42. Er waren zelfs dingen met een punt er nog aan. Dat vond ik helemaal dom, als je al een grote voet hebt, moet je 'm niet nog kleiner laten lijken. En veel slippers en sandalen, maar die had ik al. Ik wilde ballerina's voor onder rokjes, maar geen fatsoenlijke te vinden. Ik voel me zo lomp met allstars er onderaan.
30-07-2009, 16:19
Verwijderd
*edit*
Fail.
Hoi.
30-07-2009, 16:20
Verwijderd
he jammer ik zag niet wat er stond.
30-07-2009, 16:20
Verwijderd
ja die enkelhoge kan je alleen dragen met heel lange en heel dunne benen, anders lijken klapkuiten nog 3 keer zo omvangrijk
Oh zulke hoge, die heb ik ook, die heb ik wel eens aan in de winter bij rokjes. En die enkeldingen bedoelde ik. Gelukkig heb ik lange benen en normale kuiten dan.
Ik ging vandaag mijn thesis printen en natuurlijk begon ik daar te laat mee. Het ging mis want de computers op de uni hebben een andere versie van Word en herkende het lettertype niet dus toen werd het automatisch Times New Roman, met als gevolgd dat de bladzijdes versprongen en bla. En toen printte ie eerst dubbelzijdig en moest het wéér opnieuw. En toen was het mannetje van het inbinden en er niet dus moest ik de stad in. En toen was de eerste winkel eentje die alles deden behalve inbinden en moest ik naar een andere en toen was het nét half vijf geweest en was 'ie dicht.
Dus nu moet ik morgen wéér op pad om dat domme ding de deur uit te krijgen.