Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
complimentjes geven doe ik wel, bijv over haar kleding ofzo. dan lacht ze een beetje maar reageert ze niet echt.
wanneer kan ik dat aanraken doen. moet toch wel moment voor zijn lijkt me, is dat niet raar om zo maar op eens te doen? zijn er geen jongens op dit forum die me kunnen vertellen hoe zij dit doen? of voor de meisjes, hoe pakken jullie dit bij een jongen die jullie heel leuk vinden? graag voorbeelden uit jullie praktijk waar ik van kan leruh... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
meisjes aanraken...hmm doe het zachtjes en niet onverwacht. Alleen doen wanneer je het gevoel hebt dat ze op haar gemak is bij je..ik pak een meisje vaak zachtjes bij haar elleboog of leg een hand op haar middel. Wanneer je wat zekerder bent over hoe leuk ze jou vindt kun je haar hand pakken, of een haarlok 'goeddoen'
good luck! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoofdletters, leestekens, woorden gewoon SPELLEN ZOALS ZE GESPELD MOETEN WORDEN, argh. Gebruik de letter "z" alsjeblieft.
![]() OT: Euh ja het aloude voorbeeld, als jullie samen op de bank een film kijken ofzo en zij redelijk dicht bij je zit en het gezellig is, terloops je arm om haar heen leggen. Dat soort momenten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dat vind ik zo suuuuuuperkansloos! |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
vraagje over n spiertje Verwijderd | 11 | 25-08-2012 08:16 | |
Eten & Drinken |
eetpatroon vraagje ikkuh15 | 3 | 25-12-2011 20:35 | |
Werk, Geld & Recht |
Sollicitatiegesprek: wat vind jij lastige vragen? Lilything | 143 | 24-09-2010 14:52 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] 3 lastige vragen hejduk | 2 | 25-08-2007 17:52 | |
Verhalen & Gedichten |
passievrucht (vraag) fib | 15 | 24-10-2005 20:41 | |
Werk, Geld & Recht |
Hoe moet je Vakantie vragen???!!*radeloos* ziglietje | 8 | 15-08-2005 14:23 |