Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En een smsje vind ik zo onpersoonlijk, kun je hem niet ergens tegen het lijf lopen ofzo? Of bellen of mailen?
||
Citaat:
Als ik tijdens het stappen met een meisje sta te flirten, overgaan op dansen, en dan zoenen en het gezellig hebben tot een van de 2 weg moet of het feestje afgelopen is is het dan zoenen om het zoenen? aangezien ik meestal geen vriendin hoef die ik tijdens het uitgaan ben tegengekomen. (of ze moet natuurlijk echt ontzettend leuk zijn)
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
GODVERTYFUSKUTZOOI ik haat mijn ex nu even heel hard omdat hij wss als laatste een kruik voor mij heeft gemaakt (en dat weet ik want het water zit er nog in en dat laat ik er nooit inzitten) en ik krijg 'm niet open.
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
ik kon vanochtend niet mijn bed uitkomen want misschien had ik gister toch wel een beetje genoeg op. En ga ik eindelijk naar de bushalte, sta ik een uur op de bus te wachten, komt hij niet :"( toen wilde ik een andere die tenminste nog in de buurt komt van school, zo'n kwartier lopen, zit die vol en die was gewoon aan het voorbij rijden :"(
toen ben ik weer naar huis gelopen om met de fiets te gaan, krijg ik het slot niet open :"( toen liep ik weer naar de bushalte en stond ik weer een uur te wachten resultaat: half 12 op school i.p.v half 10 ofzo! resultaat 2: beoordeling gemist resultaat 3: met natte sokken gesmeekt om nieuwe beoordeling resultaat 4: een slap cijfer |
![]() |
||
Citaat:
Jezus wat kut ![]()
|
Verwijderd
|
en ik kom niet terug van een feestje en we werden lastig gevallen onderweg.
Een man pakte de fiets van de jongen bij wie ik achterop zat en zei 'je mag niet fietsen het is glad.' Heel verhaal en de klasgenoot kijkt weg. En toen begon die man heel boos en gewelddadig te worden en op een gegeven moment sluipte we een beetje weg want hij had het te druk met schelden en toen hoorden we nog stratenblokken lang:' JE MOEDER IS EEN HOER, JE MOEDER IS EEN HOER, JE MOEDER IS EEN HOER' |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|