Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind zulke footies niet veel aan. Ik ben meer het manager type ![]()
||
![]() |
Citaat:
iig...ik dacht dat speel ik wel ff die fifa...nauw mooi niet dus he...hij is echt moeilijk...ofjah amateur is echt makkelijk maar semi- prof begin ik echt al aardig moelijk te vinden.....met fifa 2000 won in op wereldklasse met een club als vicenza de serie A....en nu dit ![]() ![]() ![]() Ik merkte...ik speelde een paar keer over de linkerflank...een rush....wat doet de PC....dubbele dekking ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
betere graphics, andere knoppenindeling, (dezelfde rot commentator die maar wat lult en niet eens normaal de nederlandse namen uit kan spreken bv. ronald de beur ipv ronald de boer) enz. enz. Ik heb nu het spel international superstar soccer 2 voor de xbox gekocht en die is 10x beter. |
![]() |
|
fifa 99 is de best speelbare
98 RTWC is de leukste door indoor voetbal 2002 WC is grafisch beste 2003 zal grafisch beter worden ga dr geen geld aan verspillen John Watson (John Champion) (t/m fifa 99 becommetarieerd) rulezzzz
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() staat voor Road To World Cup
|
Ik heb Fifa 2003 nog niet gezien (behalve screens dan) en dus ook nog ni gespeeld.
Maar ik weet wel van de vorige delen uit de Serie dat het er altijd heel mooi uitzag. Maar dat ISS kwa gameplay altijd vele malen beter is. Ik kan niet uitleggen waarom maar als je het een paar keer heb gespeeld zal bijna iedereen die mening met mij delen. Ik hoop dat deze wel een goeie gameplay heeft... Ken iemand mij dat vertellen? Iemand die ook ISS heeft gespeeld? want ik wacht namelijk nog steeds op ISS voor PC ![]() PS. Fifa 98 road to the world cup is een uitzondering en was wel vet en heb ik heeeeeeeeeel vaak gespeeld ![]() ![]()
|
Ik zit te wachten op een goede footie-game op de cube, ik heb iss al in huis gehad, maar heel snel terug gebracht, wat een bagger zeg, de sloomste controls die ik ooit heb meegemaakt en gewoon helemaal belachelijk, de slechtste ISS die ik heb meegemaakt hoewel de rest van de serie helemaal geweldig was... nou goed, aangezien EA eindelijk heeft ingezien dat ze echt niet verder konden met hun Fifa games, en alles drastisch hebben verandert en het nog ergens op begint te lijken, tja zal hem misschien wel aanschaffen, of het moet blijken dat Winning eleven 6 (Pro Evolution Soccer 2) toch beter is... ja, wachten wachten ...
|
![]() |
|
![]() |
Kan iemand mij vertellen waar je ISSpro kunt kopen want ik zie hem niet bij Dixons, V&D en bart smit
![]() Nou ja, fifa 2003 voor PS2 gekocht gisteren en hij is vetjes hoor. Voor mij tenminste, enigste minpunt is het ontbreken vd nederlandse competitie. Nieuwe dingen: -shirt kiezen, je kan nu thuis/uit shirt bepalen zodat je niet 2 dezelfde shirts krijgt met verwarring. -stadions, een stuk of 16 ECHTE stadions en verdimme ze lijken er verrekt veel op elk detail enzo echt mooi! (jammer dat het Philips Stadion er niet op zit ![]() Ik vermaak me de komende maanden wel weer, CM ben ik ook verslaafd aan maar af en toe zelf een potje ballen is ook wel leuk. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() heb tot nu toe 2 potjes gedaan op semi-por Manchester-Boltom 5-5 Manchester-middelbrough 0-2 krijg kansen genoeg maar ik mis ze altijd pc krijgt amper kansen, maar doordat mijn keeper altijd uitkomt scoort ie wel
|
Weet iemand al hoe je schijnbewegingen en trucjes doet?
Het is trouwens best wel een zwaar spel.Heb een AMD 600 mhz met 320 Mb Ram intern en Hercules 3D Prophet 4000 xt maar het spel loopt nogal traag zelfs als ik alles op 800x600 16 zet en voor Normaal kies. Zijn er mogelijkheden om het spel wat sneller te laten verlopen. Verder staat er in het installatieboekje dat je ook kunt kiezen voor Simulatie en Actie-instellingen. Waar kan ik dat? En als mijn scheidsrechter een gele of rode kaart trekt zie ik dat zijn hand omhoog gaat maar er zit geen kaart bij. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en ik vind semi-pro vet moeilijk, het gebeurd mij heel vaak dat een tegenstander gewoon door mijn verdediging heen loopt zonder dat ik hem aan kan pakken. En een bal aannemen lukt ook niet echt goed, omdat als je iets te dicht bij een tegenstander staat je de bal meteen kwijt bent. EN dan nog een foutje in het spel, als ik de knoppen verander naar W voor sprint enz zoals in vorige fifa's dan pakt ie het de helft van de tijd niet en is E weer gewoon sprint ![]()
|
![]() |
En waar hebben ze de truckjes nu weer gelaten...en die lop/volley pff, das ook nix...
En ik mis San Marino, alweer ![]() Geef mij 98rttwc of 99 maar. Echt een kut spel zeg dit. Nu ken je haast helemaal nix meer. Het lijkt wel een beetje op Eric Contona van de SNES zo ![]() En waarom staat Nederland er niet eens tussen, geen competitie en ook niet als land. ![]() Nee, het valt mij behoorlijk tegen. Laatst gewijzigd op 01-12-2002 om 16:01. |
![]() |
||
Citaat:
Nederland is er niet bij vanwege rechten ofzo, kan EA niks aan doen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
waar heb je hem gedownload?????
|
Verwijderd
|
Ik vind de verdediging van dit spel behoorlijk irritant. Wanneer de tegenstander met een speler aanvalt, dan rent meestal maar één verdediger van jou mee. De rest van de verdediging blijft meestal gewoon maar staan of rent er pas veel te laat achter aan. Verder zitten er nog wel wat slechte dingen in het spel.
![]() Maar grafisch is dit duidelijk de beste FIFA tot nu toe. Vooral de stadions heel realistisch gemaakt. Ook is het wat moeilijker geworden, waardor het spel langer leuk blijft. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |