Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Opfokken klinkt echter alsof je een ''sneu geval'' dat jou leuk vindt helemaal gek maakt totdat ze zich belachelijk voelt, of zoiets. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat noemen jullie flirten? Verleidelijk naar iemand lonken enzo? Dat doe ik alleen als ik gedronken heb (en dan ziet het er waarschijnlijk meer uit of ik een beroerte aan het hebben ben), anders durf ik alleen stiekem te gluren. En als ik wordt benaderd door een manspersoon zijn het altijd onaantrekkelijke oninteressante kneuzentypes. Ik vraag me af wat dat over mij zegt.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben ook gewoon zo verschrikkelijk slecht in smalltalk, dat áls er dan iemand tegen me begint te praten met zn best bedachte openingszin à la ''toffe muziek hè?'' ik bij god niet weet wat ik daar op moet zeggen en dus enkel ja, nee, ehhhm, stamel. Terwijl ik normaal zo van de gesprekken ben! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zat laatst met mijn moeder en broer op het terras en mijn broer vond de serveerster erg lekker. Hij begon een beetje leuk met haar te praten en te lachen. Toen ze de tweede keer kwam ging ik daar nog eens drie keer zo hard over heen want ik wilde mijn broer pesten. Uiteindelijk 'won' ik ook nog en het enige wat mijn moeder kon doen was letterlijk te facepalmen en zuchten. Haantjesgedrag met je broer
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|