Oud 23-08-2009, 15:23
BenNuAnnoniem
BenNuAnnoniem is offline
hoihoi

ik heb advies nodig, ik heb nu 3maanden met mn vriend maar sinds ie terug is van vakantie doet ie anders. meestal zoende we voordat we naar huis gingen( hij naar ht zijne, ik naar ht mijne) maar nu niet meer en als we naast elkaar zitte sloeg ie zn arm om me heen, dat heeft ie sindsdien ook niet meer gedaan( is nu een maand terug van vakantie)
normaal ging ik ook vaak mee naar feestjes van vrienden maar dat ook niet meer.
ik denk dat zn beste vriend me niet zo mag en ht niet leuk vind dat we iets hebben en hij me bij dingen betrekt, zoals feestjes en concerten.

tis voor ons beide onze eerste relatie, hij is nu 18 en ik 16. we zien elkaar maar een paar x per week maar dat is normaal bij ons
ik weet niet wat ik moet doen, ik wil em niet kwijt maar als het zo doorgaat blijf ik gewoon iedere x onzeker
please help
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-08-2009, 15:32
Lente
Lente is offline
vraag het hem?
Met citaat reageren
Oud 23-08-2009, 15:58
BenNuAnnoniem
BenNuAnnoniem is offline
dat kan maar hoe moet ik dat aanpakken? we zijn allebei niet egt van die mensen die makkelijk over gevoelens praten. en ik wil niet tussen hem en zn vrienden komen
Met citaat reageren
Oud 23-08-2009, 16:02
Lente
Lente is offline
ehh zeg dat je het gevoel hebt dat hij afstandelijk tegen je doet en vraag of dat klopt. je bent zijn vriendin, dan kun je toch over dingen praten?
Met citaat reageren
Oud 23-08-2009, 16:29
BenNuAnnoniem
BenNuAnnoniem is offline
ik zal het proberen
tnx
Met citaat reageren
Oud 23-08-2009, 16:49
Myuki
Myuki is offline
Praten lijkt mij inderdaad een goed idee
Oud 23-08-2009, 18:40
Kaylaaa
Kaylaaa is offline
als je het niet vraagt kom je er nooit achter, dus beter wel vragen ookal is het nog zo moeilijk!
Met citaat reageren
Oud 24-08-2009, 19:54
I C U
I C U is offline
Ik sluit me aan bij de rest, gewoon vragen hoe het zit.
Oud 25-08-2009, 16:57
BenNuAnnoniem
BenNuAnnoniem is offline
ik zal ht proberen maar face to face is denk ik wel ht best. smsen en msnen lijkt me een te laffe actie en dan kan ik z'n lichaamstaal niet lezen(ben ik op aant oefenen)
Met citaat reageren
Oud 25-08-2009, 19:45
Pluis
Pluis is offline
Natuurlijk is face to face het best. Het is je vriendje, daar hoor je gewoon mee te kunnen praten, ook over de moeilijke dingen.
Oud 26-08-2009, 00:45
Bubbeldoosje
Bubbeldoosje is offline
hoe is het gegaan???
Oud 26-08-2009, 18:11
BenNuAnnoniem
BenNuAnnoniem is offline
ik heb nog niet met hem gesproken want hij heeft het nu druk met school enzo maar ik zie hem morge avond.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2009, 10:18
Volk
Volk is offline
Ik zou er wel mee opschieten. Want als je maar 3 maanden samen bent en hij doet al een maand afstandelijk en hij is ook nog op vakantie geweest dan gaat het eigenlijk al bijna het grootste deel van de relatie slecht. Je had hem er eigenlijk veel eerder op aan moeten spreken. Hoop dat het goed komt voor je.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2009, 11:31
WolterB
WolterB is offline
Idd ja. En vooral niet langer uitstellen dan vandaag, want dan wordt het alleen maar moeilijker en houd je jezelf voor de gek.
Oud 27-08-2009, 12:53
BenNuAnnoniem
BenNuAnnoniem is offline
beetje bij beetje kwam ik er meer achter en wou het toen zeker weten. maar ik probeerde er eerst iets aan te doen door zelf het inititief te nemen.
maar ik stel het niet uit omdat ik een weekendje weg ga en dan niet daar met mn twijfels ga zitten
Met citaat reageren
Oud 27-08-2009, 14:27
Verwijderd
"Annoniem'
Met citaat reageren
Oud 28-08-2009, 09:01
Volk
Volk is offline
Hoe is het gegaan?
Met citaat reageren
Oud 28-08-2009, 11:31
BenNuAnnoniem
BenNuAnnoniem is offline
Ik had het aan hem gevraagd. Ik zei dat het me opviel dat ie de laatste tijd wat afstandig deed. Nja toen knikte hij een beetje instemmend en toen vroeg ik of er wat was en hij zei van niet en ik vroeg of er echt niets was en zei dat ie het gewoon kan zeggen, maar er was nix
Hij is niet echt een prater, ik vindt het al moeilijk dus ik denk dat hij het nog moeilijker vindt
ook als we met een grote groep zijn met vooral mijn vrienden en hij verveelde zich dan zegt ie als nog dat ie het wel leuk vond totdat ik zoiets vraag als "je verveelde je een beetje hé "

maar zal ik het nog een x navragen of kijken hoe het de volgende x gaat?
Met citaat reageren
Oud 28-08-2009, 13:49
Verwijderd
top, klinkt veelbelovend!!
Met citaat reageren
Oud 28-08-2009, 13:50
Verwijderd
if you cant talk, you shouldnt fuck
Met citaat reageren
Oud 28-08-2009, 22:18
Volk
Volk is offline
Citaat:
Ik had het aan hem gevraagd. Ik zei dat het me opviel dat ie de laatste tijd wat afstandig deed. Nja toen knikte hij een beetje instemmend en toen vroeg ik of er wat was en hij zei van niet en ik vroeg of er echt niets was en zei dat ie het gewoon kan zeggen, maar er was nix
Hij is niet echt een prater, ik vindt het al moeilijk dus ik denk dat hij het nog moeilijker vindt
ook als we met een grote groep zijn met vooral mijn vrienden en hij verveelde zich dan zegt ie als nog dat ie het wel leuk vond totdat ik zoiets vraag als "je verveelde je een beetje hé "

maar zal ik het nog een x navragen of kijken hoe het de volgende x gaat?
Vraag niet of er iets is. Vraag waarom hij zich afstandig gedraagt. Waarom dat gedrag is veranderd. Maar vraag het niet beschuligend.

Sowieso moeten jullie beter/eerlijker met elkaar gaan praten. Als hij niet eens eerlijk durft te zeggen dat hij zich een beetje verveelde... Moeilijke prater of niet, als je over zoiets al niet kunt praten hoe ga je het dan doen als er straks echt grote dingen komen. (niet dat dit onbelangrijk is, het is natuurlijk heel rot dat hij afstandig doet en jij geen idee hebt waarom.) Ik zou het dus nog een keer navragen.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2009, 11:10
Verwijderd
Jeetje. Zo kort samen en al zo afstandelijk. Ik had er een punt achter gezet.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2009, 11:07
BenNuAnnoniem
BenNuAnnoniem is offline
Citaat:
Vraag niet of er iets is. Vraag waarom hij zich afstandig gedraagt. Waarom dat gedrag is veranderd. Maar vraag het niet beschuligend.

Sowieso moeten jullie beter/eerlijker met elkaar gaan praten. Als hij niet eens eerlijk durft te zeggen dat hij zich een beetje verveelde... Moeilijke prater of niet, als je over zoiets al niet kunt praten hoe ga je het dan doen als er straks echt grote dingen komen. (niet dat dit onbelangrijk is, het is natuurlijk heel rot dat hij afstandig doet en jij geen idee hebt waarom.) Ik zou het dus nog een keer navragen.
ik had het nog een x gevraagt en hij zei dat hij het niet wist en erover zal nadenken. maar ik zal wel met hem gaan praten want je hebt wel gelijk. maar hoe kan ik dat dan het best aanpakken?

maar ook dat hij zei dat hij het wel leuk vond, deed hij voor mij want hij gaat vast nog wel een x mee als ik het vraag. maar ik had hem er meer bij moeten betrekken.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2009, 12:14
cabster
cabster is offline
er hoeft niets aan de hand te zijn. Maar het kan natuurlijk wel. Er kan een hoop gebeuren op vakantie. Dus zorg even dat je het vraagt. Of misschien heeft hij zelf wat problemen. Dus --> talk
Met citaat reageren
Oud 02-09-2009, 10:08
Verwijderd
Citaat:
Sowieso moeten jullie beter/eerlijker met elkaar gaan praten. Als hij niet eens eerlijk durft te zeggen dat hij zich een beetje verveelde... Moeilijke prater of niet, als je over zoiets al niet kunt praten hoe ga je het dan doen als er straks echt grote dingen komen. .
Naja, dit ben ik niet helemaal met je eens. Ik kan me best voorstellen dat je, als je je een beetje verveelt op een uitje met vrienden van je vriend/vriendin, je dat niet meteen gaat vertellen. Het is niet zo rampzalig en je wilt wel dat je vriend/vriendin met haar vrienden blijft omgaan. Ik zou hier ook niet meteen zelf over beginnen. Wel als het iedere keer zo was, maar ach, als je je een keertje een beetje verveelt hoef je dat toch niet meteen te melden? Belangrijkere/grotere zaken zou ik wel zeggen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten