ik ben net iets van 5 minuten bezig geweest om m'n fiets uit het rek te peuteren. achterlijke mensen die dan hun fiets erin gaan proppen terwijl er geen ruimte meer is, er waren iets van 3 fietsen over mijn fiets heen gevallen en aan de ene kant zat ie met de standaard vast in een fiets en aan de andere kant met de trapper.
ik heb op de boosdoenerfiets een briefje gedaan met deze tekst: WAAROM JE FIETS HIER NEERZETTEN ALS GEEN RUIMTE MEER IS??? JE HEBT TOCH OGEN!!!!
ik ben net iets van 5 minuten bezig geweest om m'n fiets uit het rek te peuteren. achterlijke mensen die dan hun fiets erin gaan proppen terwijl er geen ruimte meer is, er waren iets van 3 fietsen over mijn fiets heen gevallen en aan de ene kant zat ie met de standaard vast in een fiets en aan de andere kant met de trapper.
ik heb op de boosdoenerfiets een briefje gedaan met deze tekst: WAAROM JE FIETS HIER NEERZETTEN ALS GEEN RUIMTE MEER IS??? JE HEBT TOCH OGEN!!!!
Persoonlijk *verplaats* ik dan meestal gewoon de boosdoenerfiets Dat je er een heel briefje voor maakt
Ik ging laatst patat halen voor elmer, m'n zusje en mij en maakte een briefje met iedereens wensen. Toen schreef ik friet op heb toen maar een nieuw briefje gemaakt want het hoort natuurlijk patat te zijn.
Hallo, hoe kopieer je een gifje naar een powerpoint?
20-10-2009, 14:13
Verwijderd
ik merk dat de vrouwen in onze klas heel anders tekenen dan de mannen in de klas. Misschien is dit wel leuk voor een essay of mijn scriptie ofzo! Groetjes,