Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2009, 21:11
TFS!
TFS! is offline
De enige keren dat ik tot nu toe echt stoned ben geweest, waren eigenlijk altijd op vrijdag of zaterdagavond, met een klein groepje vrienden. Één keer zijn we naar een discotheek gegaan, maar dat beviel ons geen van allen. Nou vroeg ik me af hoe het zou zijn om op school stoned te zijn. Wat zijn jouw ervaringen? Aanrader of juist complete mislukking?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-09-2009, 21:35
Verwijderd
vervelend
Met citaat reageren
Oud 21-09-2009, 21:43
Verwijderd
Lijkt me niks.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2009, 22:30
MTpower
MTpower is offline
Over het algemeen vond ik het niks, maar het maakte bepaalde lessen wel dragelijk
Oud 21-09-2009, 22:46
Sherlock
Sherlock is offline
Ik zal het morgen aan een klasgenoot vragen hoe het vandaag was
Met citaat reageren
Oud 21-09-2009, 22:53
Uice
Uice is offline
Daar is niet zoveel aan. Ik mocht naar huis omdat de leraar dacht dat ik ziek was, dat wel.
Oud 22-09-2009, 01:18
Verwijderd
je kan het gezwets van de leraar wat beter aan horen, het interesseert je allemaal niet, je steekt er niets van op en dat huiswerk komt ooit nog wel eens goed. goed voor saaie lessen als je leren er maar niet onder lijdt, wel hard je best blijven doen he
Met citaat reageren
Oud 22-09-2009, 05:00
HTID
HTID is offline
haha mijn leraar had me door omdat ik er 2 op een nuchtere maag rookte. Het schiet gewoon totaal niet op, je kan beter thuisblijven als je stoned ben.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2009, 07:12
wann
wann is offline
Lijkt me geen aanrader, maar een tip voor als je het toch zou proberen: rook nog een sigaret nadat je geblowd hebt, voordat je de les in gaat. Dan vernauwen je bloedvaten weer wat en heb je (een tijdje) geen last meer van rode ogen. Natuurlijk alleen van toepassing als je al rookt, anders zou ik het niet doen.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2009, 07:57
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Dunno, als je al iets moet doen wat niet relaxed is, is dat stoned nog kutter Want als je stoned bent wil je gewoon chillen, en daar is de klas niet bepaald de beste locatie voor
Met citaat reageren
Oud 22-09-2009, 14:57
zoef de haas
zoef de haas is offline
Dat is leuk voor eventjes, maar daarna wordt t gewoon vervelend, saai, en lijd t tot intens veel spijbelen.
Oud 22-09-2009, 15:08
Wammus
Wammus is offline
Mijn eerste keer blowen was in de pauze op school. We hadden erna gym en dat werd geen succes hoewel we wel gelachen hebben tijdens het softballen. Ik sloeg eerst 2 keer mis en toen ik de bal raakte stond ik me eerst af te vragen wat ik moest doen om vervolgens met de knuppel nog in m'n handen weg te rennen naar het eerste honk.

Ik raad iedereen af om stoned naar school te gaan. Zoals M3tr01d al aangeeft worden dingen die kut zijn alleen nog maar kutter en heb je er dus helemaal geen zin meer in. Bovendien gaat je concentratievermogen achteruit en onthoud je helemaal niets meer waardoor je meer huiswerk moet doen om nog iets van de stof te begrijpen. Daar heb je dan waarschijnlijk ook geen zin meer in en zo zak je langzaam af tot de verveelde spijbelende stakker die je eigenlijk helemaal niet wil zijn.

Laatst gewijzigd op 22-09-2009 om 20:13. Reden: Kleine toevoeging.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2009, 15:21
Verwijderd
Als je je school een beetje wilt sparen kun je inderdaad beter niet je schooltijd stoned doorbrengen
Met citaat reageren
Oud 22-09-2009, 16:47
$moky
$moky is offline
ik heb het wel eens gedaan ,maar geen aanrader. ik viel gewoon in slaap tijdens de les.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2009, 16:55
Sherlock
Sherlock is offline
Ook lijkt me vreetkick op school niet heel fijn voor de portomonee of je moet supermarkt in de buurt hebben
Met citaat reageren
Oud 23-09-2009, 19:14
Volk
Volk is offline
De eerste paar jaar kon ik alleen op school blowen en zat dus altijd stoned in de les (als ik naar de les ging en niet naar de scheikundelokalen ging). Ik heb zelfs stoned mijn examens gemaakt. Was zo stoned dat ik bijna niet kon lezen. Achteraf wel grappig natuurlijk. Vooral omdat ik alsnog de hoogste cijfers van de klas had. Maar omdat de meeste mensen niet onder hun niveau zitten raad ik het toch af. Zo veel is er namelijk niet aan. En het is zou echt zonde zijn om je school te vergooien voor een blowtje.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2009, 06:37
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Natuurlijk alleen van toepassing als je al rookt, anders zou ik het niet doen.

Maar zeker geen aanrader, zeker niet op de middelbare school. Een keer stoned naar college is wat anders, maar dat voegt ook niet echt veel toe.
Oud 24-09-2009, 19:16
Sannah_x
Sannah_x is offline
het ligt er denk aan wat voor les het is..
Als het toch niet boeiend is, en als je er alleen maar bent om aanwezig te zijn, dan maakt het niks uit..
Maar ik blow dan ook al lang genoeg om niet vervelend te worden, door rare buien en niet kunnen stoppen met lachen en dat soort dingen..

Mja, op zich moet je denk wel zelf in staat kunnen zijn om te kunnen bedenken of het handig is of niet.

Het is natuurlijk beter om nuchter te zijn en braaf op te letten..
Oud 24-09-2009, 20:04
wann
wann is offline
Het was nog vroeg. ;x
Met citaat reageren
Oud 25-09-2009, 22:27
Verwijderd
ik heb een keer stoned in de les gezeten en toen moest ik opeens een toets doen en dat was niet leuk, lezen ging kut en ik kon me niet concentreren enzo
Met citaat reageren
Oud 26-09-2009, 11:44
*oma*
*oma* is offline
Ik ging in de vierde altijd stoned naar school en dan in de pauzes weer blowen. Ik ben blijven zitten en het enige waar ik beter in werd waren Duitse luistertoetsen en handvaardigheid. Niet doen dus.
Oud 27-09-2009, 23:35
Verwijderd
Citaat:
Ik ging in de vierde altijd stoned naar school en dan in de pauzes weer blowen. Ik ben blijven zitten en het enige waar ik beter in werd waren Duitse luistertoetsen en handvaardigheid. Niet doen dus.
Wou jij beweren dat je beter Duits (gaat) verstaat (verstaan) als je blowt?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2009, 11:16
Bassie2
Bassie2 is offline
Heb het 1 keer gedaan, het is wel chill maar aan de andere kant ook niet want je voelt die angst wel of je gesnapt wordt of niet en als je in de 3e ofzo zit valt dat niet goed bij de leraren en heb je al gauw gezeik met je ouders enzo. Maar als je daar gewoon scheit aan hebt is het wel chill Je begrijpt trouwens niets van de les
Met citaat reageren
Oud 28-09-2009, 18:17
peterblaat
peterblaat is offline
Citaat:
en het enige waar ik beter in werd waren Duitse luistertoetsen en handvaardigheid.
omg, nog zo eentje die beter Duits verstaat onder invloed van wiet

Ik heb enkele keren stoned in de les gezeten en dat was niet tof. Waarom ik het vaker gedaan heb weet ik eigenlijk ook niet, mischien omdat ik hoopte dat het 'deze keer' wel anders zou uitpakken ofzo, maar dat deed het niet... Nu blow ik eigenlijk nooit meer.

De laatste keer dat ik stoned in de les zat was Duits. Ik was altijd al erg goed in Duits (hoefde zo goed als letterlijk niet te leren) dus ik had ook niet zo de motivatie om daar nuchter heen te gaan. Ik kwam dus met m'n stonede hoofd binnen waggelen en ik zie ineens dat de tafels anders dan normaal (we zaten altijd in groepjes van 4) stonden; dus ik vragen: blijken we een kijk- en luistertoets Duits te hebben.
Ik weet nog eigenlijk maar weinig van die toets, alleen dat ik heel erg fout ging. Alles draaide, werd alsmaar licht in m'n kop, werd heel erg para dat de docent / school / m'n ouders erachter zouden komen en het leek of iedereen naar me keek (bleek later ook het geval te zijn,, iedereen wist dat ik stoned was en niet veel mensen hadden uberhoubt ooit drugs gebruikt).
De les erop deelde die docent de cijfers uit en echt iedereen had tussen de 1 en 5 voor die toets dus ik zat al helemaal in de stress, en toen was het ineens "Peter, heel goed! je hebt een 8!"

maar ondanks dat cijfer heb ik toch het stoned zijn in de les afgeleerd
Met citaat reageren
Oud 28-09-2009, 21:58
Vice
Vice is offline
Ik deed het alleen tijdens tussenuren en heb het nooit echt als vervelend ervaren.
Oud 29-09-2009, 22:28
Thinus
Thinus is offline
ho stop niet doen. al moet ik wel zeggen dat ik nog nooit zo stoned ben geweest als dat ik ooit op school geweest ben
Met citaat reageren
Oud 05-10-2009, 12:21
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Wou jij beweren dat je beter Duits (gaat) verstaat (verstaan) als je blowt?
Nee, dat niet. Misschien werd ik dan creatiever met het luisteren? Ik heb zelf ook geen idee hoe het kon.
Oud 20-10-2009, 19:31
HenkdeFreeze
HenkdeFreeze is offline
Ik koop altijd wat thuiskweek op school, lekker, maar je wordt er niet zwaar stnd van.
Ik vind dan alles wat interessanter en moet wel wat sneller lachen wardoor ik rode ogen krijg.
Supersilverhaze is geen aanrader tijdens de les, al de letters gingen bewegen en ik werd zwaaaar misselijk en vroeg of ik ff buiten mocht rond lopen (spacen)
Als je gewoon klein beetje doet met een kalsgenoot is het wel leuk.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2009, 14:33
arPos
arPos is offline
Hangt van het vak af, als je je moet concentreren (toets, natuur/wiskundige vakken) dan is het niks, is het een leun achterover en schrijf aantekeningen over les dan gaat het prima.

