Oud 12-04-2010, 16:06
gentlemen
gentlemen is offline
eej ,

laatst was ik bij een kameraad van me , en hij heeft 2 zusjes ...
en ik had al enige tijd het idee dat ze me leuk vind enzo , maar nu gebeurd er de hele tijd rare dingen . zodra ik aanbel , doet ze open en knuffeld me ofiets , als ik weg ga zwaait ze me uit enzo , en laatst toen zaten we met zn allen daar tv te kijken en dat zusje kijkt me aan ,ik keek haar aan en opeens leek alles om ons heen weg te kwijlen enzo . wat moet ik hiermee?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-04-2010, 16:09
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Wat een ontzettend nietszeggende titel.

Verder, als je dat zusje niet leuk vind hoef je er ook niks mee te doen. Als je haar wel leuk vind zou ik eerst nog kijken wat je vriend ervan vind voor je echt wat met haar wil beginnen en zeker zijn dat je haar leuk vind, anders word het misschien wat ongemakkelijk bij jou en die vriend van je.
Oud 12-04-2010, 16:10
Verwijderd
Als ze je knuffelt en zo enthousiast is als je er bent betekent zeeeer waarschijnlijk dat ze je leuk vindt. En volgens mij vind jij haar ook leuk, toch? Aangezien je het idee had dat er niets meer om jullie heen was toen jullie elkaar aankeken. Je kan haar zeggen dat je haar leuk vindt. En je kan haar bijvoorbeeld vragen of ze een keer iets samen wil doen, naar de bios bijvoorbeeld.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2010, 17:57
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Ik denk dat niet lekker vraagt, zo aan het zusje van een vriend. Misschien als je d'r ook weleens op school spreekt, of anders over MSN ofzo. Maar zo als je bij hem bent, nee dat voelt niet lekker om te vragen neem ik aan.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2010, 17:59
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat niet lekker vraagt, zo aan het zusje van een vriend. Misschien als je d'r ook weleens op school spreekt, of anders over MSN ofzo. Maar zo als je bij hem bent, nee dat voelt niet lekker om te vragen neem ik aan.
Dan vraag je het wanneer hij er niet bij is Maar zeg het hem wel, zodat hij het weet en niet er ineens achterkomt dat je met z'n zusje naar de bios gaat.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2010, 19:02
Mahonie
Mahonie is offline
Citaat:
opeens leek alles om ons heen weg te kwijlen
Met citaat reageren
Oud 12-04-2010, 19:42
hendroit
hendroit is offline
Hoe oud is dat zusje als ik vragen mag?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2010, 19:51
gentlemen
gentlemen is offline
ze is 14 of 15
idd het is niet fijn als ik bij hun zit . spreek haar heel veel enzo .
en ze zit ook bij mij op de korfbal enzo maar het probleem is dat haar broer der ook op zit en in hetzelfde team ...
Met citaat reageren
Oud 13-04-2010, 18:45
I C U
I C U is offline
Praat er dan es met die broer over, tis tenslotte een vriend van je. "Joh, zou jij het erg vinden als ik je zusje mee naar de film zou vragen?" Dan snapt hij ook wel hoe het zit. Daarna vraag je het aan zusjelief. Zegt zij ja, zit je goed, zegt ze nee hou je in elk geval die vriend van je tevreden En met korfbal kan je ook makkelijk na de training/wedstrijd wat met d'r drinken (al zal het team er dan wel bij zijn, maar hé, dan ben je toch bij elkaar).
Oud 13-06-2010, 01:59
gentlemen
gentlemen is offline
oke dankje .
Met citaat reageren
Oud 13-06-2010, 10:12
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
En wie zijn deze twee meisjes dan weer?

Citaat:
ik zal jullie een hoop gelul besparen :

maandag begint het WK voor ONS Mooie oranje .
maar nu mn probleem :
er is een meisje bij mij op school , die is stapel op me , dat laat ze duidelijk merken .
en die heeft me meegevraagt om op school de wetstrijd NEDERLAND - denemarken te gaan kijken . ik heb met een fikse kater geantwoord met ja .
maar nu ben ik bang dat er dingen gaan gebeuren tussen ons die ik (nog) niet wil .
want ik weet nog niet wat ik voor haar voel , en daarbij komt ik heb (nog) wel een vriendin.

WAT MOET IK NU ?
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten