Oud 17-07-2009, 22:22
men123
men123 is offline
Hey, ik ben verliefd op een super leuk en lief meisje,alleen het probleem is, ben ik wel knap genoeg? Ze ziet me zeker zitten alleen.. op de foute manier? Ze ziet me meer aan als een vriend (maatje) dus betekend dit dat ik gewoon niet goed genoeg ben voor haar als vriend (liefde).. Komt dat omdat ik gewoon niet knap genoeg ben of ..?

Ik denk dat het innerlijk niet het probleem is omdat veel meisjes mij wel leuk vinden, maar qua uiterlijk ziet bijna niemand me zitten...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-07-2009, 22:51
Briseïs
Briseïs is offline
Vind jij alle meisjes leuk? Ik neem aan van niet toch? Terwijl alle meisjes die jij níet leuk vindt niet allemaal lelijk zijn.
Mensen vallen nooit alleen op uiterlijk of innerlijk. Je kunt ontzettend knap zijn, maar als het niet klikt met iemand dan werkt dat gewoon niet. En lelijk is ook maar relatief, er is altijd wel iemand die op je valt.

De enige manier waarop je erachter gaat komen is met haar praten
Oud 17-07-2009, 22:52
arPos
arPos is offline
kan een skala aan dingen zijn he, misschien ben je wel niet grappig genoeg
Oud 17-07-2009, 23:22
men123
men123 is offline
Citaat:
kan een skala aan dingen zijn he, misschien ben je wel niet grappig genoeg
Nee dit is zeker niet het probleem
Met citaat reageren
Oud 17-07-2009, 23:24
Sherlock
Sherlock is offline
dat denk jij.....
Oud 18-07-2009, 12:53
men123
men123 is offline
Citaat:
dat denk jij.....
Zucht...
Met citaat reageren
Oud 18-07-2009, 23:26
arPos
arPos is offline
kijk je geeft me weinig om op af te gaan, dat bedoel ik meer...

je bent een maatje kan meer betekenen dan jij denkt... grofweg de helft die zoiets ooit tegen me zeiden lagen later alsnog eens in mijn bed, geen ervan is een serieuze relatie geworden.

het kan dus zijn: nee ik vind je niet op die manier leuk, ookal ben je lief aardig grappig en attent; ik vind je gewoon niet woest aantrekkelijk.
een zeker hindoestaantje noemde dit:"er is gewoon geen klik"

het kan zijn: Nu ff niet om reden1, reden2 en/of reden3

of het kan zelfs zijn: ik wil je niet in een depressie storten maar eigenlijk wil ik niet eens dat je me nog belt...

over het algemeen betekent het in ieder geval dat je je pijlen voorlopig op een ander slachtoffer potentieel partnermateriaal moet richten

overigens heb ik het idee, maar vergeef me als ik er naast zit, dat bij vrouwen er veel meer meetelt dan louter uiterlijk, fysieke hyperfocus is meer iets voor mannen.
Oud 19-07-2009, 10:11
Balance
Balance is offline
Citaat:
overigens heb ik het idee, maar vergeef me als ik er naast zit, dat bij vrouwen er veel meer meetelt dan louter uiterlijk, fysieke hyperfocus is meer iets voor mannen.
Mwah, als ik voor mezelf spreek dan gaat het meer om aantrekkelijkheid.

Iemand die ik echt lelijk vind, zal ik ondanks zijn leuke karakter toch nooit echt als aantrekkelijk gaan zien.
Iemand die ik in eerste instantie niet mooi vind, kan ik dankzij zijn leuke karakter toch als aantrekkelijk gaan zien.

Er zit wel een verschil in echt niet knap zijn (en dat is inderdaad maar subjectief) of gewoon niet super knap zijn.

@TS: of dat bij jou ook het geval is kunnen wij toch niet echt zeggen..
Oud 19-07-2009, 12:12
arPos
arPos is offline
ja weer zo'n lekker duidelijke beschrijving "aantrekkelijkheid", ik bedoel dat snapt een peuter nog wel

de "maatje" kaart is gewoon de eenvoudig oplossing van vrouwen waarbij jij als je stom genoeg bent der wel aanmoedigt, zegt dat dingen der leuk staan, meegaat naar de stad, een luisterend oor bied, maar niet hetgeen wat jij wilt hoeft te geven, het fysieke deel.
mijn afwijzingen zijn vaak klasse gerelateerd niet uiterlijk.
Maar het kan best dat je er gewoon niet uitziet.

Overigens bestaat er geen goed antwoord op, het antwoord dat me het best bevalt tot noch toe is: "nee, ik wil niet gewoon een maatje zijn"
Oud 19-07-2009, 19:01
cenerentola
cenerentola is offline
Misschien noemt ze jou wel 'maatje' doordat jij je afstandelijk opstelt en zij bang is om afgewezen te worden. Ik denk dat het initiatief van jouw kant moet komen. Meisjes willen nou eenmaal jongens die veel moeite doen.

En je lelijkheid? Misschien is dat alleen maar ingebeeld. Aantrekkelijkheid is niet voor iedereen hetzelfde. De één valt op een lekker lijf, de ander op een leuke kop en de ander op iemand die lief en zorgzaam is. Tenslotte zal je vast niet zo lelijk zijn. Je schrijft immers dat veel meisjes je leuk vinden.

Tenslotte, wat heb je aan een goede vriendschap met een meisje, als je niet volledig eerlijk tegen haar kan zijn? En zal zij zich als vriendin niet bedrogen voelen, als ze erachter komt dat jij meer dan vrienschappelijke gevoelens voor hebt? Het is misschien maar beter om eerlijk te zijn. Verklaar niet onverwachts jouw liefde aan haar, maar wacht het juiste moment af. Misschien moet je eerst een paar keer met haar uitgaan of iets leuks met haar gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2009, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Misschien noemt ze jou wel 'maatje' doordat jij je afstandelijk opstelt en zij bang is om afgewezen te worden. Ik denk dat het initiatief van jouw kant moet komen. Meisjes willen nou eenmaal jongens die veel moeite doen.

.
oeh perfect ^^
Met citaat reageren
Oud 25-07-2009, 23:14
Verwijderd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten