Advertentie | |
|
![]() |
|
* WOMEN WHO KNOW THEIR PLACE *
Barbara Walters, of 20/20, did a story on gender roles in Kabul , Afghanistan , several years before the Afghan conflict. She noted that women customarily walked five paces behind their husbands. She recently returned to Kabul and observed that women still walk behind their husbands. Despite the overthrow of the oppressive Taliban regime, the women now seem to, and are happy to, maintain the old custom. Ms. Walters approached one of the Afghani women and asked, 'Why do you now seem happy with an old custom that you once tried so desperately to change?' The woman looked Ms. Walters straight in the eyes, and without hesitation said, 'Land Mines'.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Even voor de duidelijkheid: Hong Kong is een SAR special administrative region in China. Dit betekent dat de stad haar eigen wetten heeft, immigratiedienst, valuta etc. maar toch ook deel uitmaakt van China. China is verantwoordelijk voor haar buitenland beleid en defensie. Zo is de stad Macau ook een SAR, en zo zou Taiwan ook een SAR moeten zijn. Tokyo is de hoofdstad van Japan. Beijing van China. Bangkok de hoofdstad van Thailand en Singapore is een stadsstaat. |
![]() |
|
lolwhut.
![]() ot: Ik googlede naar een recept en ik vond ineens een youtube filmpje van een serie die ik alweer was vergeten. Waarom weet ik niet, want het is een bizarre mix van een kook-programma en een persiflage van bekakte mensen. "These eggs are from Jessica, our adopted hen. She writes to us every week!" "Beats adopting a Romanian orphan. They come in your house."
Laatst gewijzigd op 19-09-2009 om 23:59. |
![]() |
|
Verwijderd
|
In Boer zoekt vrouw had een jonge boer en zijn vader beiden een oproep geplaatst.
Yvon vertelt de vader dat hij zelf 26 brieven heeft gekregen van geïnteresseerde vrouwen. Vervolgens komt de zoon binnenstappen met zijn tas vol brieven: "En, goeie brieven?" - 26 ofzo...Ja, 26." "Moah, netjes. Kun je aan de slag." - "Ja..." *stilte* "......IK had er 150." |
![]() |
|
Oldschool montage van een datingprogramma. Let vooral op Fred, de woeste krijger op 0.41
![]() http://www.dailymotion.com/video/xaf...ntage_creation
|
Verwijderd
|
ik was vandaag misselijk van het lachen want, een jongen uit het lokaal naast ons, tweedejaars, heeft van zijn bureau een soort kasteel gemaakt. Met kartonnen muren er omheen en vlaggetjes. En daar zat hij vandaag te werken met een papieren kroon op zijn hoofd. Met daarop 'koning Keo' (zijn naam), en een bijzonder tevreden hoofd.
Toen besloten drie jongens uit mijn klas zijn kasteel te kapen. Dus ze maakte van karton drie grote paarden en helmen en schilden en ze kwamen gillend en schreeuwend het 2de jaars lokaal binnen. Maar koning Keo sloeg de aanval dapper neer. Door gewoon de paarden te vervouwen. Teleurgesteld dropen de ridders af. Toen besloten de jongens uit mijn klas een mooier fort te bouwen. Nu hebben ze echt een dik twee meter hoog bouwsel in de klas staan, inclusief een balkon en een draak en een focking OPHAALBRUG. Die nog echt werkt ook. En ze hebben echt mooie vlaggen gemaakt enzo. Dus dat gedrocht vult nu heeeeel ons lokaal. En ze zijn nog niet tevreden. Ze hebben een omroeper naar de koning gestuurd om te vertellen dat hij zijn manschappen moet voorbereiden. Zelf zijn ze nu bommenwerpers en vliegtuigen (?) aan het knutselen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
geweldig ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Twee jongetjes van een jaar of veertien in de bus, die erachter kwamen dat hun nieuwe DVD niet Inglourious Basterds was, maar Inglorious Bastards van Enzo Castellari. Of nou ja, ze kwamen er geloof ik niet helemaal uit. 'Dit is de film die Quentin Tarantino inspireerde...' 'Ja, daar staat toch Tarantino' 'Ja, maar inspireerde. Wat is dat?'
|
Tijdens middagpauze samen aan tafel met paar medestudenten. Mijn buur zegt dat ze les gaat geven (talenschool) aan mensen die geen Nederlands kennen
"...en Daana (ander medestudent maar niet aanwezig) gaat ook les geven... maar ze wilt haar naam niet zeggen wanneer ze zichzelf gaat voorstellen...Het betekent kalf in het Turks" en toeval wilt dat daana een volslanke meid is... resultaat: heel onze tafel 5min lang met de slappe lach |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik was met ons hondje aan het stoeien terwijl ik tegen de bank aan zat/lag, en op een gegeven moment, toen hij zo tussen mijn benen door wilde springen naar mijn vingers, deed ik snel mijn benen tegen elkaar zodat hij met z'n kop vast zat, en dat ziet er zó hilarisch uit
![]() ![]() ![]() En toen was ik met mijn moeder de fotomap aan het doorkijken en toen kwamen we wederom niet bij om alle achterlijke foto's van die hond. Was ie op een gegeven moment in de vijver gevallen, maar dan net in het stuk waar het water tot zijn buik kwam (lees: 20 cm diep was, op z'n hoogst): ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: ![]() |
![]() |
|
Schitterend geïllustreerd opvoedkundig versje uit de negentiende eeuw.
http://www.dbnl.org/tekst/hopm003los...01_01_0003.htm
|||
Verwijderd
|
Topic: Het valt me op hoe weinig mensen nog een fotoboek hebben
Citaat:
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De ondraaglijke lichtheid clubje | 124 | 27-09-2003 11:07 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 | |
Psychologie |
Hoe sluit je een relatie af ? Verwijderd | 6 | 09-04-2002 09:11 | |
Liefde & Relatie |
hoe maak je het uit ? en als het uit is ? Verwijderd | 13 | 08-04-2002 19:18 |