Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() en ja! Jons bol.com-bon ![]()
|
Ik kreeg op mijn werk een bon waarmee ik op een site zelf een cadeautje kan kiezen. Er zitten wel wat leuke/handige dingen tussen (2 entreekaartjes voor een dierentuin, een foto op canvas laten afdrukken, een boekenbon, of een aantal nummers van een tijdschrift).
Op mijn vrijwilligerswerk kreeg ik ook wat; dat had ik niet verwacht, dus dat was extra leuk: een rugzakje van redelijke kwaliteit met een 'schoolbord'mok met het logo van de vereniging en krijtjes om erop te schrijven en een doosje bonbons. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Dus die bon maakt veel goed ![]() En ook de ING doet dit jaar niet aan kerstpakketten. Voor het eerst dat mijn pa met niets thuis komt ![]()
|
Ik heb ook de bol.com bon gehad van Jon. Daar heb ik een gezelschapsspel en een HDMI kabel van gekocht.
Daarnaast heb ik een Amber cadeaucode gehad, vergelijkbaar met Tinteling. Daar koop ik de Hema cadeaukaart van. En mijn derde werk deelt de kerstpakketten (afgelopen jaren een Tinteling) pas uit op kerstavond. Maar omdat ik dan op vakantie ben zal ik die wss pas na de kerst krijgen.
|
Verwijderd
|
Ik heb 2 kerstpakketten gekregen vandaag, maar niet van m'n werk maar van mensen die ze over hadden of meerder pakketten hadden gekregen.
pakket 1: fair trade chocola/thee/stroopwafels/cacoapoeder/sap, blikje ragout, blikje vruchten, kaarsensetje, pakje saroma pakket 2: spaarlamp van philips, mooie grote paarse kaars, thee, peper en zout mollentjes, fles olie. van de week nog het pakket van m'n werk halen ![]() |
![]() |
|
Hé, ik had nog niet door dat dingaantouwtje fb was.
![]() Ik heb een fair trade pakketje gehad. Gewoon met wat standaard kerstpakket dingen: wijn, sap, notenmix, een soort chips, dip, tapenade, chocolade en een schaaltje. Kerstpakketten zijn leuk. ![]()
|
Ik heb van de Vion een gigantisch kerstpakket gehad met een hele sjieke fondueset met allemaal vleesjes (ja ik ben vegetarier maar als je bij een slager werkt krijg je vlees he) en salades en vleessalades en een liter frituurolie voor de fondue en een fles wijn en echt allemaal dingetjes maar ik weet het niet precies want mijn vader heeft mijn kerstpakket voor me opgehaald en uitgepakt want ik zat al op schiphol.
![]() |
![]() |
|
Alleen de bol.com bon van Jon
![]() Mijn jongste broertje heeft nog een folderronde van Netwerk VSP, en die werd deze kerst gepaaid met een pakje kauwgum waar ze zelf een kerst-afbeelding op hebben laten drukken ![]() ![]()
|
![]() |
Bol.com bon van Jon??
Leukk al die kerstpakketten! Ik had dit jaar verwacht geen kerstpakket te krijgen, maar uiteindelijk kreeg ik een cadeaubon van de wereldwinkel en een kerstpakket met: mok voor chocomel, dienblad, sfeerkaars, 3 zakjes warme chocomel, choco-koffie voor Senseo, bonbons, Chocoladereep, Bonbon Bloc, kersenbonbons, choco-dubbel-op-koekjes, Lu chocomoments koeken, bus slagroom, flesje chocoladesaus. <33 Dat word duss lekker veel chocolaa eten!
|
M'n zusje heeft van haar werk een chocoladefondue set gekregen. Heel leuk met een pannetje, prikkertjes, chocolade en allemaal dingen die je erin kan dopen. Op de mijn moet ik nog een paar dagen wachten.
Weet er iemand of je iets kan doen met de producten uit je kerstpakket die je niet lust of toch niet eet? Leger des Heils, voedselbank... zoiets? Anders geef ik m'n chocolaatjes aan m'n favoriete AH zwerver ![]()
|
Mijn andere broertje heeft een pasta-kookpakket gekregen, wat gelijk naar mij is doorgeschoven en ik nu verwacht wordt zaterdag voor hem en ouders te koken
![]()
|
Voor het eerst in jaren geen 2 maar 1 kerstpakket, en daar heb ik nog geluk mee gehad. Ik werk als uitzendkracht en m'n uitzendbureau geeft niks. Van het bedrijf kreeg ik ook niks maar onze afdeling heeft toch voor alle uitzendkrachten een doos met eten samen gesteld. Ragout, kerststol, een fles wijn, chocola, van die mega hagelslag, pasta met saus en vast nog wat dingen die ik nu vergeet. Vond het erg netjes en leuk
![]() En Fosca zeg jij nou dat je geen chocola lust? ![]()
||
Citaat:
![]() En van de woningbouw zo'n standaard pakket met eten etc. Er zat o.a. een fles mineraalwater bij, dat vond ik wel opmerkelijk.
||
Citaat:
ow en mijn kerstpakket was een energiebesparingspakket ![]() ![]() maargoed, mijn vriend vindt al die snufjes weer helemaal leuk en ik zijn kerstpakket helemaal lekker, dus dat komt goed uit ![]() |
![]() |
|
Ik had een soort lampionachtigding om een kaarsje in te zetten enz o'n blad met een kussentje eronder om op te kunnen schrijven ofzo als je voor de tv zit/op bed ligt.
Verder een fles champagne, potjes paté, toastjes, soep, zeebanket, en verder weet ik 't niet meer.
||
Citaat:
![]() En ik vind de gedachte met kerst wel mooi, om dan juist iets van de wereldwinkel te geven.
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat ligt er allemaal op je bureau/tafel/werkplek? Miekje* | 38 | 20-12-2010 21:29 | |
Lifestyle |
nieuwe rommel Verwijderd | 500 | 09-02-2009 21:47 | |
Werk, Geld & Recht |
Kerstpakket Sommetje | 13 | 20-12-2004 16:59 | |
Verhalen & Gedichten |
Muziekmagazine Eindejaarswedstrijd Ieke | 0 | 20-12-2003 15:10 |