Oud 06-04-2010, 16:40
Gerrie
Gerrie is offline
Hallo mensen van het goeie leven. x'D
Ik heb een vraag; ik heb best wel zin om soms een jointje te smoken, maar ik heb zware ADHD, kan dat kwaad?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-04-2010, 16:51
Verwijderd
Heb je zelf al research gedaan op internet? Met google kun je waarschijnlijk genoeg vinden, en op fora als deze, partyflock.nl (niet erg betrouwbaar maar soms posten mensen wel eigen ervaringen), drugsforum.nl, dhpforum.nl en wietforum.nl kun je wel veel gebruikerservaringen vinden denk ik.

Ik laat 'm maar open, misschien kan er hier nog iemand over zijn ervaring vertellen. Ik pas wel even de topictitel aan.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2010, 17:03
silentbob
silentbob is offline
zelf geen ervaring mee, maar heb wel eens wat zien staan over dat mediwiet toegepast zou kunnen worden tegen ADHD, dus dan lijkt dat me niet zo'n probleem
Met citaat reageren
Oud 06-04-2010, 19:27
Outlaw
Outlaw is offline
er staat me iets bij dat mensen met adhd vaak ook verslavingsgevoelig zijn, dus daar zou ik wel rekening mee houden. Verder denk ik dat je er wel rustig van word.
Oud 06-04-2010, 19:31
WAT
WAT is offline
zou zeggen, vraag het eens op een ADHD forum? ook zeker gezien wat OUtlaw aan haalt, verslavingsgevoeligheid.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2010, 20:23
hc-sjonny
hc-sjonny is offline
hier heeft ook iemand op streek gewoond die rookte eens in de 3 dagen een jointje, en die deed dat alleen maar om even zijn hoofd leeg te maken, maar die is weer terug naar zijn eigen stad gegaan, weet ik veel waar dat was...
nja, succes met blowen hea: smoke:
Met citaat reageren
Oud 06-04-2010, 20:26
Lisanne
Lisanne is offline
Euh, probeer maar niet. Is mijn advies.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2010, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Euh, probeer maar niet. Is mijn advies.
Want?
Met citaat reageren
Oud 06-04-2010, 22:32
Thinus
Thinus is offline
ken wel aardig wat mensen die adhd hebben en blowen om lekker te kunnen chillen. maar ze zijn wel verslavingsgevoelig inderdaad, en het begint altijd bij een keertje proberen.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2010, 10:12
SacredRose
SacredRose is offline
de mensen met adhd die ik ken en die ook blowen zeggen vaak dat ze het beter vinden werken dan hun medicijnen er tegen.
maar hoe het met de verslaving zit weet ik niet. mischien kan een huisarts of andere dokter je er meer over vertellen.
Oud 07-04-2010, 12:11
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
de mensen met adhd die ik ken en die ook blowen zeggen vaak dat ze het beter vinden werken dan hun medicijnen er tegen.
Precies dit
Met citaat reageren
Oud 07-04-2010, 12:12
Verwijderd
je kan het ook altijd nog aan je (huis)arts vragen
Met citaat reageren
Oud 07-04-2010, 12:14
Verwijderd
de adhders die ik ken blowen wel dagelijks en meestal ter vervanging van hun medicijnen en om inderdaad hun hoofd even leeg te maken
Met citaat reageren
Oud 15-04-2010, 23:21
Pimoes
Pimoes is offline
het werkt juist rustgevend
Met citaat reageren
Oud 18-04-2010, 23:30
KingKong
KingKong is offline
Citaat:
er staat me iets bij dat mensen met adhd vaak ook verslavingsgevoelig zijn, dus daar zou ik wel rekening mee houden. Verder denk ik dat je er wel rustig van word.
Dat zou heel goed kunnen. Een vriend van mij heeft ADHD, nu spreek ik hem nooit meer omdat hij is verhuisd, maar die gozer is zo verslaafd als wat geworden niet normaal. Altijd en overal blowen, waar hij ook maar was.

Maar dit hoeft niet te betekenen dat iedereen met ADHD heel verslavingsgevoelig is. Ik hoor namelijk ook dat mensen met ADHD het soms gebruiken als medicijn, maar die krijgen het dan op recept van de dokter en ik weet niet of dat 'speciale' wiet is.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2010, 20:02
silentbob
silentbob is offline
op recept van de dokter is gewoon wiet, alleen is het doorgestraald(om alle sporen en ander leven erin te doden, is vanwege reglementen voor medicijnen), en zijn er maar 3 verschillende soorten mediwiet(allemaal te vergelijken met een commerciele soort)
Met citaat reageren
Oud 25-04-2010, 01:45
blubfish
blubfish is offline
Haha, k weet niet of het bij jou ook is... Maar ik heb ook een soort ADHD, en ik word er heelerg rusig van, en k ben egt net n bejaarde opeens... Dus je kan t proberen (;
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten