Oud 02-10-2009, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Ja dat. Of als er een grote vrachtwagen voorbij komt rijden en je zit op de fiets en je hoeft maar één male zwenk met je stuur te doen of je ligt onder de vrachtwagen
Dat doe ik dus al-tijd. En ook met oversteken, ik moet echt afgeleid zijn door een gesprek of iets dergelijks, anders verbeeld ik me standaard dat ik onder een auto kom. Niet uit angst, maar waardoor wel weet ik ook niet.
Advertentie
Oud 05-10-2009, 22:16
Severus
Severus is offline
Ik heb 81 achterneven en -nichten. Komt doordat bijna al mijn grootouders uit grote gezinnen kwamen:

- Opa van vaderskant: in totaal 4 kinderen bij hem thuis (inclusief opa).
- Oma van vaderskant: in totaal 10 kinderen bij haar thuis (inclusief oma).
- Opa van moederskant: in totaal 9 kinderen bij hem thuis (inclusief opa).
- Oma van moederskant: in totaal 12 kinderen bij haar thuis (inclusief oma).

Mja, dat heb je met die Rooms-Katholieke gezinnen van die generatie.
Oud 06-10-2009, 12:31
Nona
Nona is offline
Citaat:
Dat doe ik dus al-tijd. En ook met oversteken, ik moet echt afgeleid zijn door een gesprek of iets dergelijks, anders verbeeld ik me standaard dat ik onder een auto kom. Niet uit angst, maar waardoor wel weet ik ook niet.
Ja leuk, of als je op een station staat en iemand staat net even opvallend dicht bij het spoor, je verbeelden hoe je diegene een klein zetje meegeeft als de trein er net aankomt.
Oud 06-10-2009, 12:36
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik heb 81 achterneven en -nichten. Komt doordat bijna al mijn grootouders uit grote gezinnen kwamen:

- Opa van vaderskant: in totaal 4 kinderen bij hem thuis (inclusief opa).
- Oma van vaderskant: in totaal 10 kinderen bij haar thuis (inclusief oma).
- Opa van moederskant: in totaal 9 kinderen bij hem thuis (inclusief opa).
- Oma van moederskant: in totaal 12 kinderen bij haar thuis (inclusief oma).

Mja, dat heb je met die Rooms-Katholieke gezinnen van die generatie.
niet alleen van die generatie, een goeie vriendin van me komt uit een Rooms-Katholiek gezin van 11 kinderen en 2 adoptiekinderen.
Oud 06-10-2009, 13:45
Verwijderd
Ik haat het songfestival, maar ik houd van ABBA en van dit:

<3333
Oud 06-10-2009, 13:47
Verwijderd
En het liefst zing en dans ik uitbundig mee, terwijl ik normaal een heel stijve en ingetogen mompelaar ben
Oud 06-10-2009, 13:50
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik haat het songfestival, maar ik houd van ABBA en van dit:

[filmpje]

<3333
jaaaa die is heerlijk
Oud 06-10-2009, 19:24
Verwijderd
Ik herinner me een raar trekje van vroeger. Tot ongeveer mijn 13e checkte ik altijd als ik de wc binnenging eerst of er spinnen zaten. Ook vlak voordat ik het licht uitdeed in bed checkte ik eerst op spinnen.
Oud 06-10-2009, 19:27
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb een ring in de vorm van een kikker, omdat ik een echte kikker-fan ben!
Oud 06-10-2009, 22:35
Verwijderd
Ik ben bang voor enkelgrijpers onder het bed, en soms als ik de open trap oploop in ons portiek ben ik ook bang dat er smerige enkelgrijper onder verstopt zit. Dan ren ik als een malle naar boven.
In bed komen gaat wel goed de laatste tijd, eerst sprong ik van een paar meter erin om hem te slim af te zijn.
Maar ik vind het nog steeds niet prettig om voor het bed te staan.
Ik durf ook niet met mijn ledematen buiten de dekens te liggen
Oud 10-10-2009, 07:20
Verwijderd
Ik heb gisteren ontdekt dat er zoiets bestaat als konijnenlijm. Dat wordt gemaakt van gemalen konijnenbotten en je gebruikt het om een doek mee te prepareren, in plaats van gesso of iets dergelijks.

Het klinkt zo leuk, konijnenlijm.
Oud 10-10-2009, 10:14
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik ben bang voor enkelgrijpers onder het bed, en soms als ik de open trap oploop in ons portiek ben ik ook bang dat er smerige enkelgrijper onder verstopt zit. Dan ren ik als een malle naar boven.
In bed komen gaat wel goed de laatste tijd, eerst sprong ik van een paar meter erin om hem te slim af te zijn.
Maar ik vind het nog steeds niet prettig om voor het bed te staan.
Ik durf ook niet met mijn ledematen buiten de dekens te liggen
Dat heb ik ook
Oud 10-10-2009, 12:16
Solare
Solare is offline
Altijd als ik ga slapen moet ik een flesje water binnen handbereik hebben, omdat ik áltijd dorst heb als ik wakker word, en anders is het zo'n paniek hihi
Oud 10-10-2009, 13:24
Allure
Allure is offline
Ik ben als ik fiets of wandel panisch voor auto's. Als ik moet oversteken en er komt een auto aan die nog best ver weg is wacht ik toch. Ik vind het vervelend als ik voorrang heb, want ik weet nooit zeker of de auto's wel stoppen. Of ze stoppen bijv. van de ene kant maar van de andere kant komt er dan ook een auto aan en ik weet niet wat die gaat doen dus dan durf ik niet over te steken. Waardoor de auto die stopte alsnog geïrriteerd doorrijdt. Daarom heb ik dus maar liever geen voorrang.
Oud 10-10-2009, 16:15
DiepDenker
DiepDenker is offline
Citaat:
Ik houd ook heel erg van gebaren maken bij het praten . En ik kijk niet graag mensen aan, en dat is vervelend.
boks
Oud 10-10-2009, 18:39
Verwijderd
Mensen kunnen mijn leeftijd haast nooit goed schatten. De ene schat me vijf jaar te jong, de ander acht jaar te oud.
Oud 11-10-2009, 06:53
Verwijderd
Ik kan zelf juist geen leeftijden schatten. Bij een heleboel meisjes van 14/15 vind ik het lijken alsof ze al 20 zijn. Qua uiterlijk/lichaam dan, als ze hun mond opentrekken is het meestal meteen duidelijk hoe oud ze zijn.
Oud 11-10-2009, 13:09
Aapje*
Aapje* is offline
- Ik ben iedere dag minstends 2 uur onderweg voor mijn werk.
- Ik raak heel geirriteerd van files zeker als ik in één uur wel 3 km vooruit ben gekomen.
- Ik kan bijna alle liedjes meezingen, maar van weinig nummers ken ik de titel of de artiest.
- Ik vind mijn algemene kennis beneden niveau
- Ik moet heel vaak lachen
- Ik kan geen instrument bespelen, kan niet tekenen of schilderen en mijn beeldende kunst zullen we maar op 'modern' houden zodat je nog kunt raden wat het moet voorstellen...
- Ik ben veeleisend aan mezelf
- ik kan prima feedback hebben maar het slechter geven.
Oud 12-10-2009, 15:11
Verwijderd
Sinds gisteren weet ik dat ik dit trucje kan: met mijn voeten gewoon plat op de vloer staan en dan mezelf zodanig opkrullen dat mijn knieeen het hoogste punt van mijn lichaam zijn. Zonder handen of hoofd op de grond te planten uiteraard.
Oud 12-10-2009, 15:20
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Natuurlijk heb ik bovenstaande onmiddellijk geprobeerd en ik heb ontdekt dat ik dat niet kan, althans niet met een strakke spijkerbroek aan.
Wat ik wél kan, is met mijn voeten plat op de stoeprand staan en dan met gestrekte benen staan en met vlakke handen de straat aanraken (dus lager dan de stoeprand).
Oud 12-10-2009, 16:12
Nona
Nona is offline
Katje, foto! Ik kan me er niets bij voorstellen.
Oud 12-10-2009, 16:23
Verwijderd

ahem
Oud 12-10-2009, 16:38
Verwijderd
Oud 12-10-2009, 16:48
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
die kat op de achtergrond kijkt ook zo van:

<3
Oud 12-10-2009, 16:55
Verwijderd
Oud 12-10-2009, 17:02
Issun
Issun is offline
Ik kijk mensen heel erg aan als ik tegen ze praat.
Oud 13-10-2009, 12:50
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
- Ik ben de enige vrouw in Nederland die Boer zoekt Vrouw stom vindt.
Niet waar!

* Ik haat tandenpoetsen. Vaak moet ik ervan kokhalzen.
* Ik hou niet van witte chocola, maar wel als er gepofte rijst in zit.
* Ik hou niet van pure chocola, behalve als er hazelnoten in zitten
* Hoewel ik het liefst melkchocola eet, lust ik dat juist niet als er hazelnoten in zitten
* Niemand weet ooit welke chocola ik het liefst eet
* Ik vind de was ophangen leuk
* Ik speel piano, viool en gitaar
* Ik wil graag dwarsfluit en saxofoon leren spelen
* Ik schrijf trein meestal eerst met een ij, terwijl ik heel goed weet hoe het hoort. Komt waarschijnlijk doordat er vaak het woord 'rijdt' achteraan komt
* Ik heb geen tv, wel kijk ik veel series/films op m'n laptop
* Mijn roepnaam is niet mijn eerste naam, maar mijn tweede naam
* Ik eet altijd het klokhuis van mijn appel op
Oud 13-10-2009, 15:29
Issun
Issun is offline
Citaat:
* Ik eet altijd het klokhuis van mijn appel op
Hoe krijg jij dat naarbinnen?
Oud 13-10-2009, 16:25
snoopy
snoopy is offline
Eh... Gewoon eten t Hoeft niet in een keer naar binnen he?
Oud 13-10-2009, 16:31
Geel
Geel is offline
-Ik vind veel mensen erg saai en kinderlijk. En ik vraag me ook af waarom er zoveel mensen spontaan tegen me beginnen te praten. Ik wil niet met ze praten! Ze hebben toch alleen maar over henzelf en niet over dingen die ik interessant vind.

-Geitenkaas vind ik het lekkerst, gewone kaas is ook prima, maar alle andere soorten kazen kan ik niet uitstaan!

-Terwijl ik weet dat ik moet sporten om een enigszins gespierd lijf te krijgen weiger ik te sporten maar wil tegelijkertijd een gespierd lijf.

-Soms, op die heldere momenten, merk dat ik iets stoms doe en dan hou ik ermee op. Bijv: soms merk ik dat ik te aandacht-trekkerig doe en dan schaam ik eigenlijk een beetje en hou m'n mond.

-Ik word nooit moe van mezelf.
Oud 14-10-2009, 19:19
Verwijderd
Ik haat waterbestendige pleisters.

Als je met mij pm't heb je 500 extra views op je profiel want ik klik altijd pm's aan en klik dan net eronder op de verzender.

Ik raak per jaar zo'n 10 paar sokken kwijt.

Ik raak verslaafd aan hele simpele suffe spelletjes en krijg hartkloppingen ervan.

Ik heb de laatste tijd veel nachtmerries.

Ik ben fan van courgette.

Mijn moeder was gisteren jarig en ze werd 58. En dat is bijna 60.
Oud 14-10-2009, 21:01
Siffy
Siffy is offline
Citaat:
- ik hou erg van cabaret. Vooral Hans Teeuwen, Theo Maassen en Najib Amhali. Oh en sommige dingen van Toon Hermans. <3
- Mensen verwachten niet van mij dat ik blow. Als ze me zien en kennen enzo.
- Ik ben heel fanatiek bij een EK of WK.
- Ik ben de enige vrouw in Nederland die Boer zoekt Vrouw stom vindt.
- Ik vind het heeeeeeeeeeeeeeel lekker om in bed te liggen, en dan vooral 's ochteds. Wakker worden, en dan weer lekker gaan slapen, hmmmmmm.

Whahah, ik herken mezelf zowat helemaal in jou..
Alleen vind ik geen bal aan voetbal xD

Oud 14-10-2009, 21:08
Siffy
Siffy is offline
Nougoed, ik ook dan

- ik hou ervan op op de grond te leggen, gewoon naar het plafond te kijken en nietsdoen.
- Tosti,kaas,appel,kaneel mijn favo is <3
- mijn kamer altiijd naar wierook walmt omdat mijn vloerkleetje anders zo stinkt
- mijn kat mijn hand gebruikt als bijtspeeltje
- ik nog heilig geloof dat als het sluitingje van me ketting naar beneden hangt, er iemand aan me denkt
Oud 14-10-2009, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Whahah, ik herken mezelf zowat helemaal in jou..
Alleen vind ik geen bal aan voetbal xD

mag ik vragen hoe oud je bent?
Oud 14-10-2009, 23:56
Solare
Solare is offline
Ik doe altijd na middernacht de was (maar dat komt ook omdat de wasmachines dan leeg zijn in ons gebouw) en ik ruim ook altijd op na middernacht! En dan moet ook alles opgeruimd en schoon zijn voor ik stop
Oud 15-10-2009, 15:49
Issun
Issun is offline
Ik heb mijn startpagina ingesteld op www.google.to. In de taal Fanga-Tonga. Gewoon, omdat het kan.
Oud 15-10-2009, 16:37
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
-Als ik kerkmuziek hoor, word ik onmiddellijk religieus. Goede kerkmuziek dan. Daar kan geen argumentatie tegenop.

-Als ik iets mooi vind, ga ik meteen huilen;
Oud 15-10-2009, 17:46
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
-Als ik iets mooi vind, ga ik meteen huilen;
En als ik in een Katholieke kerk ben, moet ik van mezelf een kruisje slaan, ook al ben ik niet Katholiek.
Oud 15-10-2009, 19:12
Issun
Issun is offline
Het lijkt mij prachtig om ooit nog eens in een overvolle kathedraal op een kerkorgel te spelen.
Oud 15-10-2009, 20:00
Verwijderd
Ik vind kerken vaak ook indrukwekkend.
Oud 15-10-2009, 20:40
Rationeel
Rationeel is offline
ik sla altijd even een kruisje als ik in een kerk ben. altijd. maar eigenlijk weet ik nooit precies hoe het nou moet, dus houd ik 'hoofd, schouders, knie en teen' aan.
Oud 15-10-2009, 20:49
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Voorhoofd, midden borst, linkerschouder, rechterschouder. Met je rechterduim, -wijsvinger en -middelvinger.
Oud 15-10-2009, 20:49
Verwijderd
Ik word een beetje paranoïde als ik verliefd ben.
Oud 16-10-2009, 01:38
Verwijderd
- Als baby zat ik bij mijn vader voorin in de auto en toen hij iets te hard remde toen hij onze auto op de uitrit zette, smakte ik tegen het dashboard aan. Het gevolg: een open kin die gehecht moest worden en het litteken zie je nog steeds als je goed kijkt.

- Toen ik 12 was en in groep 8 zat, beet onze toenmalige hond mij in mijn bovenlip toen ze bij mij op schoot zat (later bleek dat de hond baarmoederhalskanker had en vanwege haar pijn mij had gebeten toen ik haar aaide). Het gevolg: een open lip. Het ging zo snel dat het geen pijn deed, maar ik bloedde als een rund, en viel toen ook flauw. Gelukkig kon een plastisch chirurg het hechten, maar er was wel een mini-stukje vlees weg (en ook nog heel mini onder aan de neus). Sindsdien houd ik mijn hoofd liever niet dicht bij volwassen honden; bij puppies vind ik dat geen probleem.

- Ik pak mijn mobiele telefoon nóóit op als een onbekend nummer belt.

- Ik houd er niet van om complimentjes te krijgen voor dingen waar ik niks voor heb gedaan (bijvoorbeeld hoe mijn haar zit, of dat ik een mooi handschrift heb, dat soort dingen), dat vind ik zo loos en onbetekend. Ik krijg liever een compliment wanneer ik daadwerkelijk iets heb gepresteerd dat ook tastbaar is, zoals bijvoorbeeld een goed cijfer of als ik veel heb opgeruimd.

- Toen ik een jaar of 10 was, is een klein stukje van mijn haar heel kort in de fik geweest omdat ik wat had staan rotzooien met een vuurtje dat bij ons op de boerderij wel eens werd gestookt. Gelukkig was het maar een klein vuurtje en had ik geen brandwonden opgelopen, maar ik had wel een paar weken lang een beetje een kale plek op mijn hoofd.
Oud 16-10-2009, 02:46
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nou, om maar op het onderwerp van pijnlijke dingen te blijven:

- Als 3 jarig Trimmetje ben ik in mijn gezicht gebeten door mijn eigen hond, waardoor ik duizent hechtingen kreeg ik m'n gezicht. M'n moeder heeft toen trouw elke dag, 2 jaar lang, een speciaal cremepje op m'n gezicht gesmeerd, waardoor het best netjes geheeld is. Je ziet de littekens nog wel, vooral in het licht, maar het verschil is duidelijk te merken met het litteken onder m'n haar. (=huge)
Ik loop nu nog steeds met een boogje om bouviers heen.

- Vandaag realiseerde ik me dat ik een hele vervelende eigenschap heb. Ik beeld me altijd de 'worst case scenarios' in. Zo stond ik vanmiddag op m'n werk met een mes in m'n handen, broodjes te snijden, en ik dacht 'wat als ik nou uitglij en ik dat scherpe mes in m'n oog krijg'. Of op de fiets: 'wat als er ineens een auto komt, ik val en m'n tanden breek op 't asfalt'.
Dan voel ik ook effe zo'n rilling en dan vergeet ik 't en ga ik weer verder waar ik mee bezig was. Maar op de raarste momenten kunnen dus de goorste horrorfilm scenario's door m'n hoofd spoken.
Oud 16-10-2009, 14:49
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn eten mag elkaar niet aanraken, anders eet ik eromheen (bijvoorbeeld witte bonen in tomatensaus in aanraking met patat of saus van patat).
Als ik iets pak, moeten het er altijd 3, 5, 7, 10, 15 of 21 zijn (bijvoorbeeld een schaal met kruidnoten).

Dwangneuroses de gekste
Oud 16-10-2009, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Mijn eten mag elkaar niet aanraken, anders eet ik eromheen (bijvoorbeeld witte bonen in tomatensaus in aanraking met patat of saus van patat).
oh ja

ont : ik ben zeer ongeduldig en ik heb een kort lontje.
Oud 16-10-2009, 14:53
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
oh ja

ont : ik ben zeer ongeduldig en ik heb een kort lontje.
Ongeduldig? kort lontje? JIJ?

Oud 16-10-2009, 20:01
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
- Als baby zat ik bij mijn vader voorin in de auto en toen hij iets te hard remde toen hij onze auto op de uitrit zette, smakte ik tegen het dashboard aan. Het gevolg: een open kin die gehecht moest worden en het litteken zie je nog steeds als je goed kijkt.
Mijn vader heeft mij ook een keer een litteken bezorgd op mijn kin!

Als tweejarige was ik een keer van de trap gevallen toen ik aan mijn vaders hand liep, we liepen de trap op en ik viel zo een scheur in mijn kin. Ik heb er nog steeds een vreemd plekje. De keer erna droeg hij me de trap af omdat hij bang was dat ik zou vallen. En toen gleed hij uit. En toen bonkten we allebei met ons achterhoofd twintig treden naar beneden.
Oud 16-10-2009, 21:33
Siffy
Siffy is offline
Citaat:
mag ik vragen hoe oud je bent?

Ja.. ik ben 15 hoezo?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten