| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() .jpg'tje ervan maken
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Foto's van mijn mini-vakantie in Gent!
(met mijn zusje en beste vriend) De Gentse feesten waren, maar we hebben meer van België gezien. Pizza op de eerste avond, nomnomnom: ![]() Gaaf straatbandje waar we per ongeluk tegenop liepen: ![]() Vuurwerk aan het water op Belgische nationale feestdag: ![]() Soep en pannenkoeken! Perfecte campingmaaltijd: ![]() Zusjes: ![]() Oh jee, olielamp in de tent...: ![]() Leuven, universiteitsbibliotheek: ![]() 'Groepsfoto': ![]() En nog meer zusjes: ![]() Oh ja, en ik had mijn officiële afstudeerportretfoto nog niet gepost. Voilà:
|
|
|
|
Verwijderd
|
Absinthe, zat jij toevallig vorige week vrijdag in de trein van Amsterdam naar Utrecht? Ik dacht dat je een zus van een oude schoolvriend was maar volgens mij herkende ik je onbewust van het forum! Of je hebt een tweelingzusje rondlopen of ik heb veel fantasie, dat wil ook nog wel eens gebeuren
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Hé psst, www.imageshack.us
|
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
Au, die beet!
![]() Ooh ik had gister met vriendje en moeders het beste uitje ooit <3 we hebben heeeeel veel gedaan (ook zo'n victoriaans portret met mn vriendje laten maken bij een professionele fotograaf, heel stoer omg hij was heet in dat pak) maar hier alleen wat foto's van het strand en van mijn nieuwe badpak:![]() hier zwaai ik naar mama, die achterliep ![]() Die van fizzle in badpak zijn niet voor minors ![]()
Spoiler
|
|
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Beleidszaken |
Het verplaatsen van saai naar onzin 2 Verwijderd | 125 | 29-05-2010 00:46 | |
| De Kantine |
Wat vind jij niet saai? Schrijf een saai voor de forumer boven je! CTRL+SAAI=? #824 Martiño | 500 | 19-01-2010 20:11 | |
| ARTistiek |
Teken de forumer boven je. fizzle-fluffy | 2 | 26-07-2009 21:53 | |
| Lifestyle |
Favoriete Lifestyler verkiezingen 2007 - Poule B Teun | 72 | 17-05-2007 23:06 | |
| Lifestyle |
Favoriete Lifestyler verkiezingen 2007 Teun | 105 | 17-05-2007 00:05 | |