Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zo heb ik 5 schoudertasjes met ongeveer hetzelfde formaat, en dat zou Theodoor nooit doen. Nee, Theodoor heeft een grote weekendtas, een kleine weekendtas, een grote rugtas, een kleine rugtas, een rugtas voor de laptop, een schoudertas voor de laptop, een gewone schoudertas, een schoudertas die tevens als fietstas kan en een fietstas die tevens als boodschappentas kan.
edit En zo heeft mijn vader een grote weekendtas, een kleine weekendtas, een ENORME weekendtas, een grote koffer, een kleine koffer, een gewone rugtas, een grote rugtas, een kleine rugtas, een kleine rugtas die je rug niet aanraakt door een slim netje, een laptoprugtas, een laptopschoudertas, een gewone schoudertas, een attachekoffertje, een nog kleiner attachekoffertje, een heuptasje, een heuptasje waar de camera beter inpast, een cameratasje dat aan de riem kan en een cameratasje dat om je pols kan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Die nieuwe trouwens, mm The Scorching of Metropolis, die had ik nog niet gezien. Hij is echt fakking gaaf. |
![]() |
|
Para, dat was trouwens niet de laatste keer dat je inbrak (wanneer heb je voor het laatst-topic). Ik herinner me dat je ergens een/anderhalf jaar geleden in WSZ vertelde over iemand die niet thuis was en toen de strips van de ramen aftrok, de ruit eruit tilde, je ding deed, de ruit weer terug plaatste en vervolgens de strips er weer op deed. Of dat was Noodles. Overigens brak je niet in, maar ging je dvd's ruilen ofzo.
Ik moet stoppen random dingen te onthouden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vond het leuker toen het random fragmentjes waren de thema's zijn kut, sowieso vind ik de tv draait door leuker dan alle oude dingetjes |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb een korstje in mijn mondhoek en die is vervelend met gapen of tandenpoetsen of lachen.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|