Haze soorten zijn misschien wat zwaar maar met een skunkje moet het lukken.
reken er wel op dat mensen het ruiken
Oud 21-10-2009, 21:54
GlenL
GlenL is offline
Toen ik nog op school zat en ik stoned was, duurde de dag heeel lang.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2009, 03:26
Infaustus
Infaustus is offline
Nooit gedaan, blowen op school is wel heel kansloos...
Oud 01-11-2009, 10:59
Verwijderd
Citaat:
blowen op school is wel heel kansloos...
Waarom? Onverstandig, ok, maar kansloos...?
Met citaat reageren
Oud 01-11-2009, 21:30
Verwijderd
Standaard op de middelbare school. Zo'n 6 homies uit mijn klas en ik altijd snel ppp in de pauze. Lerares nederlands was ervan op de hoogte maar het maakte haar niet uit omdat ik altijd goede cijfers cashte. Nog met haar een paar leuke discussies gehad erover.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 12:28
Je weet zelluf
Je weet zelluf is offline
haha gewoon smoken vriend, is altijd fa2, skaffa op scorro
Met citaat reageren
Oud 09-11-2009, 18:50
lalalalalover
lalalalalover is offline
haha, nog nooit gedaan, maar ik wil het nog wel 'n keer gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2009, 12:59
thozzz
thozzz is offline
op school vind ik niet echt chil, omdat k dan denk dat ik vuur rode doppen heb en dat alle mensen het dan zien
Met citaat reageren
Oud 16-11-2009, 19:48
Mart:14
Mart:14 is offline
Geen pretje, mensen waren bang voor me? ;x
Het was bij natuurkunde, ik zag alles heen en weer gaan, en ik had knetter rode doppen.
Dus nee, niet bepaald fijn
Met citaat reageren
Oud 17-11-2009, 04:00
Verwijderd
1 keer stoned, het was de 1e week van m'n nieuwe opleiding Beeld en Media. Zo'n kerel die ik al kende vroeg of ik met hem wou blowen, dus mja oke die ervaring wil ik wel eens, stoned op school.

De eerste les: Wiskunde.

Iedereen zit al te wachten en ik zit maar helemaal vooraan, waarom? Geen idee -_- had ik niet moeten doen..

Komt die leerkracht binnen, met zo'n INTENS grappig hoofd, niet normaal grappig en ik hield het niet meer...

Wel grappig, maar een fantastische verkeerde indruk gegeven.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2009, 12:53
Madrechris
Madrechris is offline
Je moet knetterstoned naar een mondeling gaan, het liefst naar iemand met een accent, geloof me je houd het niet meer
Oud 02-12-2009, 20:14
Mel.
Mel. is offline
Ik vind het best fijn
Met citaat reageren
Oud 02-12-2009, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het best fijn
Want?
Met citaat reageren
Oud 04-12-2009, 10:30
luana (L)
luana (L) is offline
Echt kut. Ik kon niet meer stoppen met lachen, dacht dat ik uitdroog en kon niet meer recht lopen of fietsen.
Niet voor herhaling vatbaar dus.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2009, 15:01
poepseks3
poepseks3 is offline
zeker vet om op school stoned te zijn ik doe het dijna elken dag. ik val dan wel soms in slaap maar wat maakt het uit
Met citaat reageren
Oud 04-12-2009, 17:22
Verwijderd
Citaat:
zeker vet om op school stoned te zijn ik doe het dijna elken dag. ik val dan wel soms in slaap maar wat maakt het uit
r-e-s-p-e-c-t
Met citaat reageren
Oud 05-12-2009, 19:52
Cathelijne
Cathelijne is offline
Lijkt me geen goed idee. Stoned zijn is zowiezo niet iets om aan te raden lijkt me, maar aangezien ik geen drugs gebruik kan ik er niet over mee praten. Klasgenoten zijn wel eens stoned maar die zijn dan gewoon 'niet aanwezig', geestelijk dan. Of ze zijn heel vaag en raar.

Stoned op school zijn lijkt me ook niet echt goed voor je studie!
Met citaat reageren
Oud 05-12-2009, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Stoned zijn is zowiezo niet iets om aan te raden lijkt me
lol
Met citaat reageren
Oud 06-12-2009, 11:13
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Stoned zijn is zowiezo niet iets om aan te raden lijkt me, maar aangezien ik geen drugs gebruik kan ik er niet over mee praten.
Oud 07-12-2009, 21:23
Verwijderd
lekker.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 10:49
donnatjuh95
donnatjuh95 is offline
lachen...,, maar als je dat op school doet word je meteen geschorst...
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 19:33
omgwtfbbq=)
omgwtfbbq=) is offline
niet handig...ik was eens stoned op school. toen moest ik dus iets voorlezen, terwijl die letters erg bewogen en toen schoot ik in de lach... goeie tijden, hehehe
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten