Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
je moet het puur doen, en misschien kan je het van de docter krijgen, als medische wiet... kweenie... als je 18 bent he... maar je moet dan es rondkijken voor een "vaporizer" ik post wel binne kort links naar sites met vapo's (ok, als je niet weet wat het is: het verwarmt de wiet zodat er geen schadelijke stoffen in je long komen enzow. alleen de thc
![]() ![]() ![]() maare... ben nu te high om die links te vinde... ik post ze wel binnekort ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() maja... is wel echt cool... en als je echt veel geld hebt: http://www.de-verdamper.nl |
![]() |
|
ik heb oowk astma en ik bow al 2 jaar en ik rook al 3 jaar.. dus..
volgens mij moet je er gewoon aan wennen en moet je er van hoesten als je het goed inhaleerd.. en daardoor in haleer je het niet goed zeg maar.. omdat je niet wilt hoesten.. een soort reflex.. je lichaam moet gewoon wennen aan de rook dnek ik.. dus gewoon beter sucken! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
XX
|
Mensen met asma kunnen prima blowen.
Het is een beroerd excuus. Als jullie asmapatienten i.p.v. de huidige giftige medicijnen af en toe eens een joint roken kunnen jullie zels 2 tot 4 jaar langer leven. Dit heb ik gelezen in een artikeltje over alle medicinale toepassingen van wiet. Het advies van dokter vrolijkevlinder luidt; rook een joint of anders een pijp wiet is gezond, het leven is lijp. (Let vooral niet op dat lompe rijmpje die ik erbij heb gezet)
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
het valt allemaal heel erg mee bij mij... ik rook geen joints (tabak zuigt) ik rook niet, ik drink niet... ik blow alleen puur, en alleen int weekend en vakanties enzow... en dus altijd met waterpijpen ![]() maar ik vind wiet ook heel interessant... maja... de oven is voorverwarmd... dus ik ga ff eten ![]() enne, over dat moraalridder... das goed ![]() er moet toch iemand opletten? |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Jongen van 12 Princss | 78 | 02-07-2007 09:45 |