Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ging de hele tijd kameraad irritere ![]() |
![]() |
|
De dag nadat mijn ex het uitmaakte heb ik mijn 2e joint ooit gerookt, was niet heel ver weg maar het kwam zeker wel aan.
Ik vond het alleen maar grappig, om stoned in de les te zitten terwijl niemand het doorhad. Eigenlijk vind ik het wel dom om te doen, als je serieus met school bezig bent. Ik was dat zelf dus niet, maar anderen lijkt me wel. |
![]() |
|
![]() |
Ik moet even zeggen dat ik nu ongeveer een jaar vast blow. Dan bedoel ik op een doordeweekse dag 2 of 3, en in het weekend minstens 3.
Ben zelf best vaak stoned naar de les gegaan omdat ik het lesuur ervoor een tussenuur had ofso, vind het veel beter! ik zie bijna alleen maar negatieve reacties, maar ik heb het altijd wel als positief ervaren. Tijd gaat sneller, saaie dingen worden opeens heel interessant en zo kan ik de lesstof dus ook veel beter begrijpen en onthouden. Ik zag al een goede tip: na een joint moet je een sigaret roken (ALS je al rookt!) doe ik ook altijd &het werkt perfect, je spaced wel maar het komt niet echt tot uiting.. Alleen moet je wel uitkijken bij wie je in de buurt gaat zitten onder de les, ga bijvoorbeeld niet naast enorme melige meiden of irritante jongens zitten, dat kan nog eens verkeerd lopen.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
op onze school als je het niet te regelmatig doet wordt er gewoon gezegd: als je maar zorgt alles af is en voldoende, want het is jou probleem.
zo af en toe blowen in de pauze kan geen kwaad is mijn mening als je maar zorgt dat school er niet onder lijd
|
Ik vind het eigenlijk heel raar dat school nooit aan de ouders heeft laten weten dat hun kinderen dag in dag uit stoned op school zaten... Maarja, zo hebben mijn ouders ook nooit geweten dat ik een keer geschorst was omdat ik 80% van de lessen miste.
Is/was dat bij jullie ook? Of zat ik gewoon op een rare school? |
![]() |
|
mijn eerste middelbare school liet vrij weinig van zich horen bij intensief spijbelen maar schorste er ook niemand voor( ze waren er toch al niet waarom zou je ze dan schorsen
![]() maar ik denk dat mijn huidige opleiding(mbo) wel naar de ouders zal gaan als je te vaak stoned in de les zou zitten maar weet het niet zeker. en spijbelen wordt hier opeens kei erg gecontroleerd ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
neej
![]() ik denk dat als we nog een x betrapt worden we wel in de shit zitten. als ik er achter kom wie mij heeft verlinkt ik knal zn kop eraf ![]() maar me ouders hebben er geen problemen mee. die weten toch al dat ik blow en als ik aan me ma vraag om een sigaretje krijg ik er een. met me vader drinken we tijdens voetbal kijken ook gwn bier dus, das chill ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik ben wel eens knetter wappie geweest maar dat was een blok uur voor dat school begon. Ik deed het al vet vaak, dus ik dacht dat ik het wel kon hebben. Bleek het een of ander super sterk goedje te zijn! Ik was zo verkeerd gegaan dat ik meteen naar huis fietste. Kan me niks meer herinderen alleen dat ik op de grond lag en dacht dat ik dood ging. Damn wat ging ik verkeerd. Verder ik zou het risico dus nooit lopen om stoned te zijn op school. Heb ik bij anderen al eerder gezien dat die verkeerd gingen en de school onder kotste of dat de leeraren het door hadden! zoo Noth Done
(L)(L) Laatst gewijzigd op 15-05-2010 om 05:25. Reden: dikgedrukt veranderd naar normale tekst |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het altijd wel chill om stoned op school te zijn. de lessen duren wel lang enzo maar aan het einde van de dag vind ik het tog altijd snel gegaan zijn. wel leer je er niks van en je heb kans dat de leraar je snapt. Als het een saaie les is en je weet dat je niet of niet vaak aan de beurt komt dan raad ik je het aan.
Als ik bij mijn moeder ben dan blow ik wel egt veel te veel als er 1 dag voorbij gaat zonder dat ik geblowt of andere drugs gebruikt heb is het egt knap. Maar het is wel een chill leven XD |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
afgelopen week wel telkens gesmookt 's ochtends voor school, heb SE-week en heb ontdekt dat wiet echt vele malen beter werkt als koffie om wakker te worden, dus neem ik gewoon even 2-3 hijzen van mn vaporizerpijpje na het uit bed komen, dan ben ik niet stoned maar wel klaarwakker en helder(hoogstens wat stonede gedachten en intensere ochtendhonger, en mn ontbijt word iets lekkerder, maar dat is zowieso uitgewerkt als ik op school kom aangezien ik eerst nog moet eten etc en dan 30-45 min. moet fietsen
maar ik denk eigenlijk dat ik die SE's ook stoned nog wel goed zou kunnen maken(niet knetterstoned, maar gewoon wat stoned, is wel met sativa eigen kweek in vaporizerpijpje btw, dus vrijwel geen bodyhigh, maar bijna alleen geestelijk) |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Stoned op school? RYANDELAAN | 17 | 21-12-2016 21:36 | |
Drugs & Alcohol |
Stoned/High tijdens werken/studeren/projecten/creëren Verwijderd | 55 | 14-03-2007 20:08 | |
Drugs & Alcohol |
wiet + eten = goddelijk gewoonmax | 57 | 20-09-2006 13:57 | |
Drugs & Alcohol |
Drugsgebruik en school :-) GiTkuA | 21 | 02-05-2003 10:06 | |
Drugs & Alcohol |
school/drugs combinatie Unhappily Ever After | 18 | 14-04-2002 16:04 | |
Drugs & Alcohol |
ervaringe blowe op school... blackfairy | 18 | 15-02-2002 20:40 |