Oud 16-03-2010, 11:09
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
het recept nogmaals, voor de geinteresseerden *opdring*

Spoiler
Lekker! Ik krijg binnenkort vriendinnen te eten. Dit is best te overzien dus misschien maak ik dit wel
Oud 16-03-2010, 11:09
Verwijderd
Citaat:
het lijkt me heel lekker. Als mijn maag weer normaal is vraag ik je het recept nog een x ok? (te lui om te schrijven nu)
Ik heb het altijd klaarstaan!
Oud 16-03-2010, 11:10
Verwijderd
Citaat:
Lekker! Ik krijg binnenkort vriendinnen te eten. Dit is best te overzien dus misschien maak ik dit wel
Het is ook heel makkelijk en heel snel klaar, want je hoeft alleen vijf minuutjes te bakken (het marineren en saus maken kun je van tevoren doen), dus het is ideaal als er mensen komen eten
Verwijderd
ik vind warm fruit ook niet lekker, maar bij die turkse durum is het goddelijk *yum*

wat irritant zo'n moeilijke eter te eten krijgen
Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Citaat:
Dit is nog het beste gerecht!
Hihi

Zo, maar eens even de oppaskinders uit school halen. Zo terug
Oud 16-03-2010, 11:11
Verwijderd
oh hoi archont trouwens
Lorelei
Lorelei is offline
Die kookmeet moet inderdaad nodig eens gebeuren. Maar er zijn wel teveel lekkere recepten dus eigenlijk moeten er minimaal 3 kookmeets komen!
Verwijderd
Citaat:
Het is ook heel makkelijk en heel snel klaar, want je hoeft alleen vijf minuutjes te bakken (het marineren en saus maken kun je van tevoren doen), dus het is ideaal als er mensen komen eten
Maar wat heb je dan? Stukje gemarineerd vlees? brood en een sausje?
Verwijderd
Citaat:
oh hoi archont trouwens
hoi!
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het altijd klaarstaan!
hahaha gekke katje!
Verwijderd
Moet je ook koken als je naar kookmeets gaat?
Verwijderd
Citaat:
Die kookmeet moet inderdaad nodig eens gebeuren. Maar er zijn wel teveel lekkere recepten dus eigenlijk moeten er minimaal 3 kookmeets komen!
oh tof!
Oud 16-03-2010, 11:12
Verwijderd
Citaat:
maar hoe kom je aan naanbrood, want dat kan ik niet maken en ik ben te verwend om de supermarkt versie te eten.
Het klinkt trouwens wel lekker.
Tjaaa, een recept voor naanbrood googelen, of toch maar supermaktnaan eten. Die van bolletje is minder lekker, maar dat indiase merk is prrrr. (staat bij sommige supermarkten bij de indiase voedseldingen ipv bij afbakbrood). Bij de Xenos hebben ze het soms ook.
Verwijderd
Citaat:
Moet je ook koken als je naar kookmeets gaat?
ja. vooral jij!
Verwijderd
Citaat:
Maar wat heb je dan? Stukje gemarineerd vlees? brood en een sausje?
en sla. ja. het is ook heel simpel, maar wel compleet.
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Tjaaa, een recept voor naanbrood googelen, of toch maar supermaktnaan eten. Die van bolletje is minder lekker, maar dat indiase merk is prrrr. (staat bij sommige supermarkten bij de indiase voedseldingen ipv bij afbakbrood). Bij de Xenos hebben ze het soms ook.
Misschien ook bij van die turk-winkeltjes? Daar hebben ze vaak de meest wonderlijke dingen.
Oud 16-03-2010, 11:13
Verwijderd
Citaat:
ja. vooral jij!
Ik gooi er wel een pizza in
Oud 16-03-2010, 11:13
Verwijderd
Citaat:
Misschien ook bij van die turk-winkeltjes? Daar hebben ze vaak de meest wonderlijke dingen.
kan best ja! of toko's. maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.
Oud 16-03-2010, 11:14
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
qft. mijn man heeft als gouden regel dat er geen fruit in zijn avondeten mag zitten ;x soms smokkel ik wel eens maar hij heeft het altijd door
Verwijderd
Ik krijg nu zo'n honger van dit topic

(even naanbrood googlen)
Lorelei
Lorelei is offline
http://www.smulweb.nl/1249993/koken/recept/Naanbrood

Is niet heel moeilijk en je kan zelf naar smaak nog kruiden en zo toevoegen.
Verwijderd
hahaha dat filmpje van lucky over chatroulette

de stroom is wedergekeerd in dit huis
Verwijderd
Citaat:
wat irritant zo'n moeilijke eter te eten krijgen
Iedereen heeft hier goede recepten, dus als ik nog een keer een stomme eter heb ;-)...

Citaat:
Nee gewoon heel veel mensen en dan heel veel dingen door elkaar maken.
Verwijderd

Nomnomnom!
Oud 16-03-2010, 11:15
Verwijderd
naanbrood in de smaak knoflook-koriander is trouwens ideaal <3 maar je kunt uiteraard ook naturel gebruiken
Oud 16-03-2010, 11:15
Verwijderd
ik kan broodhalen op m'n werk, die bakken ook echt en zelf of ik kan chapati maken, das ook indiaas brood maar dan dunner en iets donkerder, denk je dat dat lekker is ook katje?
Oud 16-03-2010, 11:16
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Nee gewoon heel veel mensen en dan heel veel dingen door elkaar maken.
Mja.. dan moet er wel genoeg ruimte zijn. Ik zou op zich nog best de ruimte voor alle mensen wel hebben maar ik heb zo'n lullig keukentje met maar 2 pitten en zo.
Verwijderd
Citaat:
Ik gooi er wel een pizza in
dan mag je niet komen
Verwijderd
Citaat:
Mja.. dan moet er wel genoeg ruimte zijn. Ik zou op zich nog best de ruimte voor alle mensen wel hebben maar ik heb zo'n lullig keukentje met maar 2 pitten en zo.
oh maar ik woon in een kasteel met een keuken van 20-10 en drie 6-pitsfornuizen en 2 mega ovens en een kleintje.
Oud 16-03-2010, 11:17
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
oh maar ik woon in een kasteel met een keuken van 20-10 en drie 6-pitsfornuizen en 2 mega ovens en een kleintje.
Waar woon je eigenlijk?
Oud 16-03-2010, 11:17
Verwijderd
Citaat:
ik kan broodhalen op m'n werk, die bakken ook echt en zelf of ik kan chapati maken, das ook indiaas brood maar dan dunner en iets donkerder, denk je dat dat lekker is ook katje?
als ik het google lijken het meer pannekoek/wrapachtige dingesen dan brood dat je kan opensnijden en vullen. Maar dat kan misschien ook best
Oud 16-03-2010, 11:18
Verwijderd
Citaat:
Waar woon je eigenlijk?
oke ik loog, ik heb een keuken waar niet meer dan 3 mensen in passen en als je ook daadwerkelijk iets wil doen kun je beter alleen of met z'n twee'en staan.
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
dan mag je niet komen
Inderdaad. Maar we kunnen wel een compromis sluiten natuurlijk. Arme Archont heeft waarschijnlijk nog nooit zelf een fatsoenlijke maaltijd klaargemaakt dus we kunnen ook afspreken dat hij gewoon helpt met sausjes roeren en deeg kleden en zo bij de recepten van anderen.
Verwijderd
Citaat:
als ik het google lijken het meer pannekoek/wrapachtige dingesen dan brood dat je kan opensnijden en vullen. Maar dat kan misschien ook best
sorry ik ben niet z bekend met doe-het-zelf-indiaas, snij je nanbrood open!?
Oud 16-03-2010, 11:19
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad. Maar we kunnen wel een compromis sluiten natuurlijk. Arme Archont heeft waarschijnlijk nog nooit zelf een fatsoenlijke maaltijd klaargemaakt dus we kunnen ook afspreken dat hij gewoon helpt met sausjes roeren en deeg kleden en zo bij de recepten van anderen.
als je bier of wijn regelt ben je vast ook welkom!
Oud 16-03-2010, 11:19
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
oke ik loog, ik heb een keuken waar niet meer dan 3 mensen in passen en als je ook daadwerkelijk iets wil doen kun je beter alleen of met z'n twee'en staan.
Ik wilde dat kasteel

Ik heb op zich een heel erg grote keuken-ruimte (50m2?) maar alleen maar een pieperigklein aanrechtje en zo. 't Is een soort kantineruimte.

En jongens, ik heb hier helemaal geen tijd voor, ik moet naar college

Tot later!
Oud 16-03-2010, 11:20
Verwijderd
Citaat:
oke. Dan mag ie komen als ie verder alles doet wat wij zeggen
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Noooh over naanbrood gesproken een hindoejongetje had naan mee en die wilde het niet opeten dus die scheurde het uit elkaar en strooide het overal rond en toen ging een Israëlische baby rondkruipen en het opeten maar het is pesach dus ik was vet bang dat ik op mijn kop zou krijgen en de schoonmaakster moest daardoor ook nog heel hard boenen en ik heb echt chaos gemaakt
Verwijderd
Citaat:
sorry ik ben niet z bekend met doe-het-zelf-indiaas, snij je nanbrood open!?
Dat is wel de bedoeling, maar omdat het zo dun is, is dat nog best een opgave, dus stiekem snij ik er altijd kleine stukjes af
Verwijderd
Citaat:
als je bier of wijn regelt ben je vast ook welkom!
+ dat dus
Oud 16-03-2010, 11:22
Verwijderd
Citaat:
Dat is wel de bedoeling, maar omdat het zo dun is, is dat nog best een opgave, dus stiekem snij ik er altijd kleine stukjes af
Dat doen wij niet, nan door midden snijden en we doen ook nan ipv naan maar ik zeg wel naan! Ik denk dat ik voor die salade met pijnboompitje en kip en pesto ga of voor de pasta want door jou zit ik in een nandilemma en ik denk dat ik dat morgen maak
Oud 16-03-2010, 11:22
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
oooh ik hoor net dat het nog geen pesach is, gelukkig maar, pfff
Oud 16-03-2010, 11:24
Verwijderd
Wat een held
Oud 16-03-2010, 11:25
Verwijderd
ik heb nu ook zin in naan en sowieso in lekker eten.
Oud 16-03-2010, 11:26
Verwijderd
Citaat:
Pff Ik kan gewoon niet zo goed koken als jullie

Citaat:
oke. Dan mag ie komen als ie verder alles doet wat wij zeggen
Ja daaaaaaaaaaaaaaag, ik ben geen slaafje

Bier én wijn regel ik wel
Verwijderd
ik heb wel zin een portie dahl baaht.
Verwijderd
oh boy, het is al best lekker weer

Vanuit het westen gaat de zon af en toe doorbreken. De middagtemperatuur ligt tussen 7 en 10 graden.

Verwachting komende 5 dagen
woensdag 17 maart tot en met zondag 21 maart 2010
Zacht lenteweer met middagtemperaturen oplopend tot rond 15 graden op donderdag, nabij grote wateroppervlakten beduidend frisser. Vanaf vrijdag wisselvalliger met van tijd tot tijd regen en af en toe veel wind.

Oud 16-03-2010, 11:27
Verwijderd
Woensdag wist ik ja! Maar vandaag ook? Hier drupt het een beetje.
Oud 16-03-2010, 11:27
Rationeel
Rationeel is offline
ja dat recept van katje is wel lekkerrrr
Oud 16-03-2010, 11:28
Rationeel
Rationeel is offline
maar niets wint van mijn rendang of lasagne
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic: