Advertentie | |
|
![]() |
|
voor het eerst sinds Sziget weer wezen hardlopen, in 12km tijd de laatste restjes H1N1 eruit gewerkt. Wel een fi-fa-fucking wolkbreuk toen ik bijna thuis was, dus dat was een beetje jammer. Vanavond de nieuwe toko van een amigo checken en mogelijkerwijs wat klussen daar.
|
Verwijderd
|
Een vriendinnetje van me komt in mijn kamer wonen als ik ben doorverhuist, dus dat is nice! Vandaag had ik stage, en uiteraard waren mijn vrouwelijke pubers weer lekker rebels. Een meisje van 9 zei tegen me dat ze me wel even zou pakken als ik buiten op straat liep en het niet door had
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Even nieuwsgierig hoor ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij licht verstandelijk gehandicapte meisjes van 9 tot 16 jaar met hechtings- en gedragsproblematiek als gevolg van seksueel misbruik. Het klinkt héél erg, maar het komt er in de praktijk gewoon op neer dat je je emotioneel vlak moet houden, en dat je ze de hele dag aan het opvoeden en behandelen bent. Zodra je een emotie toont, het maakt niet uit of je huilt of lacht, dan spelen ze daar meteen op in.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had blijkbaar een paar dagen geleden post gekregen van m'n werk dat ik 5 oktober bij de verzuim coördinator moet komen. Ik was me vergeten beter te melden, maar 31 augustus was mijn uitdiensttreding, en toen hebben ze die brief nog even gestuurd huhu. Ik heb dus net gebeld, en ik moest eigenlijk langs komen omdat ik 3 keer m'n telefoon niet op had genomen toen een onbekend nummer belde, en ik was toen vast aan het douchen, en bij onbekend nummer kan je ook niet terug bellen. Dus nu heb ik wat "gelogen" (ik heb gezegd dat ik me wel beter heb gemeld maar dat ik geen idee heb wat er mis is gegaan) en nu krijg ik gewoon m'n loon waarvoor ik niet eens heb gewerkt, en hoef ik 5 oktober ook niet meer langs te komen
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben net wakker, en zo meteen ga ik uit eten met de familie van m'n vriendje, en dat vind ik spannend, want ik heb alleen z'n ouders een paar keer gezien, en z'n zus één keer in de supermarkt. En nu komen de oma, oom's en tante's, neefjes en nichtjes, z'n broer en de vriend van z'n zus er ineens ook nog bij. Eng.
|
![]() |
|
Gisteren een film gekeken met een mattie, daarna samen nog de oude barhangende mannetjes uitgehangen en zo rond 4:30 in mn nest gaan liggen. Vandaag gerepeteerd, en nu wat eten maken en bedenken wat ik dadelijk ga doen.
|
gister moest ik mijn dronken vriendje naar huis brengen en vandaag kon hij alleen maar slapen in mijn bed, sukkel
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ging gisteren dus uit eten met de familie van m'n vriendje, en dat was gezellig! Leuke familie, ook al heb ik het merendeel niet eens gesproken. Daarna de Klokkenluider van de Notre Dame gekeken, en die had ik volgens mij nog nooit gezien, en ik vond hem zielig. Nu ben ik weer thuis, en vanmiddag ga ik naar een vriendinnetje in Zwolle tot morgen. |
![]() |
||
Citaat:
de boter kan je achterwege laten ![]() ik moest vanmorgen bloed prikken en ik was in een goede stemming en alle patienten ook, dus ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ging gisteren in Zwolle naar de kringloop, en daar werkte een mega irritante man, maar toch heb ik 2 blikken gekocht. Daarna weer naar Groningen gegaan, en gehangen met m'n vriendje. Zo meteen ga ik naar de Jumbo, en misschien langs de kringloop hier, en dan daarna ga ik weer naar m'n stage
![]() |
![]() |
|
vandaag docu gedraaid met een boute handycam
![]()
|
Verwijderd
|
Haha, ik had net stage en een cliëntje van 12 flipte omdat ik zei dat ze NU niet mocht skeeleren, maar over 5 minuten wel, omdat dat de afspraak was. Tegen muren trappen, shit op de grond gooien en lekker schelden, en toen ging ze voor 20 minuten naar haar kamer, en kon ze helemaal niet meer skeeleren
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb een ontzettend zware werkweek achter de rug. Veel vergaderingen, sportdag met de kinderen, informatieavond voor de ouders. En dan 's avonds alleen maar leuke dingen doen (eten met vriendinnetjes, spelletjes doen met de vrienden), waardoor ik iedere ochtend zo mogelijk nog verrotter was. Maarrrrrr, het is weekend. Vanavond ga ik lekker NIKS doen en morgenavond dan maar weer naar een feestje
![]()
|
Vandaag... om 8 uur op wat bepaald geen pretje was. Ik had gisteren tot laat zitten werken en dan 8 a.m. op op een zaterdag, anyways... ik had met mijn partnertje afgesproken om de zoldering te gaan isoleren. Er was gisteren zo'n apparaat afgeleverd met idioot lange slangen. Ze hadden ook 46 balen heel fijn versnipperd krantenpapier afgeleverd. Die moest je dan uit het plastic halen in de trechter van het apparaat mieteren. Mijn partnertje zegt nog doodleuk: ik ga die attic wel op als je wilt. Wetende dat het daar bleeding hot kan worden ging ik akkoord. Nou had ik dat maar niet gedaan.
Die balen met versnipperd krantepapier waren zwaar als de neten. De juffrouw bij de Home Hardware had nog zo mooi gezegd: je kunt het in een paar uur gedaan hebben! Ja me hoela. Anyways, die lange slangen raakten natuurlijk drie keer verstopt zodat we de hele zooi uit elkaar moesten halen en schoon moesten maken voordat dat klere apparaat die snippertje de attic op blies. Maakte nog een klere herrie ook. Ik had helemaal lamme armen van die balen en zweette me een ongeluk. En toen het klaar was bleek het nog maar 2 uur in de middag te zijn. Ik zat in een tuinstoel uit te hijgen, ik zag er niet uit toen die truck van de HH de driveway opreed. Was die lekkere jongen. Domme doos die ik ben, stel ik nog voor om dat achterlijk zware apparaat waar ik had te staan kokhalzen met fuckbalen even met hem in de truck te heisen. Hij liet me wel mooi eerst gaan. Lekkere eikel. Hoop dat hij op een stinkende Hollandse geilde want erg fris rook ik niet meer na dat klere karwei! Maar goed, de zoldering is geisoleerd voor de winter! Een klus die we vorig jaar al hadden moeten doen. Nog geprobeerd om verder te werken aan mijn verhaal maar dat wilde niet meer. Mijn armen waren zo zwaar. |
![]() |
|
Vrijdagavond heerlijk gechilled thuis met de meiden en op tijd gaan slapen. Belt mijn vriend me 's nachts wakker met de mededeling dat ie een verrassing voor ons had en dat ie me kwam ophalen. Ik in mijn pyjama over straat (hij woont maar 3 straten bij me vandaan
![]() ![]() Uiteindelijk hebben we een hele melige nacht gehad, want hij was dronken en ik was inmiddels klaarwakker en kon niet meer slapen. Was erg gezellig ![]() Gistermiddag met de mustang wezen cruisen en lekker eten gescoord. 's Avonds had ik een feestje. Daar waren alle mensen met wie ik op Lowlands was, erg gezellig, maar het feestje zelf was verder niet echt denderend vond ik.... Vandaag naar mijn ouders. Kan ik de buik van mijn zus gaan keuren, want die moet inmiddels toch wel een stukje gegroeid zijn! ![]()
|
ik deed gister mee met de pramenrace, dat is een zeer dorps feestje, maar het was echt classic. daarna was ik kapot en heb ik 16 uur geslapen. zo ga ik met mijn moeder het café in en dan vanavond weer terug naar mijn kamer. het weekend ging echt te snel voorbij
![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb zo een of andere themadag van stage, en ik dacht: LEUK! Maar nu gaat het over het beleidsplan van de instelling, en dacht bij themadag meer aan iets van dat iedereen verkleed ging en dat we leuke dingen gingen doen. Bummer. Daarna met collega's de stad in om wat te drinken, en vanavond bowlen met vrienden.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Themadag op mijn werk was ook een keer een slaapverwekkende powerpointpresentatie met allerlei cijfers en een glas rode wijn in plaats van een feest uuuf
![]() Ik heb 1 dag de tijd om 265 pagina's uit mijn hoofd te stampen en inmiddels heb ik een heel spannend beloningsysteem verzonnen met sigaretten en 20 minuutjes ontspanning om de dag door te komen. |
![]() |
|
bedoel je niet 'in je hoofd stampen'?? Eruit stampen lijkt me niet zo'n probleem
![]() Ot: ik was vanochtend naar college en dat was boeiend maar ik had iets te weinig geslapen dus tijdens een docu viel ik in slaap. En ik werd gebeld door de uva dat ik een minor die ik heel graag wil doen in n halfjaar mag doen ipv in een jaar, want daar heb ik geen tijd meer voor. Dus ik ben blijjjj ![]()
|
Vanochtend naar het bloedlab geweest. Goed dat ik een boek had meegenomen want ik moest een uur wachten.
Thuis een nieuwe opdracht gekregen om te vertalen. Nou die heb ik geweigerd, was zo'n back cover beschrijving van een boek met allemaal gekke mannenerotiek, bleeegh. Rot maar op met je vieze plaatjes.
|
Omg, ik heb vandaag eigenlijk een veel te dure spijkerbroek gekocht, maar ik vind dat je als vrouw de perfecte jeans niet mag laten liggen. Ook niet als je er al genoeg hebt. Verder ga ik vanavond uit eten met vriendinnetjes en ga ik vanaf volgende week aan de slag als student-assistent bij een heus onderzoek. Spannend!
|
Verwijderd
|
Ik had gisteren personeelsdag dus, en opzich viel het wel mee. Veel geleerd over het beleidsplan en verschillende ziektebeelden, maar echt leuk was het niet. Daarna biertjes gedronken met collega's, snel langs huis gegaan, gegeten bij de Mac, en gebowld en wat gedronken met vrienden. Vandaag ben ik brak, en zo meteen moet ik van half 3 tot 10 weer stage lopen. En het meest bizarre is vandaag dat m'n huisgenoot ineens NU AL aan het verhuizen is
![]() |
![]() |
|
Gisteren kwam mijn moeder op bezoek. Zijn lekker de stad in geweest en ik heb nu laarzen voor de winter, hoera! Daarna lekker uit eten geweest. Toen ik haar weer naar huis had gestuurd, heb ik met de jongens champions league gekeken. Vanavond weer
![]()
|
vandaag de hele dag geluisterd naar filmproducenten... tsja, niet echt mijn ding. desondanks wel interessant. toen naar een outdoorwinkel geweest en een jas van 200 pleuro besteld, aiii. maarja, dan ben ik wel weer ff voorzien.
|
gister moest ik werken en ik had een bijna-kotsende patient op de psychiatrie, maandag ook al, maar die ging echt kotsen
![]()
||
Citaat:
ahahahaha, was vast niet leuk maar moest wel verschrikkelijk lachen om dit verhaal !!
|
Ik had de hele dag zitten werken (voel me overigens ook grieperig) en besloot om 3 p.m. naar Oprah te gaan kijken.
Vertelt een vrouw daar dat haar vader een serial killer is. Toen zij tien was vertelde haar vader haar hoe je iemand kunt doden en ermee weg komen, hij gaf haar allerhande tips. Zelf had hij 8 mensen vermoord en steeds onder zijn Peterbilt truck gehangen. Het lichaam van de vermoorde vrouwen werd dan op zijn reizen door de staten van Amerika zo onherkenbaar dat hij daarna alleen maar de ketting hoefde los te maken en het lichaam te dumpen. Lekker smakelijk.
|
Verwijderd
|
Ik wilde een extra rekening openen bij de bank, omdat ik vanaf oktober gas/water/energie moet regelen voor ons huis. Ik was in de veronderstelling dat dat gewoon 1 druk op de knop was, handtekening zetten, en KLAAR, maar m'n bank vond het nodig om 4 keer moeilijk te doen en zitten te mekkeren dat het niet kon. Net weer langs geweest en toen was ik boos geworden, en toen kon het dus ineens wel écht in één klik. Handtekening zetten en klaar, en nu ook nog het eerste jaar gratis omdat ze het me zo moeilijk hebben gemaakt
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ga zo met een vriendinnetje lunchen in de stad, en daarna ga ik naar de Gamma om verf te halen voor m'n nieuwe kamer. Allemaal rare gele latjes die her en der op de muur zitten worden gewoon wit, het poduim (
![]() ![]() |
![]() |
|
ik heb zo een huisfeest op mijn hofje met huisgenoten en vrienden. en al een stuk of 3 van mij hebben afgezegd vanwege school. en ik zit hier met de mexicaanse griep, 38,5 graden koorts, al bibberend EN ik heb volgende week tentamen. stelletje lafaards zijn het
![]() ![]() ![]()
|
Vrijdagavond had ik een feestje in Den Bosch. Er was veel drank, het werd erg laat, en het was dus heel gezellig
![]() Gisteren moest mijn vriend om 11 uur weer gaan werken, ik heb de hele dag een beetje geslapen, geluierd, programma's teruggekeken via internet, gelezen... 's Avonds hadden we een verjaardag in Utrecht. Ik was 's avonds ineens ontzettend brak en kreeg weer een allergische reactie aan mijn ogen, dus ik kwam met hele kleine oogjes de kroeg in ![]() We zijn op tijd naar huis gegaan, want mijn vriend moest ook vandaag weer werken. Nu ben ik ff aan het relaxen, vanmiddag chillen met vrienden.
|
vandaag de documentaire 'sweety'gekeken en daar was ik wel van onder de indruk. erg mooi. daarna Q&A met de regisseuse en producent en daarna documentaire theorie, wel boeiend. nu lekke thuis op de bank hangen en nog een fillempie kijken.
|
Verwijderd
|
Ik ben eindelijk klaar met alles wit verven, en het ziet er meteen al stukken beter uit
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
zo, brute werkweek gehad met zowaar flink wat overwerken, maar wel het resultaat dat ik vanaf 1-oktober een vaste baan heb, yeh yeh yeh yeh, paupertijd is voorbij! Vanavond nog wat uitzoeken en op tijd naar bed for a change
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Frans Tekst samenvatten Gast53456 | 1 | 12-06-2008 11:48 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |