Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, echt he
![]() Het kutte is dat ik nu meteen aan m'n vakanties met m'n ouders denk en er meteen achteraan denk dat ik dat dus niet meer ga meemaken waarschijnlijk ![]() Nou ja, dan denk ik maar weer aan de Gentse feesten. En aan dat ik zondag naar Terschelling ga ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
huhu onze kat heeft iets van 5 minuten achter elkaar gespeeld, en vanmorgen ook al
![]() We hebben nu een balletje dat ie INEENS geweldig vindt als je hem gooit, terwijl we dat ding al zo vaak hebben gebruikt om te spelen, en anders reageert ie gewoon nooit of 20 seconden ![]() |
![]() |
|
Omdat ze ruzie maken of toch willen praten terwijl je afspreekt dat je rust wil hebben omdat je morgen moet werken of omdat ze zeggen dat je als je niet meer verder wil maar weg moet gaan en dan het ene moment vriendelijk zijn en het andere moment hysterisch zijn en toch weer willen praten over hoe nu verder en met alle vrienden en kennissen bespreken hoe het verder gaat en weetikveel :\
Ik wil me bezatten, maar ik moet morgen werken dus dat kan niet eens ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, dat neemt natuurlijk niet weg dat het ook ontzettend rot is voor jou, en ook jouw gevoel is volkomen begrijpelijk. Relatiebreuken zijn gewoon moeilijk, voor beide partijen. Al helemaal na zo'n lange tijd, en dat je een gezamenlijke woonruimte hebt maakt het niet bepaald makkelijker. Het is wel logisch dat jullie allebei bij vlagen boos zijn, en het is ook logisch dat dat niet altijd terecht is. Zo'n breuk zorgt er gewoon voor dat alle irritaties plotseling honderd keer zo zwaar wegen. Wel fijn dat hij naar Thailand gaat, dan kunnen jullie allebei een beetje bijkomen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |