Advertentie | |
|
![]() |
|
Ha! Ik heb eindelijk foto's
![]() Er zijn vooral leuke foto's van 's middags, want het licht was natuurlijk beter. Dus die post ik vooral ![]() ![]() Warning! Achtung! Let op! Het zijn wel 18 foto's en dat zijn er veel! Ik zal ze wel niet hoeven spoileren hier he? (jaja helemaal braaf geresized en alles ![]() Hier heeft mijn vriendje nog niet helemaal zijn outfit aan want hij vond dat te koud. De broek heb ik wel voor hem gemaakt maar het bloesje is eigenlijk Russisch en niet van mijn hand. ![]() ![]() omnomnom baklava ![]() ![]() ![]() Grootouders van moederskant, helemaal mooi in kostuum: ![]() ik met mijn moeder, die veel minder verkleed was maar zich wel mooi had aangekleed. mamma <3 ![]() Hier een goede foto van mijn kostuum. De slofjes heeft mama's mama gekocht, eigenlijk voor bij haar eigen kostuum maar ze vond ze mooier bij mij. ![]() Opa en oma van papa's kant, ook mooi verkleed ![]() ![]() Ik met mijn hemmem, zoals mijn opa dat zo mooi noemde ![]() ![]() dit vond ik gewoon een mooie foto ![]() Mijn papa is nu ook verkleed! Hier voert de ruige arabier een serieus gesprek met zijn egyptische vader ![]() ![]() Kijk eens met wie ik een kopje muntthee drink! Inderdaad, Cherry Springs! ![]() ![]() ![]() Ik geloofde mama nooit als ze zei dat papa een beetje scheel kijkt als hij heeft gedronken, maar nu wel, want kijk ![]() ![]() Het schemert inmiddels. Pas NU komt mijn stiefmoeder, duidelijk met rood aangegeven, socializen. Gezellig zeg! ![]() Een kleine blik op het eten dat ik gekookt had (Koshari, gestoomde couscous met groentes, couscoussalade, lamsbout, hummus..) ![]() ![]() Nou heeft mijn vriendje eindelijk zijn werkelijke kostuum aan. ![]() ![]() Kijk, geinspireerd op alladin ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En vooral op die eerste paar foto's lijkt hij vrij jong... hoe oud is ie als ik vragen mag?
||||||
Citaat:
![]() *antirimpelcreme smeeR* Citaat:
Hij is 21, maar ik had het niet over hoe jong hij lijkt maar over hoe oud ik lijk. Omdat mijn stiefmoeder zei dat ik dik en oud leek (en met oud bedoelde ze echt 35+) Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Fizzle, de alice-in-wonderland-Alice en jij lijken sprekend op elkaar. Alleen is haar gezicht iets hoekiger. De foto's vertellen trouwens een geweldig feest!
(Ik ben gister naar de bioscoop geweest, zie je.)
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Hihi, is dat echt vaak een probleem, met getuigenverklaringen? ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, in het oplossen van misdaden is de ''interraciale herkenning'' of dus eigenlijk niet herkenning, een vrij groot probleem. Héél kort door de bocht zal een autochtone Nederlander als getuige een willekeurige Negroïde van 1,80 m snel 'herkennen' als de dader (die Negroïde en 1,80 m is), terwijl een Negroïde getuige zal zeggen dat 'ie er anders uit zag. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|