:02
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1763332 dit is echt het topic van het jaar.
Oud 12-07-2009, 20:03
Missy
Missy is offline
Citaat:
Wat bedoel je?

Ja joh, goed plan!

Aw Missy wat rot! Maar gelukkig gaat het weer beter!

Mijn oma is vorig jaar ook met een herseninfarct opgenomen. Er werd aanvankelijk aangenomen dat ze het niet zou overleven, of een kasplantje zou worden. Maar ze is eigenlijk helemaal opgeknapt en nu alleen nog veel moe! Dus het kan allemaal helemaal goed komen .
Dat is fijn. Hopelijk gaat het ook zo lopen voor mijn oma.
Oud 12-07-2009, 20:04
Missy
Missy is offline
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1763332 dit is echt het topic van het jaar.
Oud 12-07-2009, 20:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
What.the.fuck.
Oud 12-07-2009, 20:23
Allure
Allure is offline
Haha, ik dacht eerst, hm zo grappig is het toch niet, maar het essentiele punt staat pas aan het einde van de post.
Oud 12-07-2009, 20:23
Philosophy
Philosophy is offline
Kamers zoeken via hyves gaat echt enorm snel! Ik heb al 9 berichtjes gehad dat ik mag komen kijken, maar deze slaat echt alles:

Hoi Philosophy;
Als je wilt kan je van mij een kamer van 27m2 huren voor 350 euro p/m incl. gas/licht.Alleen sinds de laatste huurder er uiging 30 april j.l. heb ik hem voor een éénmalig feest zelf even in gebruik genomen en heb er een waanzinnig mooie bar ingebouwd die ik liever niet afbreek omdat ik dat zonde vind.Daarom krijg je de naastgelegen kleinere (slaap-)kamer er gratis bij.Dan heb je zo'n beetje de gehele bovenverdieping van mijn gezellige ruime en nette bovenwoning.Er is hier alles aanwezig tv,internet,wasdroger,wasmachine enz.De keuken,douche en wc worden gedeeld.
Lijkt het je wat? Laat het maar even weten via mijn in-box.
Groetjes H.
Oud 12-07-2009, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Kamers zoeken via hyves gaat echt enorm snel! Ik heb al 9 berichtjes gehad dat ik mag komen kijken, maar deze slaat echt alles:

Hoi Philosophy;
Als je wilt kan je van mij een kamer van 27m2 huren voor 350 euro p/m incl. gas/licht.Alleen sinds de laatste huurder er uiging 30 april j.l. heb ik hem voor een éénmalig feest zelf even in gebruik genomen en heb er een waanzinnig mooie bar ingebouwd die ik liever niet afbreek omdat ik dat zonde vind.Daarom krijg je de naastgelegen kleinere (slaap-)kamer er gratis bij.Dan heb je zo'n beetje de gehele bovenverdieping van mijn gezellige ruime en nette bovenwoning.Er is hier alles aanwezig tv,internet,wasdroger,wasmachine enz.De keuken,douche en wc worden gedeeld.
Groetjes H.
wut
Oud 12-07-2009, 20:26
Verwijderd
Oud 12-07-2009, 20:26
Philosophy
Philosophy is offline
Ik vind het eigenlijk heel erg . Maar ik zal hier geen foto's posten voor die kerel z'n privacy, maar hij is minstens 35 en woont alleen. Daar ga ik toch niet bij wonen.
Oud 12-07-2009, 20:27
Verwijderd
Citaat:

Hoi Philosophy;
Groetjes H.
Als iets te mooi lijkt om waar te zijn
Verwijderd
Chick Rock
Chick Rock is offline
Haha een bar!

Lijkt mij dan weer niks wil ze vast als wederdienst af en toe gebrui van kunnen maken haha!
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het eigenlijk heel erg . Maar ik zal hier geen foto's posten voor die kerel z'n privacy, maar hij is minstens 35 en woont alleen. Daar ga ik toch niet bij wonen.
z'n doel is iig wel duidelijk
Oud 12-07-2009, 20:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Iew nee.
Oud 12-07-2009, 20:28
Philosophy
Philosophy is offline
Ja en er kwam nog een berichtje achteraan dat ik ook wel die kleinere voor 250 euro mocht huren. Als ik zou willen kon hij foto's sturen.......
Oud 12-07-2009, 20:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Jezus wat een vieze naaiers bij Arriva .

Kijk ik voor dienstregeling van de bus op de site, staat er het volgende:

Citaat:
Zomerdienstregeling
Let op uw bustijden
In verband met de schoolvakanties rijden we in het hele land volgens de zomerdienstregeling. De periode verschilt per regio. Kijkt u op de nieuwspagina voor zomerdienstregeling bij u in de buurt.
Klik ik door naar de nieuwspagina, staat er dit:

Citaat:
De zomerdienstregeling begint weer!

Vanaf 29 juni rijden we weer via de zomerdienstregeling in de provincies Groningen en Drenthe.
Let op! Vanaf 29 juni tot en met 21 augustus rijden we in regio Groningen/Drenthe via de zomerdienstregeling. U vindt deze terug in het busboekje.
Dus ik denk 'busboekje, wtf is dat', dus gebruik zoekfunctie en typ in busboekje. Eerste hit:

Citaat:
U kunt via deze site een busboekje bestellen. Wij sturen het dan per post naar u toe.

Let op! Voor het bestellen van busboekjes brengen wij € 2,50 portokosten in rekening. U kunt het bedrag van het busboekje + de portokosten overmaken naar rekeningnummer: 326 460 020 t.n.v. Arriva Openbaar Vervoer N.V.

Pas als wij de betaling hebben ontvangen, sturen we het busboekje naar het opgegeven adres.
Wat een eikels!
Oud 12-07-2009, 20:32
Verwijderd
Ik denk dat ze op de dienstregeling op de site en op 9292ov ook wel gewoon de zomerdienstregeling aangeven.
Oud 12-07-2009, 20:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Tot nu toe heb ik het nog niet gevonden.
Oud 12-07-2009, 20:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nou ja, ik zoek wel via 9292. Maar aso is het wel.
Oud 12-07-2009, 20:37
Verwijderd
Waarom zouden ze gratis busboekjes uitdelen?
Oud 12-07-2009, 20:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja nee, dus niet gratis. Je moet dus 2,50 dokken.

edit: Oh zo. Maar ik bedoel dat het dom is dat ze die volledige dienstregeling niet op de site zetten. Alsof ze dat iets kost, kom op zeg.
Oud 12-07-2009, 20:40
Verwijderd
Godver, ik moest ijs op mijn bovenbeen doen, en dat is koud.
Oud 12-07-2009, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Ja nee, dus niet gratis. Je moet dus 2,50 dokken.

edit: Oh zo. Maar ik bedoel dat het dom is dat ze die volledige dienstregeling niet op de site zetten. Alsof ze dat iets kost, kom op zeg.
Het is meer dan 2,50, het is 2,50 voor portokosten plus de prijs van het busboekje.

Maar inderdaad zouden ze gewoon de dienstregeling op hun site moeten hebben staan.
Oud 12-07-2009, 20:45
Tink*
Tink* is offline
Welke dienstregeling zoek je dan? Want dat staat toch allemaal online?
Oud 12-07-2009, 20:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Het is meer dan 2,50, het is 2,50 voor portokosten plus de prijs van het busboekje.

Maar inderdaad zouden ze gewoon de dienstregeling op hun site moeten hebben staan.
Nee tuurlijk, als je het wil bestellen moet je ervoor betalen .

Maar ik bedoelde dat het ontzettend naaierig is om eerst mensen te wijzen op die veranderde dienstregeling en vervolgens te zeggen 'maar je moet wel 2,50 betalen om die dienstregeling te zien, nananananana!'
Oud 12-07-2009, 20:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Welke dienstregeling zoek je dan? Want dat staat toch allemaal online?
Of de 319 naar Assen ook een veranderde dienstregeling heeft ivm vakantie. Maar volgens mij is dat niet zo, heb al even gekeken op 9292ov.
Oud 12-07-2009, 20:51
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Of de 319 naar Assen ook een veranderde dienstregeling heeft ivm vakantie. Maar volgens mij is dat niet zo, heb al even gekeken op 9292ov.
Oh ik zie het al, bij de meeste roosters staat er ook 'in de vakanties' bij en bij deze niet op de arriva-site! Ga je niet met de trein naar Assen?
Oud 12-07-2009, 20:51
Verwijderd
slaaptijd.
Oud 12-07-2009, 20:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh ik zie het al, bij de meeste roosters staat er ook 'in de vakanties' bij en bij deze niet op de arriva-site! Ga je niet met de trein naar Assen?
Nee, de qliner is sneller. Stopt vlakbij mijn huis .
Oud 12-07-2009, 20:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Slaap lekker Pip .
Oud 12-07-2009, 21:00
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Nee, de qliner is sneller. Stopt vlakbij mijn huis .
Dat is natuurlijk ook een voordeel! Maar ik dacht dat bussen altijd slomer waren.
Oud 12-07-2009, 21:01
Allure
Allure is offline
Ze hebben bij connexxion vorige week al de zomerdienstregeling op de reguliere dienstregeling geplakt. Lekker irritant.
Oud 12-07-2009, 21:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat is natuurlijk ook een voordeel! Maar ik dacht dat bussen altijd slomer waren.
De trein doet er ongeveer 16 minuten over, de qliner 20. Met de bus van het station naar mijn huis is het zo'n 10 minuten. Met de bus van de bushalte van de qliner naar mijn huis is het ongeveer 4 minuten. Bovendien moet ik daar een paar minuten korter wachten op de bus dan op het station.

Scheelt niet veel, maar wel iets.
Oud 12-07-2009, 21:12
Martiño
Martiño is offline
Zo, ik was even in Den Haag. Ik heb je niet gespot, Naomi!
Oud 12-07-2009, 21:14
Verwijderd
Ik denk dat Assen de saaiste stad van Nederland is.
Oud 12-07-2009, 21:15
Tink*
Tink* is offline
Dat kan best eens kloppen Kazet!
Oud 12-07-2009, 21:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
You better think, think, about what you're trying to do to me! Yeah, think, let your mind go, let yourself be free! (8)
Oud 12-07-2009, 21:16
Laisve
Laisve is offline
Ik was vandaag in Veendam
Oud 12-07-2009, 21:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik denk dat Assen de saaiste stad van Nederland is.
Dat zou zomaar eens waar kunnen zijn.
Oud 12-07-2009, 21:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Twist it, shake it, shake it, shake it, shake it baby! Hey we gonna loop de loop! Shake it out baby!
Oud 12-07-2009, 21:27
Verwijderd
Ik was in op stations Rotterdam C, Utrecht C en Den Bosch dit weekend (jeej voor treinen die niet rijden en dus het halve land doorcrossen) en ik heb geen één forumer gezien.
Oud 12-07-2009, 21:27
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik was vandaag in Veendam
Wat moest je daar nou weer?
Oud 12-07-2009, 21:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik was in op stations Rotterdam C, Utrecht C en Den Bosch dit weekend (jeej voor treinen die niet rijden en dus het halve land doorcrossen) en ik heb geen één forumer gezien.
Ik zie sowieso nooit forumers.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten