Oud 09-04-2010, 13:47
Thinus
Thinus is offline
Zoals het topiconderwerp al aangeeft welke bezigheid/gadget is bij jou in de omgeving de laatste tijd helemaal hot.

Mij valt het op dat inneens elk kind tussen de 7 en 12 jaar uit de omgeving oppeens een soort skateboard bezit met maar 2 wielen:

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-04-2010, 14:03
SAARHEID.
SAARHEID. is offline
een waveboard.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2010, 14:33
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Kosten rond de 100 euro toch?
Je zal maar zo'n ouder zijn..

Om eerlijk te zijn, zijn er eigenlijk maar bar weinig trends hier. Die waveboards zijn er steeds minder, misschien komen ze wel weer door het beterende weer. Maar, tja, situatie rond emo's is hetzelfde.. Tja, niet echt veel hier. Bij jullie wel?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2010, 16:13
Verwijderd
Nooit trends gevolgd hier. Ze komen en gaan. Enkel goed om je blauw te betalen een prularia die je na paar maanden toch al niet meer wilt.

Ook nooit kunnen skaten, maar dat is nog een ander verhaal
Met citaat reageren
Oud 09-04-2010, 17:35
Verwijderd
die waveboards zijn nationaal geloof ik. Ik vind het wel een goede ontwikkeling, gaan ze tenminste naar buiten om iets te doen waarmee ze hun conditie en balans oefenen.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2010, 18:09
Verwijderd
Mijn moeder kan blijven beweren dat ballerina's zo'n verschrikkelijk lelijke schoenen zijn, maar ik zie ze echt overal.

En wtf is er opeens weer met al die kraagjes en polohemden in de winkels? Bah!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2010, 18:30
Verwijderd
Citaat:
die waveboards zijn nationaal geloof ik. Ik vind het wel een goede ontwikkeling, gaan ze tenminste naar buiten om iets te doen waarmee ze hun conditie en balans oefenen.
Conditie en lichaamsbeweging zijn zwaar overgewaardeerd. Een vreemde fetische van onze samenleving die is verandert in een 'zittende wereld'.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2010, 18:31
Verwijderd
Citaat:

En wtf is er opeens weer met al die kraagjes en polohemden in de winkels? Bah!
Ik vind ze wel mooi.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2010, 18:39
silentbob
silentbob is offline
zo'n waveboard heb ik nog nooit in het echt gezien...
Met citaat reageren
Oud 09-04-2010, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Ik vind ze wel mooi.
Bij overhemden enzo wel ja, maar polo's vind ik zo nutteloos.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2010, 19:21
Verwijderd
Enkele jaren terug, waren het dacht ik, eigenlijk alleen nog maar golfers en skinheads die polo's aanhadden.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2010, 19:25
Afwezignummer2
Ik draag op het moment zelf een polo...

Toch raar, dat mensen zo graag niets doen, het is handig ter ontwikkeling van luiheid, maar 'onze voorvaderen' deden dat toch ook niet?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2010, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Toch raar, dat mensen zo graag niets doen, het is handig ter ontwikkeling van luiheid, maar 'onze voorvaderen' deden dat toch ook niet?
Hog, die moesten werken omdat ze moesten van de één of de andere landheer.
Maar die landheer deed uiteindelij ktoch zelf ook niets?

Je leeft maar ene keer dit leven, zeg ik altijd, dus moet je je vooral niet onnodig moe maken.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2010, 22:43
silentbob
silentbob is offline
lui zijn is biologisch gezien juist heel handig, dan verbruik je niet onnodig kostbare energie
hele natuur is gericht op zo effectief(en dus lui) mogelijk dingen te doen, alleen wij hebben het zo goed dat we meer tijd hebben om lui te zijn(hoeveel leeuwenmannetjes er ook wat van kunnen)
Met citaat reageren
Oud 10-04-2010, 09:55
Afwezignummer2
Ik snap dat het een voordeel is, alle uitvindingen richten zich zelfs op luiheid.
Maar ik vind het raar dat er toch niet iets is waardoor mensen toch automatisch meer gaan bewegen. Doordat het al die voorgaande generaties zo vanzelfsprekend was.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2010, 16:08
Verwijderd
Oh ik ging de Bart Smit binnen en er werd juist een lading van die waveboards geleverd, dus hier zal ik ze binnenkort ook wel zien ^^
Met citaat reageren
Oud 10-04-2010, 17:09
Verwijderd
Mij viel op dat elk kind, zodra ze een minuutje niets anders aan het doen zijn, een DS tevoorschijn tovert.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2010, 17:15
Nona
Nona is offline
Jah, ik stond gisteren in een kleuterklas, die ochtend mochten de kinderen speelgoed meenemen. Driekwart had een DS bij zich.

En de voetbalkaartjes zijn op basisscholen weer wat pretsigaretten in de gevangenis zijn.
Oud 10-04-2010, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Mij viel op dat elk kind, zodra ze een minuutje niets anders aan het doen zijn, een DS tevoorschijn tovert.
In mijne tijd was dat nog een goede oude GameBoy

Ik heb de jeugd liever in de zetel, dan dat ze op straat mijn autobanden lek steken in ieder geval. Want met die ouders van tegenwoordig...

(Nog maar stuk of 5253 keer slapen, en ik mag 40 kaarsjes uitblazen. Jey! )
Met citaat reageren
Oud 10-04-2010, 20:07
Afwezignummer2
Citaat:
In mijne tijd was dat nog een goede oude GameBoy

(Nog maar stuk of 5253 keer slapen, en ik mag 40 kaarsjes uitblazen. Jey! )
Ik had m'n GameBoy nooit bij me naar school ofzo, ook niemand van m'n klasgenootjes, hoor
Ik ken die site, hoe heette hij ook alweer? Dat je nog x aantal dagen moet wachten voor je y oud bent.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2010, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Ik had m'n GameBoy nooit bij me naar school ofzo, ook niemand van m'n klasgenootjes, hoor
Ik ken die site, hoe heette hij ook alweer? Dat je nog x aantal dagen moet wachten voor je y oud bent.
Altijd op de tram had iedereen gameboy mee.
Ikzelf had meestal gewoon een griezelboek bij. Tijdens de middagpauze zat ik ook altijd eenzaam teruggetrokken in de schaduw.
Ze noemden mij niet voor niets 'Dracula' uiteindelijk.

Maar ik zie dus niet in waarom al dat sportgedoe perse zou moeten. Ik ben daar nooit gelukkig van geworden en ondanks mijn van nature zwakke gezondheid, ben ik nog altijd niet (echt) dood.
Wie het leuk vindt mag het van mij gerust hele dag doen, des te beter. Maar een must? No no no

http://www.howlong.eu/birthday.php

Yours sincerely

Laatst gewijzigd op 10-04-2010 om 20:51.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2010, 17:54
Grapig
Grapig is offline
Citaat:
Bij overhemden enzo wel ja, maar polo's vind ik zo nutteloos.
Nee want anders was het een t-shirt
Met citaat reageren
Oud 12-04-2010, 17:39
Afwezignummer2
Had jij toen al Paul van Loons? Ik moet bekennen nooit de Griezelbus te hebben gelezen:$ Dolfje Weerwolfje heb ik volgens mij de 1e 2 boeken van gelezen. Misschien was het wel omdat het kinderboeken waren, ik had het daar nooit zo op, het moest altijd wel mij kunnen aanspreken. Maar daaruit heb ik vorig jaar wel Dracula gelezen (de echte, niet een kleine versie, hoor), wel een vet boek!

Hoe staan de leesrages tegenwoordig? Vroeger had je Harry Potter, je kent het wel. Ik hoorde dat de spiritualiteit heel erg in is, maar gaat dat teveel naar workshops om nog tijd voor boeken over te hebben?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2010, 19:00
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik las vroeger alles van Van Loon en verwante schrijvers. Ik was zelfs lid van de Griezelclub en ben in de griezelbus geweest in 't Autotron.
Verder heb ik geen idee wat de kiddos vandaag de dag lezen, áls ze al lezen.

Aber gut, mode etc:
Ik zag op Motel Mozaique heel veel mensen met bizar hoge broeken. Van die lelijke wijde flobberbroeken met de rand bijna onder hun boobs.
Ik vind het geen gezicht.

Zelfs Beyonce staat het niet.
Oud 12-04-2010, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Had jij toen al Paul van Loons? Ik moet bekennen nooit de Griezelbus te hebben gelezen:$ Dolfje Weerwolfje heb ik volgens mij de 1e 2 boeken van gelezen. Misschien was het wel omdat het kinderboeken waren, ik had het daar nooit zo op, het moest altijd wel mij kunnen aanspreken. Maar daaruit heb ik vorig jaar wel Dracula gelezen (de echte, niet een kleine versie, hoor), wel een vet boek!

Hoe staan de leesrages tegenwoordig? Vroeger had je Harry Potter, je kent het wel. Ik hoorde dat de spiritualiteit heel erg in is, maar gaat dat teveel naar workshops om nog tijd voor boeken over te hebben?
Twilight is dé hype in griezellandschap, maar ik vind die boeken eerder teleurstellend. Ze missen ja... 'griezeligheid'...

ik las destijds Roald Dahl, RL Stine, Paul Van Loon, Eddy C Bertin, Bies Van Eden en Patrick Lagrou hetl iefst.
Later kwam daar Stephen King, Clive Barker, Peter Straub en nog een heleboel donkere meesters bij.
Ik zet mijn muziek/kledingsmaak altijd op één lijn met mijn lecteuur smaak.

Maargoed, voor ik hier de zilveren kogel krijg, terug naar de hoge tailles

Ik hou van hoge tailles ja. Zo tot aan de navel vind ik ideaal.
Liefst geklede pantalons in sobere kleuren.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-04-2010, 11:17
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
[afbeelding]

Zelfs Beyonce staat het niet.
Ik denk dat als zij voor een donkerde kleur was gegaan (zwart!) en voor pijpen die bij vanaf de bovenkant van het bovenbeen uitliepen, dat het dan mooi had gestaan. Maar dan moet het trouwens ook nog een goed stofje zijn.
Oud 13-04-2010, 21:14
palindrome
palindrome is offline
Alle winkels hangen vol met streepjeskleding.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2010, 22:08
Verwijderd
Streepjes zijn sexy ^^

En in de zomer durf ik, als het echt warm is, wel eens een strak zwart/wit gestreept T-shirt onder mijn pak te dragen.

Beetje zo:

En verder streepjessokken he

Laatst gewijzigd op 14-04-2010 om 17:53.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2010, 20:11
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Alle winkels hangen vol met streepjeskleding.
Een Britse chica die ik ken merkte het van de week ook al op. Elke vrouw draagt streepjes (en elke man draagt ruitjes). Zal wel komen omdat die shirtjes 7 euro kosten bij de H&M.

Maar streepjes zijn toch eigenlijk altijd wel 'in'?
Oud 15-04-2010, 08:40
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:

Geronimo Stilton! Dat is echt dé rage in kinderleesland, elk kind wil Geronimo (of Theo of weet ik veel wat voor familieleden ze nog allemaal hebben) Stiltonboeken lezen. Als er in de bieb een boek van hem wordt ingeleverd, zijn ze gegarandeerd binnen een half uur weer uitgeleend.

Iets oudere kinderen lezen Stephany Meyer (Twilightserie) en Suzanna Collins (De Hongerspelen).
Oud 15-04-2010, 09:52
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Maar streepjes zijn toch eigenlijk altijd wel 'in'?
Wel een beetje. Nu is het volgens mij voornamelijk zwart/wit gecombineerd met een colbertje. En schoudervulling is ook weer helemaal terug.
Oud 02-05-2010, 20:34
Verwijderd

Gliterjasjes met heel brede schouders *kwijl*
Met citaat reageren
Oud 03-05-2010, 08:59
Nona
Nona is offline
Citaat:
Geronimo Stilton! Dat is echt dé rage in kinderleesland, elk kind wil Geronimo (of Theo of weet ik veel wat voor familieleden ze nog allemaal hebben) Stiltonboeken lezen. Als er in de bieb een boek van hem wordt ingeleverd, zijn ze gegarandeerd binnen een half uur weer uitgeleend.

Iets oudere kinderen lezen Stephany Meyer (Twilightserie) en Suzanna Collins (De Hongerspelen).
Ja, en hoe-overleef-ik-random-iets is toch ook nog wel een beetje hip? Twilight is overigens niet echt griezelig, eerder kleffig. Al die meisjes die verliefd zijn op Robert Pattinson...
De kindertjes die ik bij aikido spreek lezen overigens nog volop Harry Potter. Maar een deel krijgt daar misschien net de leeftijd voor. En ze kennen alle boeken en alle titels en weten alles.
Oud 03-05-2010, 09:36
sicilion
sicilion is offline
Mmm, ik zag in de trein ook al allemaal meisjes met avondrood (vervolg op twilight). Ik blijf gewoon trouw aan HP

Overigens ook hip: kleine tasjes, liefst met leer-look (geloof ik) en liefst met 'clip' ipv rits... En nu heb ik er eentje gekocht, omdat ik die eigenlijk wel praktisch vond voor het stappen en wordt ik door mijn hele vriendengroep uitgelachen
Oud 03-05-2010, 16:33
Verwijderd
Adidas-vestjes, zaterdagavond verschillende in verschillende kleuren gespot op de kermis en zoiets valt mij normaal nooit op.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2010, 17:27
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Adidas-vestjes, zaterdagavond verschillende in verschillende kleuren gespot op de kermis en zoiets valt mij normaal nooit op.
Ja shit. Ik wil er al eeuwen een en nu heb ik er eindelijk één gekocht en nu loopt iedereen ermee.
Al heb ik er wel één die niet in de Adidas winkel werd verkocht. Paars met oranje/gele strepen.
Oud 03-05-2010, 18:17
Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Ja shit. Ik wil er al eeuwen een en nu heb ik er eindelijk één gekocht en nu loopt iedereen ermee.
Al heb ik er wel één die niet in de Adidas winkel werd verkocht. Paars met oranje/gele strepen.
Ja iedereen draagt ze op t moment. Adidas = HOT! tis wel dure shit trouwens
Met citaat reageren
Oud 03-05-2010, 21:34
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ja, in de winkel zijn die firebird vestjes iets van 70 euro, maar ik heb er één voor 40,- gekocht op ebay. (Deze, de strepen zijn in 't echt alleen meer oranje dan geel).
Maar tof, ben ik ook es een keer hot.
Oud 05-05-2010, 13:33
*oma*
*oma* is offline
Die van mij heeft allemaal kleine adidaslogo's in de strepen en die zie je gelukkig niet meer. Dan voel ik me toch een beetje apart.
Oud 29-06-2010, 20:48
Verwijderd
In de 3suisses spot ik voor het najaar en de winter veel sleehakken, kleine plateaus en (suede) overknees.

Oh en oker!
Met citaat reageren
Oud 29-06-2010, 21:29
Sudoku.
Sudoku. is offline
Héél veel streepjes (& I love it).
En slippers. Vooral birckenstocks (of hoe schrijf je dat?).
Oud 03-07-2010, 12:27
Verwijderd
uggs, birkenstocks, waveboards, iedere week andere telefoon, overdreven veel verschillende schooltassen, beetje te erge make-up
Met citaat reageren
Oud 03-07-2010, 12:33
Megan Cleo
Megan Cleo is offline
dat waveboarden is verdomd moeilijk .___. mijn nichtje heeft er een, jezus, ik ben hard op mijn bek gegaan zeg. pfff.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2010, 13:28
Verwijderd
Vuvuzela
Met citaat reageren
Oud 03-07-2010, 13:36
Em.
Em. is offline
Ik moet ook altijd om de waveboarden heenfietsen. Paar kinderen in de straat hebben die.
Verder volg ik het niet zo. Ja, die Adidas-vestjes zie ik ook veel, en Twilight is volgens mij net over z'n hoogtepunt heen. Misschien lees ik 'm nog eens als iedereen het weer vergeten is.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2010, 14:30
Megan Cleo
Megan Cleo is offline
Adidas.
Waveboarden.
Birkenstocks.
Panterprint.
Streepjes.
Twilight.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2010, 19:35
Verwijderd
<3 Twilight ^^

Spijtig dat de vampiers er rond rijden in Ikea op wielen alleen
Met citaat reageren
Oud 04-07-2010, 00:11
Macrador
Macrador is offline
Geen enkele. Eigen stijl voor alles
Oud 16-07-2010, 18:38
Verwijderd
iedereen heeft nikes, maar dat is volgens mij altijd wel ik heb ze zelf ook,
en ook steeds meer meiden met surfbroeken maar ook dat doe ik zelf ook gewoon want die zitten nou eenmaal lekker.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2010, 23:28
anoniem93
anoniem93 is offline
Bah, inderdaad. Dat waveboarden. Ik heb niet zulke goede herinneringen aan die dingen, ik heb namelijk een ongeluk gehad met iemand die op zo'n ding stond.

Verder: heel veel mensen bij mij op school/werk/buurt dragen ineens vans. (niet raar want het zijn best wel vette schoenen, ik wil ze zelf ook). Zag ik eerder nooit

Ook zie ik opvallend veel mensen met zo'n koptelefoon loopen ipv oortjes. Dat snap ik niet want die koptelefoons vind ik echt lelijk.

Bij oude mannen lijkt slippers met sokken een trend te zijn met dit weer. Lelijk!

Verder niet opvallend veel trends in Meppel en omstreken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten