Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() tenminste, zo werkt het bij mij. sowieso is intervaltraining goed om snel conditie op te bouwen. het ziet er heel malloot uit, maar het werkt wel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Er zijn zoveel lokale partijen en verschillende lijsten. Dan heb ik nog niet eens over alle stempassen die ongeldig verklaard zijn omdat mensen ze 'kwijt' zijn of zijn overleden en waarvoor op het stembureau moet worden gecontroleerd of niemand deze passen toch gebruikt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik heb net gestemd. Ik zag de naam van een dichter op de lijst staan (hangt ergens een poster van met een gedicht op de faculteit) dus ik heb op hem gestemd. ![]()
|
Verwijderd
|
Mijn presentatie was heel behoorlijk aldus mijn docent. Vrijdag krijg ik mijn cijfer. Wat voor cijfer zou heel behoorlijk zijn? Hum.
En ik heb bij iedereen die 1.65 en vrouwelijk was vandaag gedacht dat het Quis was ![]() Oh en ik heb 350 foto's afgedrukte foto's binnen, waarvan 7 op a4 formaat in 't zwart wit en die zijn zo gaaf geworden! Oh en ik stemde in een kerk en toen zei ik per ongeluk jezus en toen voelde ik me schuldig. En ik vind het een leuke dag vandaag! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 1tje zat de hele gymles op een stoel een peuk te roken, met paraplu terwijl wij in de stromende regen rondjes om het veld moesten rennen ![]() Geniaal eigenlijk ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|