Misschien ben ik ook wel een uitzondering, hoor. Dat werkstuk was zestien pagina's en in twee dagen in elkaar gezet, voor vijf studiepunten. Anderen waren er al een week of twee mee bezig. Ik weet echter niet of ik dat al te serieus moet nemen. Die mensen schieten al in de stress als er een deadline aangekondigd wordt.
Misschien ben ik ook wel een uitzondering, hoor. Dat werkstuk was zestien pagina's en in twee dagen in elkaar gezet, voor vijf studiepunten. Anderen waren er al een week of twee mee bezig. Ik weet echter niet of ik dat al te serieus moet nemen. Die mensen schieten al in de stress als er een deadline aangekondigd wordt.
Er zitten ook gewoon een hoop prutsers op de studie. De eindopdracht van vorig jaar heb ik ook in twee dagen in elkaar gezet, met als resultaat een 7,5. De helft van de werkgroep had een onvoldoende.
13-12-2009, 16:09
Verwijderd
Zo, nog even een paar pagina's knallen.
13-12-2009, 16:12
Verwijderd
Ik moet vandeweek ook nog even drie boekverslagen produceren.
5 minuten over mezelf praten in het spaans
alle opdrachten van geschiedenis inleveren (over de gouden en silveren eeuw)
boekverslag ook in het spaans
ong 5 pagina's over bekende personen uit de gouden eeuw.
Er zitten ook gewoon een hoop prutsers op de studie. De eindopdracht van vorig jaar heb ik ook in twee dagen in elkaar gezet, met als resultaat een 7,5. De helft van de werkgroep had een onvoldoende.
Die mensen schieten al in de stress als er een deadline aangekondigd wordt.
Ik heb ook zo'n figuur in mn studiegroep. Als we twee weken tijd hebben voor een opdracht, wil hij het overmorgen af hebben zodat we nog anderhalve week hebben om het na te kijken en aan te passen.