Oud 02-08-2009, 18:29
DamienX
DamienX is offline
Hey,

ik ben Damien en zit met een lastige vraag.

op school had ik al een paar jaar een meisje in mn klas, maar die is laatst verhuisd is. dat was gewoon een klasgenootje waar ik wel aardig mee kon opschieten. nu zit ze op n andere school en zie ik haar niet zo veel meer, soms spreken we eens wat af met ons vriendengroepje ofzo.

juist de afgelopen tijd heb ik gemerkt dat ik haar toch heel erg leuk vind. hoe vertel ik dat aan haar???

grt,
Damien
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-08-2009, 18:43
:DELICIOUS
:DELICIOUS is offline
Je zou om te beginnen kunnen proberen om erachter te komen of zij hetzelfde voor je voelt? Spreek bijvoorbeeld een keer met z'n tweeën af in plaats van met je vriendengroep.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2009, 19:13
DamienX
DamienX is offline
dat doen we soms ook wellus en dat is ook errug gezellig. maar vind het zo moeilijk te peilen.

en ben veel te verlegen om het rechtuit te vragen. juist omdat ik haar dus ook al paar jaar ken als vriendin uit klas en we veel geemeenschappelijke vrienden hebben.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2009, 20:18
MisSunshine
MisSunshine is offline
gewoon steeds vaker met z'n 2en afspreken.. Meiden hebben dan toch wel wat door!
Met citaat reageren
Oud 03-08-2009, 18:47
Citaat:
gewoon steeds vaker met z'n 2en afspreken.. Meiden hebben dan toch wel wat door!
Haha, inderdaad
En, gewoon beetje bij beetje laten merken dat je meer voor haar voelt als je met d'r afspreekt.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2009, 19:13
DamienX
DamienX is offline
Spreek wel vaker af, maar weet niet hoe ik iets kan laten merken.
wie heeft er tips? andere jongens die hier ervaring mee hebben?

vind het erg moeilijk hoe ik hier mee om moet gaan. wil heel graag maar durf niet echt
Met citaat reageren
Oud 03-08-2009, 19:22
Misschien af en toe d'r hand aanraken/vasthouden. Daarna arm om d'r heen, etc. Gewoon kijken hoe ze bij elke 'stap' reageert
Met citaat reageren
Oud 03-08-2009, 22:25
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Spreek wel vaker af, maar weet niet hoe ik iets kan laten merken.
wie heeft er tips? andere jongens die hier ervaring mee hebben?

vind het erg moeilijk hoe ik hier mee om moet gaan. wil heel graag maar durf niet echt
Je hoeft niet meteen verkering te vragen, maar je kunt ook haar reactie peilen door iets liefs tegen haar te zeggen of door haar een complimentje te geven.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2009, 19:27
DamienX
DamienX is offline
complimentjes geven doe ik wel, bijv over haar kleding ofzo. dan lacht ze een beetje maar reageert ze niet echt.

wanneer kan ik dat aanraken doen. moet toch wel moment voor zijn lijkt me, is dat niet raar om zo maar op eens te doen?

zijn er geen jongens op dit forum die me kunnen vertellen hoe zij dit doen? of voor de meisjes, hoe pakken jullie dit bij een jongen die jullie heel leuk vinden? graag voorbeelden uit jullie praktijk waar ik van kan leruh...
Met citaat reageren
Oud 04-08-2009, 23:28
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
complimentjes geven doe ik wel, bijv over haar kleding ofzo. dan lacht ze een beetje maar reageert ze niet echt.

wanneer kan ik dat aanraken doen. moet toch wel moment voor zijn lijkt me, is dat niet raar om zo maar op eens te doen?

zijn er geen jongens op dit forum die me kunnen vertellen hoe zij dit doen? of voor de meisjes, hoe pakken jullie dit bij een jongen die jullie heel leuk vinden? graag voorbeelden uit jullie praktijk waar ik van kan leruh...
Het klinkt heel vervelend, maar ik kan je geen tips geven over hoe je een meisje moet aanraken. Dat soort dingen doe je op gevoel en op het juiste moment. Wanneer de gelegenheid er voor is, dan merk je wel wanneer en wat gepast is.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2009, 00:25
Verwijderd
meisjes aanraken...hmm doe het zachtjes en niet onverwacht. Alleen doen wanneer je het gevoel hebt dat ze op haar gemak is bij je..ik pak een meisje vaak zachtjes bij haar elleboog of leg een hand op haar middel. Wanneer je wat zekerder bent over hoe leuk ze jou vindt kun je haar hand pakken, of een haarlok 'goeddoen'

good luck!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2009, 00:50
Verwijderd
maar beter word je niet te goed in chickies hosselen, want daar ga je slecht van slapen....
Met citaat reageren
Oud 05-08-2009, 03:39
Verwijderd
Citaat:
meisjes aanraken...hmm doe het zachtjes en niet onverwacht. Alleen doen wanneer je het gevoel hebt dat ze op haar gemak is bij je..ik pak een meisje vaak zachtjes bij haar elleboog of leg een hand op haar middel. Wanneer je wat zekerder bent over hoe leuk ze jou vindt kun je haar hand pakken, of een haarlok 'goeddoen'

good luck!
ik zou in elk geval niet als een dolle stier naar haar tieten graaien. Denk dat je dan alle kansen wel verspeelt....
Met citaat reageren
Oud 05-08-2009, 20:39
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:

good luck!
hand op de middel, dat vind ik echt onprechtig, niet doen dus!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2009, 20:55
DamienX
DamienX is offline
bartes en louis bedankt voor jullie reacties, maar ik hoor graag serieus hoe ik dit moet aanpakken.

vind haar gewoon leuk en hoef geen chikkies te hosselen (wat is dat eigenlijk?).
Met citaat reageren
Oud 05-08-2009, 21:47
Verwijderd
Citaat:
hand op de middel, dat vind ik echt onprechtig, niet doen dus!
mjah ik zeg het ook eigenlijk verkeerd het is niet dat ik hem er helemaal omheen sla in de hoop wat booty te voelen
Met citaat reageren
Oud 07-08-2009, 15:15
{*just me*}
{*just me*} is offline
.

Laatst gewijzigd op 12-06-2010 om 19:35.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2009, 22:19
DamienX
DamienX is offline
Just me, dat kijken, hoe werkt dat dan?
als ik gewoon met haar praat kijk ik haar ook wel aan en die complimentjes geef ik ook wel over haar kleding enzo.
heb alleen niet idee dat ik daarmee achterliggende boodschap vertel.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2009, 09:19
{*just me*}
{*just me*} is offline
.

Laatst gewijzigd op 12-06-2010 om 19:35.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2009, 09:06
Verwijderd
Hoofdletters, leestekens, woorden gewoon SPELLEN ZOALS ZE GESPELD MOETEN WORDEN, argh. Gebruik de letter "z" alsjeblieft.

OT: Euh ja het aloude voorbeeld, als jullie samen op de bank een film kijken ofzo en zij redelijk dicht bij je zit en het gezellig is, terloops je arm om haar heen leggen. Dat soort momenten.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2009, 19:33
DiepDenker
DiepDenker is offline
Citaat:
nou kijk
Als je oogcontact hebt met haar je weet denk ik zelf wel hoe dat werkt,
dan kan het mischien betekenen dat zij ook wel iets in jou ziet.
En dat maakt het dan mischien makkelijker om het haar te vertellen.
Dan hoef je minder bang te zijn dat ze je afwijst.
en hoe je het haar moet vertellen? Ik zou denk ik iets met haar samen afspreken en het dan vertellen, het is misschien wel een beetje eng.
Maar als je het echt niet durf dan doe je het gewoon op msn.
kom op, op msn?!
dat vind ik zo suuuuuuperkansloos!
Met citaat reageren
Oud 23-08-2009, 19:56
gWn Ward
gWn Ward is offline
Of haar op een speels moment kietelen (dan is contact helemaal niet uit den boze )
als ze terug kietelt zit het wel goed . . .
En dan de arm om haar heen slaan en (eventueel) een kus op de wang of op het voorhoofd geven.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2009, 20:43
tb05081995 gang
tb05081995 gang is offline
Tijdens het lopen haar arm met jou arm aanraken, tijdens een film tegen elkaar aan gaan liggen, gewoon beetje haar aankijken en lachen en op msn met haar gaan praten en krabbelen en dat soort in dingen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten