Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() heb zelf op vakantie eens pillen gekocht van gasten uit limburg. begonnen ook meteen te blaten over zoveel gram mdma enzo, allemaal mooie praatjes, NOOIT 2 tegelijk nemen enzo ![]() moet toegeven dat t wel de betere zooi was maar zoals hun er over deden was iets overdreven |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Btw ik vind coke saai
|
![]() |
Ik heb wel vaker gehoord dat in het zuiden, de beste en het meeste goede shit te vinden is. Kan btw, ook groot gelul zijn, niet dat ik me er iets van aantrek, de pillen die ik meestal slik zijn wel van goede kwaliteit, en ga je goed van uit je dak
![]()
|
Verwijderd
|
In het weekend heb ik mijn eerste pik geslikt.
Ik begon met een ook onervaren vriend met een halve maar na 30-45 min werd ik ongeduldig, merkten nog niks dus had nog een halve genomen, zo dat heb ik geweten, het begon toen meteen. Wat een gevoel, zo lekker zo vet, de muziek alles, echt veel energie maar ik werd er eigenlijk wel rustig van. Het is trouwens goedkoper dan de hele avond drinken he ![]() Maar ik moet wel verstandig zijn dus doe het maximaal 1 x per half jaar en alleen met goeie vrienden of een feest, dus volgens mij kunnen 2 pilletjes per jaar geen kwaad. Ik sport veel, eet gezond en rook niet en drink nooit echt veel maar ben er dus voor ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik ben er niet tegen
ik heb al 3 keer geslikt (bulletjuhs) en jah je voelt je lekker maar de dagen erna zijn heel raar je blijft 2 dagen erna nog alle dingen gek zien. met oud en nieuw was de laatste keer dat ik geslikt heb en jah hoor hoe krijg ik het voor elkaar ik ben gesnapt!! haha me moeder is er achter gekomen heb natuurlijk een preek gehad en heb ook voor mezelf besloten dat ik die troep niet meer hoef ik blow wel en dat vind me moeder geen probleem maar slikken nee niet meer voor mij heel je smoel staat strak van de pillen je ziet lampen langs de weg dat lijkt net op vliegende schotels hahaha dat is allemaal wel grappig ik heb ook een keer spikkels op en daar zag ik nog meer gekke dingen van ik zag in de lucht broodroosters nou de gekste dingen ![]() voormij geen pillen meer hahah ik raad je aan probeer het 1 keer om te zien hoe het is maar daarna echt gewoon zo hard niet meer! maar is jou keus wat je wilt geef je alleen een raad nou dit waren mijn gebeurtenissen bij het slikken liefs
|
ik ben er niet tegen
ik heb al 3 keer geslikt (bulletjuhs) en jah je voelt je lekker maar de dagen erna zijn heel raar je blijft 2 dagen erna nog alle dingen gek zien. met oud en nieuw was de laatste keer dat ik geslikt heb en jah hoor hoe krijg ik het voor elkaar ik ben gesnapt!! haha me moeder is er achter gekomen heb natuurlijk een preek gehad en heb ook voor mezelf besloten dat ik die troep niet meer hoef ik blow wel en dat vind me moeder geen probleem maar slikken nee niet meer voor mij heel je smoel staat strak van de pillen je ziet lampen langs de weg dat lijkt net op vliegende schotels hahaha dat is allemaal wel grappig ik heb ook een keer spikkels op en daar zag ik nog meer gekke dingen van ik zag in de lucht broodroosters nou de gekste dingen voormij geen pillen meer hahah [QUOTE] Je hebt verkeerde pillen gehad want strak staan doe je met speed.
||
![]() |
[QUOTE]ESCO schreef:
ik ben er niet tegen ik heb al 3 keer geslikt (bulletjuhs) en jah je voelt je lekker maar de dagen erna zijn heel raar je blijft 2 dagen erna nog alle dingen gek zien. met oud en nieuw was de laatste keer dat ik geslikt heb en jah hoor hoe krijg ik het voor elkaar ik ben gesnapt!! haha me moeder is er achter gekomen heb natuurlijk een preek gehad en heb ook voor mezelf besloten dat ik die troep niet meer hoef ik blow wel en dat vind me moeder geen probleem maar slikken nee niet meer voor mij heel je smoel staat strak van de pillen je ziet lampen langs de weg dat lijkt net op vliegende schotels hahaha dat is allemaal wel grappig ik heb ook een keer spikkels op en daar zag ik nog meer gekke dingen van ik zag in de lucht broodroosters nou de gekste dingen voormij geen pillen meer hahah Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je bent trouwens wel snel om te praten merk ik, een preek en je denkt al anders, ben handig. Maar ja ik ben eigenwijs maar slik ook niet meer, ook maar een x gedaan ![]() |
![]() |
|
![]() |
In schijven zit meestal ook speed omdat dat goedkoper is, dus van schijven kan je wel degelijk strak staan.
Meen je dat een schijf alleen mdma bevat ofzo?Weet je wat voor rotzooi ze er soms doorheen gooien, dat is ook de reden waarom t redelijk gevaarlijk is omdat je neit weet wat je krijgs. ALs je gewoon in de apotheek een pilletje kon halen zou het veel minder risicovol zijn.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vind pilletjes niet zo geweldig...
Je weet namelijk niet hoeveel je kan hebben van tevoren, dus als t een keer verkeerd valt, zit je toch met al die troep in je lichaam... Maja, je hebt natuurlijk vaker dat t goed valt, maar toch... Ik hou der niet echt van... Plus je weet niet wat erin zit, maar daar heb je tuluk labtesten voor. Maar van mij moogt u allen (goh, jullie hebben mijn toestemming) ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
XTC discussietopic Prospect | 7 | 19-09-2013 21:12 | |
Drugs & Alcohol |
Vervuilde XTC. Verwijderd | 18 | 14-04-2009 14:52 | |