Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
OT: Als je vriendengroep het niet uitmaakt dat je op je 13de nog geen vriendje hebt (gehad), waar maak jij je dan zorgen om? Niet dat je wel een vriend gehad zou moeten hebben als je vriendengroep er wél zorgen om had gemaakt.
||
Citaat:
omdat ik me gewoon minderwaardig voel daardoor, ik voel me zo jong vergeleken met hun.. want hun hebben ook al gezoend en zo :$
|
Je. Bent. 13. Denk je dat je vriendinnen zulke boeiende relaties hebben gehad? Waarschijnlijk hebben zij het ook gedaan omdat ze wat wilde experimenteren en zo.
Ik ben nu bijna 14 en heb ook nooit gezoend, maar het boeit me echt geen fuck, niemand trouwens. En je vriendinnen vinden je nog net zo leuk als je nog niet hebt gezoend/een vriendje hebt gehad, het zijn toch je vriendinnen? Doe gewoon niets waar je je niet prettig bij voelt, want het komt allemaal wel ![]()
|
Ik was 17 (ik ben nog 17) toen ik voor het eerst zoende en dat is meteen mijn eerste vriendje en hij is erg lief en vind me leuk om wie ik ben en we hebben morgen 4 maanden. Ik heb me ook wel eens achtergesteld gevoeld omdat ik graag wilde weten hoe het is om te zoenen en een vriendje te hebben, het is gewoon een situatie waarin je zelf nog nooit bent geweest dus ken je dat stukje van jezelf ook niet, dat frustreerde me soms. Maar geloof me, het is echt het wachten waard.
||
Citaat:
Ik snap je zin niet,, Ik bedoel als IEDEREEN een vriendje heeft gehad wil toch niet zeggen dat jij er gelijk bij moet horen. Wees blij en gunstig met je zelf,, jou tyd komt nog,, dus why to soon?? ![]()
|
relaxt joh komt goed
![]() je vind op een dag de ware wel ![]() ![]() geef het de tijd.. en maar geen al te snelle keuzes.. en doe het zeker niet omdat je vin dat je achter loopt.. of dat een vriendje hebben moet.. nee gewoon wachten en chillen zolang het nog kan ![]()
|
![]() |
Ik heb ook nog nooit een vriendje gehad... Ben ik ook niet van plan, wel een vriendinnetje
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Je kan maar beter wat later zijn, dan zwanger op je 14e, denk ik maar
![]() Ik was 14 toen ik voor het eerst met iemand zoende, ook redelijk laat voor de jeugd van tegenwoordig, maar je moet vooral geen dingen doen die je niet wil. Wacht jij nou maar gewoon lekker tot je smoorverliefd bent, en dan komt de rest allemaal vanzelf wel. Hoef je je echt niet zo druk om te maken hoor! En iemand om van te houden, dat willen we allemaal (believe me, ik ben ookal langer dan 2 jaar vrijgezel en al bijna 2 jaar verliefd op iemand die ik toch nooit zal krijgen). En ik ga je zeggen wat iedereen tegen mij zegt: Dat komt wel, je moet er alleen niet naar zoeken. Dus je moet rustig afwachten ![]() Maar maak je niet druk, dat heeft helemaal geen zin. En dat zeg ik uit ervaring ![]()
||
Citaat:
Al het advies dat voor haar geldt geldt evengoed voor jou, niet zo'n zelfmedelijden hebben!
|
![]() |
het komt goed hoor!!!! XD
ik zit nu in het 3e middelbaar en nu heb ik nog maar mijn eerste vriendinnetje ![]() wat ze bij ons op school hebben is geen liefde maar het is opscheppen. opscheppen dat ze een vriendinnetje hebben ![]() dus je hebt nog tijd genoeg ooit komt er wel iemand die jou zal behandelen als een prinsesXD |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ik ben 15 en heb nog nooit een vriendje gehad.. mezelf0766 | 19 | 19-12-2014 21:14 | |
Liefde & Relatie |
ik ben 14 heb nog nooit een vriendin gehad koerdbaran | 20 | 18-10-2014 15:24 | |
Liefde & Relatie |
Nog nooit een vriendje gehad katnisseverdeen | 13 | 08-04-2013 18:47 | |
Liefde & Relatie |
nog nooit.... jamaifan15 | 34 | 07-04-2003 14:58 | |
Psychologie |
depressief en een vriend justhanna | 48 | 02-03-2003 16:32 | |
Liefde & Relatie |
nog nooit een vriendje gehad ydnew | 56 | 05-03-2002 20:12 |