Advertentie | |
|
![]() |
|
FOPPE,
Wees eens eerlijk man, de competitie loopt dramatisch Je zit maar wat apatisch en pijnigt dan je hersenpan Je haalt bijna geen punten met die Abe-club van jou Dus ga! En doe het gauw, of dacht je zondag nog te stunten? De echte Trots van het Noorden in 't fraaie shirt met groen en wit Daar waar de echte supporter zit zal ook je laatste illusie vermoorden. Foppe, de boodschap is dus helder: Je hebt je tijd allang gehad Iedereen is je intussen wel zat En je club zakt naar de kelder. Als man op leeftijd net als jij sta ik je bij met raad en daad: Stoppen! 't is eigenlijk al te laat. Maar daar laat ik het niet bij. Als heuse goedgeefse vriend Geef ik je passende cadeaus Het is logisch waar ik voor koos Gezien jouw leeftijd zeer verdiend Een leunstoel als comfortabele zit en advocaat tegen een koutje Bingospelen met je vrouwtje en een prachtig kunstgebit Elke middag kan je pitten Met warme sloffen aan je voeten en om mensen buiten te begroeten Blijf je achter de geraniums zitten Wil je toch nog even lopen Gebruik je wandelstok dan wel Met het karretje kan je snel Je hapjes en je drankjes kopen Doorgaan met trainen is voor jou funest Voor jou wacht nu toch echt de VUT En al vind je dat nog zo kut Dat is het enige wat je nog rest. Bron: Internetredactie FC Groningen
||
Citaat:
Ze hebben 1x onze middenstip gejat dat was het staat nu 5-1 voor ons.
||
[QUOTE]Mackan schreef:
[QUOTE]Ze hebben 1x onze middenstip gejat dat was het staat nu 5-1 voor ons. Citaat:
Laatst gewijzigd op 04-12-2002 om 13:55. |
![]() |
|
![]() |
Je hebt wel bij elke supportersgroepen van dit soort lui lopen die niet weten wat zo'n groet allemaal teweeg brengt en hoezeer ze andere mensen daarmee kwetsen. Ik bedoel 'want wij zijn anti-friezen'zingen is niks mis mee, maar zo'n groet moet je gewoon niet doen. Beetje sneu van ZlatanSuperJood (ik moet nog steeds lachen om die belachelijke naam
![]()
|
Helaas is de foto al verwijderd, maar als ik 1 keer mag gokken is het waarschijnlijk de foto waarop een ventje van een jaar of 12 de Hitlergroet brengt terwijl er naast hem een gekleurd leeftijdsgenootje staat.
Wat natuurlijk ontzettend schokkend is…. Rechts-extremisten mogen vrij met geheven hand door Rotterdam lopen, een groep Feyenoorders mag de demonstratie echter niet verstoren en 20 man wordt opgepakt. Marokkanen brengen de Hitlergroet en lopen met hakenkruizen door Amsterdam terwijl er een protestmars bezig is voor de vrede in Israël. Een week eerder worden 700 Utrecht aanhangers teruggestuurd omdat ze zongen ‘hamas, hamas de joden aan het gas.’ Wellicht schokkend, maar denk je dat er geen boeren hebben bestaan die aan kanker zijn overleden? Bovendien zijn er ook genoeg gekleurde supporters die de Hitlergroet brengen, zegt iets over de lichtzinnigheid waarmee er wordt gedacht. Ik begrijp heel goed dat er mensen gekwetst kunnen worden met deze groet, maar het is geen racisme. Puur ongenuanceerde provocaties. Oja, Zlatan. Ik heb bij een oude Telstar-uit ook wel eens Ajacieden de Hiterlgroet zien brengen terwijl ze ‘superjoden’ zongen. Was trouwens wel gezellig, volgende keer weer in de Zuiderzeebar? |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 04-12-2002 om 13:51. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Kheb net de radio aangezet, hoop dat het erop is, na een kwartier stond het nog 0-0. Kut dat ik nie erbij kon zijn maja ik had stage ![]()
|
![]() |
Dat is zo lachuhh aan de acties tussen heerenveen en groningen, ze zijn gewoon grappig, zonder dat er 50 man met ernstig letsel in het ziekenhuis van grunnen hoeft worden opgenomen!! Hoerenveen is wel flauw, maargoed tis jullie vergeven, groningen degradeert toch wel, dus dan is alles weer in evenwicht!!
||
Citaat:
![]() Maar goe... we gaan offtopic. ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|