![]() |
|
Verwijderd
|
Na hoeveel minuten geeft ze het op? Als zij weinig ervaring ermee heeft duurt het namelijk gewoon wat langer
![]() Bij aftrekken kun je zelf wel advies geven over wat je zelf zou doen. Bv. je hand over haar hand leggen en daarmee het tempo bepalen (en daarna weer loslaten, zodat ze zelf verder gaat), of haar vertellen dat ze wat harder of zachter moet knijpen, etc (niet 'euj, doe es wat harder joh' maar 'oh ja mm harder ja zo') Pijpen is een kwestie van haar laten uitproberen en aangeven wat je lekker vindt, dan gaat het vanzelf beter met de tijd ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ervaring of niet, sommigen kunnen het gewoon niet... En dat kun je niet of heel moeilijk leren. |
![]() |
|
![]() |
Daarbij moet je het natuurlijk ook wel leuk vinden om te doen, je kan de techniek wel leuk onder de knie hebben maar als je het doet maar ondertussen uitstraalt dat je er nul plezier in hebt en dat de man in kwestie maar asap moet klaarkomen gaat het ook niet werken... Ook vind ik dat masturberen en afgetrokken/gepijpt worden door je vriendin niet te vergelijken zou moeten zijn. Als mijn vriend snel wil klaar komen trekt 'ie zichzelf maar lekker af, wil 'ie ook van de weg naar het orgasme toe genieten zal ik hem daarbij met alle plezier helpen.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ik mag mijn vriendin niet meer zien... heelo | 35 | 21-10-2015 14:06 | |
Seksualiteit |
Vriendin komt eerder klaar dan ik. Verwijderd | 17 | 11-12-2013 02:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Doorschrijven of niet? l-i-e-n-n-e | 7 | 30-06-2008 19:02 | |
Seksualiteit |
Vriendin geen zin meer na klaarkomen amnes | 37 | 26-12-2005 23:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Zonder vleugels bereik ik de hemel ook wel. Ieke | 0 | 03-08-2005 20:53 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 |