Oud 14-09-2009, 14:58
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Als ik ongesteld moet worden dan ga ik dingen zien die er niet zijn en overal vieze woorden lezen. Dat heeft mijn moeder trouwens ook. Dan ben ik in staat om "hij ontmoette haar" te lezen als "hij ontvoerde haar" en "voorpagina" als "vagina".
Advertentie
Oud 14-09-2009, 15:06
Martiño
Martiño is offline
Ik kan er niet tegen als geld gekreukeld is of ongesorteerd is.
Ik zorg er ook voor dat het geld in mijn portemonnee allemaal gekopt is, niet dubbelgevouwen is en dat alle hoekjes rechtgestreken zijn. Als ik geld van iemand krijg, dan strijk ik het ook glad en het irriteert me als iemand me een biljet geeft dat dubbelgevouwen is.
Als ik ergens een slordig stapeltje biljetten zie liggen (dat niet van mij is), dan moet ik me heel erg inhouden om het niet netjes te sorteren en op elkaar te leggen. Als ik in een restaurant ben met een groepje mensen, dan wil ik dat ook altijd doen, ook als ik niet degene ben die betaalt of het geld verzamelt, en dat heeft denk ik wel eens wat rare blikken opgeleverd (of in ieder geval irritatie).
Oud 14-09-2009, 15:31
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
idem. Ik zet fietslampjes van andere mensen altijd uit als ze nog branden.
Ik ook

Citaat:
En een deksel die ergens scheef opgedraaid zit. En een lampenkap die niet recht erop zit. En een schilderij wat niet helemaal recht hangt. En een pen die ergens gewoon ligt maar niet uitgeklikt is. En en en
Een deksel/schilderij dat..

Citaat:
Ik kan er niet tegen als geld gekreukeld is of ongesorteerd is.
Ik zorg er ook voor dat het geld in mijn portemonnee allemaal gekopt is, niet dubbelgevouwen is en dat alle hoekjes rechtgestreken zijn. Als ik geld van iemand krijg, dan strijk ik het ook glad en het irriteert me als iemand me een biljet geeft dat dubbelgevouwen is.
Als ik ergens een slordig stapeltje biljetten zie liggen (dat niet van mij is), dan moet ik me heel erg inhouden om het niet netjes te sorteren en op elkaar te leggen. Als ik in een restaurant ben met een groepje mensen, dan wil ik dat ook altijd doen, ook als ik niet degene ben die betaalt of het geld verzamelt, en dat heeft denk ik wel eens wat rare blikken opgeleverd (of in ieder geval irritatie).
Briefjes in mijn portemonnee zitten ook altijd gesorteerd van hoog naar laag, en dan allemaal met die glimmende streep rechtsvoor

Ik vind het ook altijd gek als andere mensen bijvoorbeeld een kaartje van de parkeergarage helemaal weten te verkreukelen en het dan gek vinden dat de automaat moeite heeft om ze te lezen Als ik met een vriend van mij op stap ben, dan neem ik meestal het parkeerkaartje maar onder mijn hoede
Oud 14-09-2009, 15:33
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
dat met geld heb ik niet, want ik heb nooit meer dan 2 briefjes
Oud 14-09-2009, 15:33
Verwijderd
Dat telt niet.

Ik heb weinig gevoel voor de Nederlandse taal. Ik doe de meeste dingen met wat ik later heb aangeleerd.
Oud 14-09-2009, 15:55
Verwijderd
Fietslampjes blijf ik van af omdat ik bang ben dat mensen dan zeggen "blijf van mijn fiets af!11!"
Oud 14-09-2009, 15:55
Miekje*
Miekje* is offline
Ik eet vaak liever rauwe groenten dan gekookte. Vooral aardappel, spruiten en bloemkool en wortels.
Oud 14-09-2009, 16:02
Verwijderd
Je eet rauwe aardappel?
Oud 14-09-2009, 16:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat is echt niet gezond!
Oud 14-09-2009, 16:09
Miekje*
Miekje* is offline
Maar wel heul lekker En ik eet het echt niet vaak hoor, een of twee keer per week ofzo en dan een kleine.

Goed, weer ontopic!
Oud 14-09-2009, 16:29
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Maar wel heul lekker En ik eet het echt niet vaak hoor, een of twee keer per week ofzo en dan een kleine.

Goed, weer ontopic!
rauwe aardappelen zijn giftig, je gaat pas dood na een paar kilo, maar toch
Oud 14-09-2009, 20:43
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Briefjes in mijn portemonnee zitten ook altijd gesorteerd van hoog naar laag, en dan allemaal met die glimmende streep rechtsvoor

Ik vind het ook altijd gek als andere mensen bijvoorbeeld een kaartje van de parkeergarage helemaal weten te verkreukelen en het dan gek vinden dat de automaat moeite heeft om ze te lezen Als ik met een vriend van mij op stap ben, dan neem ik meestal het parkeerkaartje maar onder mijn hoede
omg Maarten nu wil ik met je trouwen!
Citaat:
dat met geld heb ik niet, want ik heb nooit meer dan 2 briefjes
Ha! Ik heb op dit moment wel 8 briefjes in mijn portemonnee zitten. Allemaal netjes gekopt en gladgestreken.

Citaat:
rauwe aardappelen zijn giftig, je gaat pas dood na een paar kilo, maar toch
lol, weer een nieuwe forumbaas dan

Maar als we het over ongezonde eetgewoonten hebben:
Toen ik stage liep leefde ik een beetje op koffie. Ik kan 's ochtends heel moeilijk beginnen met eten, ik heb gewoon geen trek. Ik wacht dus altijd (nu ook nog) veel te lang, tot ik honger krijg en dat is meestal rond een uur of tien.
Dit bereikte dus zijn hoogtepunt (of dieptepunt eigenlijk) op mijn stage. Ik zat dan om half zeven in de trein en kwam dan rond half acht aan, en het eerste wat ik deed was de grootste mok vinden en die helemaal vullen met koffie. Om mezelf te dwingen om te eten nam ik dan maar een banaan, maar iets anders dan fruit ging er niet in. Ik at pas brood als ik koffiepauze had, tegen een uur of tien. Nu heb ik nog steeds dat ik mezelf 's ochtends echt moet dwingen om een boterhammetje te eten.
Oud 14-09-2009, 21:04
Verwijderd
Ik heb altijd de neiging om in kerken hardop te praten. Niet echt hard-schreeuwerig-hard, maar wel hardop. Dan begin ik tegen mijn overleden oma, oom, tante, kennis, wieerdanookmaarinmeopkomt te praten. En dan ook echt alsof ze voor me staan en naar me luisteren. Ik moet ook altijd een kaarsje branden als ik een kerk zie in een onbekend dorp. Maar dan wel alleen als de deuren openstaan.
Oud 14-09-2009, 21:11
Verwijderd
Ik vind het erg leuk om in kerken te kijken, vooral in het buitenland.
Oud 15-09-2009, 09:10
Verwijderd
Ik zet fietslampjes van andere mensen ook uit trouwens, maar dat vind ik eigenlijk niet meer dan normale beleefdheid.
Oud 15-09-2009, 11:33
Tink*
Tink* is offline
Ja dat doe ik ook, maar ik vind het sowieso niet zo slim van die mensen dat ze die aan hun fiets laten zitten. Ik neem mijn fietslampjes altijd mee in mijn tas.
Oud 15-09-2009, 12:08
Verwijderd
mijn vertrouwen in de mensheid is nu groeiende
Oud 15-09-2009, 12:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja dat doe ik ook, maar ik vind het sowieso niet zo slim van die mensen dat ze die aan hun fiets laten zitten. Ik neem mijn fietslampjes altijd mee in mijn tas.
er zijn ook vaste achterlichten die aangaan met een knopje, die kun je niet in je tas stoppen!
Oud 15-09-2009, 12:37
Tink*
Tink* is offline
True, maar het zijn meestal van die schuifdingen of van die kleintjes met zo'n touwtje.
Oud 15-09-2009, 13:02
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
omg Maarten nu wil ik met je trouwen!
Ok
Oud 15-09-2009, 13:28
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
True, maar het zijn meestal van die schuifdingen of van die kleintjes met zo'n touwtje.
kleintjes met een touwtje? die heb ik nog nooit gezien! plaatje?
Oud 15-09-2009, 14:05
TopDrop
TopDrop is offline

Oud 15-09-2009, 14:26
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
die ken ik niet!
Oud 15-09-2009, 15:31
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Toen ik klein was, dacht ik dat Klaas Vaak 'de Zandklaas' heette.
Oud 17-09-2009, 17:56
Verwijderd
Ik heb nog nooit iets besteld via internet.
Oud 17-09-2009, 19:22
Verwijderd
De vorige keer dat ik iets bestelde over het internet zou het een maand duurde, maar het duurde slechts een weekend.
Oud 17-09-2009, 21:16
TopDrop
TopDrop is offline
Ik heb net nog een beeldscherm opgehaald dat ik heb gekocht via internet.
Oud 17-09-2009, 21:21
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Maar als we het over ongezonde eetgewoonten hebben:
Toen ik stage liep leefde ik een beetje op koffie. Ik kan 's ochtends heel moeilijk beginnen met eten, ik heb gewoon geen trek. Ik wacht dus altijd (nu ook nog) veel te lang, tot ik honger krijg en dat is meestal rond een uur of tien.
Dit bereikte dus zijn hoogtepunt (of dieptepunt eigenlijk) op mijn stage. Ik zat dan om half zeven in de trein en kwam dan rond half acht aan, en het eerste wat ik deed was de grootste mok vinden en die helemaal vullen met koffie. Om mezelf te dwingen om te eten nam ik dan maar een banaan, maar iets anders dan fruit ging er niet in. Ik at pas brood als ik koffiepauze had, tegen een uur of tien. Nu heb ik nog steeds dat ik mezelf 's ochtends echt moet dwingen om een boterhammetje te eten.
Ik kan ook niet zonder koffie. 's ochtends is 't het eerste wat ik naar binnen giet. Eten schiet er dan heel vaak bij in. Meestal 'ontbijt' ik pas als m'n college's voorbij zijn, rond een uur of 3. Heel slecht, I know, maar dit doe ik al jaren zo en het is lastig om een gewoonte te doorbreken.
Oud 18-09-2009, 01:35
Verwijderd
Ik haat ochtenden.
Oud 18-09-2009, 02:13
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ook. Daarom ga ik het liefst dan pas slapen, zodat ik er niks van hoef mee te maken.

ot:
Ik kan echt totaal bizar hyper vrolijk worden als ik hoor dat er een bepaald boek of een DVD wordt gereleased van iemand die ik erg cool vind. Maar dan ook ECHT blij.
Zo kom ik er net achter dat er binnenkort een nieuw boek van Charlie Brooker uitkomt (OMG, hij is een HELD!), en een nieuwe live DVD van Dylan Moran (OMG, h0tness!!!) en dat er een site is waar ze niet alleen filmposters hebben van Shaun Of The Dead en Hot Fuzz, maar ook van Peep Show. w00t! Ik moet een grotere kamer.

[/slaapgebrekhyperactiviteit]
Oud 18-09-2009, 12:34
Verwijderd
Nav wat Pip zei over dat Oprah/dansje/dingesfilmpje:

Citaat:
Ik raak serieus heel erg geëmotioneerd door dat soort dingen
Dat heb ik ook heel erg. Verder ben ik helemaal niet sentimenteel en hypergevoelig enzo, maar bij dat soort dingen krijg ik ALTIJD een brok in mijn keel en soms ga ik echt huilen
Oud 18-09-2009, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Ik ook. Daarom ga ik het liefst dan pas slapen, zodat ik er niks van hoef mee te maken.

ot:
Ik kan echt totaal bizar hyper vrolijk worden als ik hoor dat er een bepaald boek of een DVD wordt gereleased van iemand die ik erg cool vind. Maar dan ook ECHT blij.
Zo kom ik er net achter dat er binnenkort een nieuw boek van Charlie Brooker uitkomt (OMG, hij is een HELD!), en een nieuwe live DVD van Dylan Moran (OMG, h0tness!!!) en dat er een site is waar ze niet alleen filmposters hebben van Shaun Of The Dead en Hot Fuzz, maar ook van Peep Show. w00t! Ik moet een grotere kamer.

[/slaapgebrekhyperactiviteit]
Je lijkt wat deze twee dingen betreft nogal op een vriend van mij.
Oud 18-09-2009, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Nav wat Pip zei over dat Oprah/dansje/dingesfilmpje:

Dat heb ik ook heel erg. Verder ben ik helemaal niet sentimenteel en hypergevoelig enzo, maar bij dat soort dingen krijg ik ALTIJD een brok in mijn keel en soms ga ik echt huilen
Ik heb dat ook.
Oud 18-09-2009, 16:56
Verwijderd
Flash mobs zijn heel erg gaaf
Oud 18-09-2009, 17:10
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
-Een hongerstaking houd ik gemiddeld 3 uur vol. Het langst was 18 uur, maar daar was slaap bij inbegrepen.
-Nooit meer tegen iemand praten uit woede hou ik gemiddeld 3 uur vol.

Ik wissel een beetje snel van emoties ;x
Oud 18-09-2009, 21:27
Verwijderd

Er zit iets in mijn klas wat hier heel erg op lijkt.
Oud 18-09-2009, 21:29
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Er zit iets in mijn klas wat hier heel erg op lijkt.
iets
Oud 19-09-2009, 00:39
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Je lijkt wat deze twee dingen betreft nogal op een vriend van mij.
Izzie leuk?
Oud 19-09-2009, 02:06
Verwijderd
Citaat:
Izzie leuk?
En hij wordt een heel gave rechter.
Oud 19-09-2009, 02:37
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
En hij wordt een heel gave rechter.
Oh laat maar dan.
Oud 19-09-2009, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Oh laat maar dan.
Vooroordeel!

OT: Ik ben niet bang om rimpels in mijn gezicht te krijgen e.d. maar wel heel erg om van die oude, rimpelige, uitgedroogde, geaderde handen te krijgen. *rilt*
Oud 19-09-2009, 13:56
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik heb heel veel zichtbare aderen in mijn benen en vooral in mijn voeten die er later waarschijnlijk echt niet meer uitzien. Ik weet niet wat ik er dan van zal vinden.
Oud 19-09-2009, 14:32
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik heb heel veel zichtbare aderen in mijn benen en vooral in mijn voeten die er later waarschijnlijk echt niet meer uitzien. Ik weet niet wat ik er dan van zal vinden.
Bekijk het positief! Als je later oud bent en ouderdomskwaaltjes hebt, dan kun je heel makkelijk geprikt worden omdat je aders zo makkelijk te zien zijn en oppervlakkig liggen.
Oud 19-09-2009, 14:36
Lydia Field
Lydia Field is offline
ik ben helemaal verslaafd aan die kutterige Oreo koekjes.
Oud 19-09-2009, 14:36
Cherry Springs
Dat scheelt wel!
Mijn moeder heeft dezelfde aderen als ik, zegt ze. Ze wiebelen wel erg, ofzo, ze verschuiven. En ik heb een slechte doorbloeding waardoor mijn handen en voeten heel gauw slapen en ze ook heel vaak koud zijn.
Oud 19-09-2009, 15:39
Rationeel
Rationeel is offline
gewoon heel veel vreten, zodat je zó vadsig wordt dat je de aderen niet meer ziet
Oud 19-09-2009, 15:47
Cherry Springs
Oeh, biedt ook insulatie tegen de kou!
Oud 19-09-2009, 17:40
Verwijderd
Mijn aders liggen heel diep waardoor de verpleging het prikken na een paar mislukte pogingen aan de anesthesist overliet, die er ook nog behoorlijke moeite mee had Mijn zussen hebben hetzelfde, ook niet geschikt voor bloeddonatie aangezien de vaten steeds dichtknijpen.
Oud 19-09-2009, 19:44
Hanneke
Hanneke is offline
Dat heb ik ook. Wilde bloeddonor worden, maar dat kon niet want m'n aders waren te diep ofzo. ;(
Oud 19-09-2009, 20:57
Verwijderd
Die van mij zijn heel duidelijk, en ik wil ook bloeddonor worden, maar dan moet ik 18 zijn.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten