|
|
|
Ik persoonlijk, ik voor mij dus, maar dat is slechts mijn bescheiden mening, zou het liefst zien dat er op kwaliteit werd geselecteerd. Maar dat is just my 2 cents.
|
|
|
|
Verwijderd
Ja, nou noem je ook echt de fine fleur van de samenleving! *proest*
|
|
|
|
Ehh nee, los van verschillen door sociaal-economische omstandigheden, is die kans exact 50%.
|
|
|
|
Verwijderd
Zo, er lijdt hier iemand aan sterke vooroordelen over bestuurders geloof ik.
|
|
|
|
Nee, dat zeg ik niet.
|
|
|
|
Verwijderd
Noem eens een voorbeeld van een gelijke sociaal-economische positie waar bij dit niet geldt dan?
|
|
|
|
Verwijderd
Niet waar.
|
|
|
|
Nouja ik erken dat ik slechts aannames (die door feiten worden ondersteund) heb.
Je had het over discriminatie van vrouwen op de arbeidsmarkt, en vond niet dat mijn uitleg van natuurlijke factoren en eigen keuzes klopte. Welnu, bewijs dat maar. Ik zal vast het tegendeel voorzien van nog meer argumentatie dat wijst naar eigen keuze; Vrouw werkt liever voor mannelijke baas AMSTERDAM - Tweederde van de vrouwen werkt het liefst onder een mannelijke baas. Dat blijkt uit een onderzoek van OnePoll, gepubliceerd in de Britse krant Telegraph. 37 procent van de ondervraagde vrouwen heeft liever een vrouwelijke baas. Het merendeel van de ondervraagde vrouwen geeft als reden dat mannen betere managers zijn. Ze stralen meer autoriteit uit en zijn directer in communicatie. Eigenschappen die het arbeidsproces ten goede zouden komen. [...] http://www.nu.nl/economie/2059470/vr...ijke-baas.html
|
|
Verwijderd
Door feiten? Hallo, je beweerde iets, en dat 'ondersteunde' je met nog meer niet bewezen claims. Dat is cirkelredeneren, zo werkt het niet.
Je had het over discriminatie van vrouwen op de arbeidsmarkt, en vond niet dat mijn uitleg van natuurlijke factoren en eigen keuzes klopte. Welnu, bewijs dat maar. Ik zal vast het tegendeel voorzien van nog meer argumentatie dat wijst naar eigen keuze; Vrouw werkt liever voor mannelijke baas AMSTERDAM - Tweederde van de vrouwen werkt het liefst onder een mannelijke baas. Dat blijkt uit een onderzoek van OnePoll, gepubliceerd in de Britse krant Telegraph. 37 procent van de ondervraagde vrouwen heeft liever een vrouwelijke baas. Het merendeel van de ondervraagde vrouwen geeft als reden dat mannen betere managers zijn. Ze stralen meer autoriteit uit en zijn directer in communicatie. Eigenschappen die het arbeidsproces ten goede zouden komen. [...] http://www.nu.nl/economie/2059470/vr...ijke-baas.html |