Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Heb het 1 keer gedaan, het is wel chill maar aan de andere kant ook niet want je voelt die angst wel of je gesnapt wordt of niet en als je in de 3e ofzo zit valt dat niet goed bij de leraren en heb je al gauw gezeik met je ouders enzo. Maar als je daar gewoon scheit aan hebt is het wel chill
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ik heb enkele keren stoned in de les gezeten en dat was niet tof. Waarom ik het vaker gedaan heb weet ik eigenlijk ook niet, mischien omdat ik hoopte dat het 'deze keer' wel anders zou uitpakken ofzo, maar dat deed het niet... Nu blow ik eigenlijk nooit meer. De laatste keer dat ik stoned in de les zat was Duits. Ik was altijd al erg goed in Duits (hoefde zo goed als letterlijk niet te leren) dus ik had ook niet zo de motivatie om daar nuchter heen te gaan. Ik kwam dus met m'n stonede hoofd binnen waggelen en ik zie ineens dat de tafels anders dan normaal (we zaten altijd in groepjes van 4) stonden; dus ik vragen: blijken we een kijk- en luistertoets Duits te hebben. Ik weet nog eigenlijk maar weinig van die toets, alleen dat ik heel erg fout ging. Alles draaide, werd alsmaar licht in m'n kop, werd heel erg para dat de docent / school / m'n ouders erachter zouden komen en het leek of iedereen naar me keek (bleek later ook het geval te zijn,, iedereen wist dat ik stoned was en niet veel mensen hadden uberhoubt ooit drugs gebruikt). De les erop deelde die docent de cijfers uit en echt iedereen had tussen de 1 en 5 voor die toets dus ik zat al helemaal in de stress, en toen was het ineens "Peter, heel goed! je hebt een 8!" maar ondanks dat cijfer heb ik toch het stoned zijn in de les afgeleerd ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik koop altijd wat thuiskweek op school, lekker, maar je wordt er niet zwaar stnd van.
Ik vind dan alles wat interessanter en moet wel wat sneller lachen wardoor ik rode ogen krijg. Supersilverhaze is geen aanrader tijdens de les, al de letters gingen bewegen en ik werd zwaaaar misselijk en vroeg of ik ff buiten mocht rond lopen (spacen) Als je gewoon klein beetje doet met een kalsgenoot is het wel leuk. |
![]() |
|
Hangt van het vak af, als je je moet concentreren (toets, natuur/wiskundige vakken) dan is het niks, is het een leun achterover en schrijf aantekeningen over les dan gaat het prima.
Haze soorten zijn misschien wat zwaar maar met een skunkje moet het lukken. reken er wel op dat mensen het ruiken ![]()
|
Verwijderd
|
1 keer stoned, het was de 1e week van m'n nieuwe opleiding Beeld en Media. Zo'n kerel die ik al kende vroeg of ik met hem wou blowen, dus mja oke die ervaring wil ik wel eens, stoned op school.
De eerste les: Wiskunde. Iedereen zit al te wachten en ik zit maar helemaal vooraan, waarom? Geen idee -_- had ik niet moeten doen.. Komt die leerkracht binnen, met zo'n INTENS grappig hoofd, niet normaal grappig en ik hield het niet meer... ![]() |
![]() |
|
![]() |
Lijkt me geen goed idee. Stoned zijn is zowiezo niet iets om aan te raden lijkt me, maar aangezien ik geen drugs gebruik kan ik er niet over mee praten. Klasgenoten zijn wel eens stoned maar die zijn dan gewoon 'niet aanwezig', geestelijk dan. Of ze zijn heel vaag en raar.
Stoned op school zijn lijkt me ook niet echt goed voor je studie! |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Stoned op school? RYANDELAAN | 17 | 21-12-2016 21:36 | |
Drugs & Alcohol |
Stoned/High tijdens werken/studeren/projecten/creëren Verwijderd | 55 | 14-03-2007 20:08 | |
Drugs & Alcohol |
wiet + eten = goddelijk gewoonmax | 57 | 20-09-2006 13:57 | |
Drugs & Alcohol |
Drugsgebruik en school :-) GiTkuA | 21 | 02-05-2003 10:06 | |
Drugs & Alcohol |
school/drugs combinatie Unhappily Ever After | 18 | 14-04-2002 16:04 | |
Drugs & Alcohol |
ervaringe blowe op school... blackfairy | 18 | 15-02-2002 20:40 |