Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar die landheer deed uiteindelij ktoch zelf ook niets? ![]() Je leeft maar ene keer dit leven, zeg ik altijd, dus moet je je vooral niet onnodig moe maken. ![]() |
![]() |
|
![]() |
lui zijn is biologisch gezien juist heel handig, dan verbruik je niet onnodig kostbare energie
hele natuur is gericht op zo effectief(en dus lui) mogelijk dingen te doen, alleen wij hebben het zo goed dat we meer tijd hebben om lui te zijn(hoeveel leeuwenmannetjes er ook wat van kunnen) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb de jeugd liever in de zetel, dan dat ze op straat mijn autobanden lek steken in ieder geval. Want met die ouders van tegenwoordig... (Nog maar stuk of 5253 keer slapen, en ik mag 40 kaarsjes uitblazen. Jey! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ken die site, hoe heette hij ook alweer? Dat je nog x aantal dagen moet wachten voor je y oud bent. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ikzelf had meestal gewoon een griezelboek bij. Tijdens de middagpauze zat ik ook altijd eenzaam teruggetrokken in de schaduw. Ze noemden mij niet voor niets 'Dracula' uiteindelijk. ![]() Maar ik zie dus niet in waarom al dat sportgedoe perse zou moeten. Ik ben daar nooit gelukkig van geworden en ondanks mijn van nature zwakke gezondheid, ben ik nog altijd niet (echt) dood. Wie het leuk vindt mag het van mij gerust hele dag doen, des te beter. Maar een must? No no no ![]() http://www.howlong.eu/birthday.php Yours sincerely Laatst gewijzigd op 10-04-2010 om 20:51. |
![]() |
|
Had jij toen al Paul van Loons? Ik moet bekennen nooit de Griezelbus te hebben gelezen:$ Dolfje Weerwolfje heb ik volgens mij de 1e 2 boeken van gelezen. Misschien was het wel omdat het kinderboeken waren, ik had het daar nooit zo op, het moest altijd wel mij kunnen aanspreken. Maar daaruit heb ik vorig jaar wel Dracula gelezen (de echte, niet een kleine versie, hoor
![]() Hoe staan de leesrages tegenwoordig? Vroeger had je Harry Potter, je kent het wel. Ik hoorde dat de spiritualiteit heel erg in is, maar gaat dat teveel naar workshops om nog tijd voor boeken over te hebben? |
![]() |
|
Ik las vroeger alles van Van Loon en verwante schrijvers. Ik was zelfs lid van de Griezelclub en ben in de griezelbus geweest in 't Autotron.
![]() Verder heb ik geen idee wat de kiddos vandaag de dag lezen, áls ze al lezen. Aber gut, mode etc: Ik zag op Motel Mozaique heel veel mensen met bizar hoge broeken. Van die lelijke wijde flobberbroeken met de rand bijna onder hun boobs. Ik vind het geen gezicht. ![]() ![]() Zelfs Beyonce staat het niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik las destijds Roald Dahl, RL Stine, Paul Van Loon, Eddy C Bertin, Bies Van Eden en Patrick Lagrou hetl iefst. Later kwam daar Stephen King, Clive Barker, Peter Straub en nog een heleboel donkere meesters bij. Ik zet mijn muziek/kledingsmaak altijd op één lijn met mijn lecteuur smaak. ![]() Maargoed, voor ik hier de zilveren kogel krijg, terug naar de hoge tailles ![]() Ik hou van hoge tailles ja. Zo tot aan de navel vind ik ideaal. Liefst geklede pantalons in sobere kleuren. ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar streepjes zijn toch eigenlijk altijd wel 'in'?
||
Citaat:
Iets oudere kinderen lezen Stephany Meyer (Twilightserie) en Suzanna Collins (De Hongerspelen).
||
Citaat:
De kindertjes die ik bij aikido spreek lezen overigens nog volop Harry Potter. Maar een deel krijgt daar misschien net de leeftijd voor. En ze kennen alle boeken en alle titels en weten alles.
|
Mmm, ik zag in de trein ook al allemaal meisjes met avondrood (vervolg op twilight). Ik blijf gewoon trouw aan HP
![]() Overigens ook hip: kleine tasjes, liefst met leer-look (geloof ik) en liefst met 'clip' ipv rits... En nu heb ik er eentje gekocht, omdat ik die eigenlijk wel praktisch vond voor het stappen en wordt ik door mijn hele vriendengroep uitgelachen ![]()
||
Citaat:
![]() Al heb ik er wel één die niet in de Adidas winkel werd verkocht. Paars met oranje/gele strepen.
|
Ja, in de winkel zijn die firebird vestjes iets van 70 euro, maar ik heb er één voor 40,- gekocht op ebay. (Deze, de strepen zijn in 't echt alleen meer oranje dan geel).
Maar tof, ben ik ook es een keer hot.
|
![]() |
Bah, inderdaad. Dat waveboarden. Ik heb niet zulke goede herinneringen aan die dingen, ik heb namelijk een ongeluk gehad met iemand die op zo'n ding stond.
Verder: heel veel mensen bij mij op school/werk/buurt dragen ineens vans. (niet raar want het zijn best wel vette schoenen, ik wil ze zelf ook). Zag ik eerder nooit Ook zie ik opvallend veel mensen met zo'n koptelefoon loopen ipv oortjes. Dat snap ik niet want die koptelefoons vind ik echt lelijk. Bij oude mannen lijkt slippers met sokken een trend te zijn met dit weer. Lelijk! Verder niet opvallend veel trends in Meppel en omstreken. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Gezocht: bijzondere trends/rages. rutgerdequay | 3 | 05-01-2011 16:09 |