| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() ik vind het genoeg bewijs
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
Ha Martin!
Ik ben naar de voorstelling geweest en daarvoor heb ik in de stationsrestauratie daarboven in Eindhoven gegeten. Het was heel vies, maar wel warm binnen en het was prima te doen zo in m'n eentje. Maar ik had frietjes en een kroket (omdat dat het enige was dat ik kon krijgen binnen tien minuten) en het dreef gewoon echt in het frietvet
|
|
|
||
|
Citaat:
Alleen een keertje koffie gedronken. Maar wel lekker afgezonderd toch? En was het leuk?
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Allemaal gouden kettingentypes die daar volgens mij dagen lang aan de bar hangen. Die vonden het ook maar wat bijzonder dat ik daar in m'n eentje aan een tafeltje ging zitten ![]() De voorstelling viel me zeker niet tegen! Ik bedacht me toch weer eens hoe briljant dat stuk toch eigenlijk geschreven is, en heel tof om het eens op het toneel te zien, en niet van het papier te lezen. Maar... en dit klinkt arrogant en dat is het ook maar ik denk het echt... ik denk dat ik het beter kan spelen. Dan Saskia Temmink ja Ik heb de eerste scène (wat chronologisch gezien de een na laatste scène is, want het wordt achterstevoren verteld) ooit gespeeld in het eerste jaar van de academie en toen werd ik een beetje nogal behoorlijk de hemel in geprezen
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
|
|
|
Mijn repetitie was saai...
Pff, en dan ook nog heen en terug naar Roermond rijden, het is toch echt leuker als ik een medereiziger heb. Ik was zo verveeld op de terugweg dat ik het gaspedaal maar wat dieper heb ingetrapt en uiteindelijk twee keer zo snel thuis was.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ja, ik denk het wel dus ![]() De docenten op de academie zeiden nadat ik die scène had gespeeld, dat het een van de meest gespeelde scènes ooit is, en dat ze hem dus al heel vaak hadden gezien... maar nog nooit zó goed.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() En het komt wel goed hoor. Ik vind de rol die ik krijg niet helemaal logisch (en ik denk ook dat hij anders denkt over de invulling dan ik, maargoed), maar we hebben een uur tekst gelezen en ik kon me er goed in inleven enzo, dus dat was wel leuk, maar daarna hebben we nog anderhalf uur saaie gesprekken gehad enzo, dat was slaapverwekkend.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Yaaay, ik kan eindelijk weer inloggen op Thebox.bz (torrentsite voor alles wat ooit maar op de britse radio of tv is geweest. HARTJEEEE!)
Nu eindelijk ook Serie 1 en 2 van 'This Morning With Richard Not Judy' gevonden. Dat keek ik altijd toen ik een jaar of 12/13 was, want het werd vreemd genoeg altijd om 12 uur op zondagmiddag uitgezonden. Ik was vergeten hoe cool en raar het ook alweer was en ik ging net even Richard Herring googlen (ookal ken ik 'm) en hij is nu ineens best wel een sexy bastard geworden. toen: nu: ![]() Wat een beetje baard al niet kan doen.
Laatst gewijzigd op 04-02-2010 om 02:03. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|