Oud 12-04-2010, 22:38
Loudy^
Loudy^ is offline
Ik gebruik soms een pilletje op hardstyle feestjes. Dit doe ik alleen als ik met mijn zus ben, omdat ik haar vertrouw en dan weet dat er niks gebeurd. ik heb misschien nog geen 10 feestjes per jaar. maar gebruik wel op elk feest. Veel mensen knappen erop af als ik zeg dat ik dat wel eens doe.

nu wil ik graag meningen van andere horen.. zo gek is het toch niet om dat eens te doen?

alvast bedankt, xx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-04-2010, 22:39
Loudy^
Loudy^ is offline
vergeten bij te zetten : soms snuiv ik wel eens sos ! maar dat is niet op elk feest! dit jaar pas 1 keer gedaan!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2010, 09:27
Acquiesce
Acquiesce is offline
Niks mis mee, dacht ik zo. Alleen maken sommige mensen er een big issue van omdat ze er geen flikker vanaf weten. Alleen zou ik het niet zo vaak doen, aangezien je serotonine weer aangemaakt moet worden. Duurt ong. 6 weken volgens mij.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2010, 13:36
Pyro Power
Pyro Power is offline
Natuurlijk is het verstandiger om niet te slikken en te snuiven, iedereen weet dat. Maar zoals ik je hoor (nja, ik lees het dan) ga je er vrij verstandig mee om. Je Als je 10 keer per jaar gebruikt heeft je lichaam meer als een maand om te herstellen, voor je weer iets neemt. Als je niet vaker gaat gebruiken als dit zul je nauwelijks echt zware gevolgen op langere termijn krijgen.

En die lui die gaan zeuren zullen nooit verdwijnen. Het best kun je het ook gewoon voor je zelf houden dat je af en toe een pilletje neemt. Krijg je ook niet die akkevietjes van "oh en wat vind je moeder daar van dan? Zal haar wel even bellen..."
Met citaat reageren
Oud 13-04-2010, 14:19
zoef de haas
zoef de haas is offline
Dat je lichaam heeft een maand om te herstellen gaat natuurlijk alleen op als je 1 keer per maand naar een feest gaat. Maar als je in de zomer 4 weekenden achter elkaar een dancefeest doet en dan ook elke keer xtc gebruikt is een veel grotere aanslag op je lichaam/hersenen/hart.
Op dat moment heeft XTC ook niet meer de beste werking en hebben veel mensen de neiging meer te nemen voor dat gevoel, en dat is natuurlijk niet goed.
Over het snuiven. samen met XTC is het een nog grotere aanslag op je hart

Wat ik hiermee wil zeggen is, het is allemaal niet raar om te doen. maar doe het verstandig, geef je lichaam/hersenen wat rust na gebruik en hou eigenlijk altijd de 6 weken tussendoor aan. Dat is voor je lichaam en het effect het beste.
En daarnaast denk ik dat je ook vooral jezelf nog moet kunnen vermaken op zo'n feest zonder dat je dat pilletje slikt. het moet af en toe een leuke toevoeging zijn. niet een excuus om maar weer een pil in je hoofd te mikken. (want dan ga je de foute richting op)

(En als je 16 bent zoals de poster hierboven dan raad ik je sowieso aan om nog maar even te wachten met dit soort dingen want XTC is iets wat ontzettend op je hersenen werkt, en je nog in de groei zijnde hersenen wil je niet vernaggelen voor een leuk feestje. Wacht daar nog maar even mee tot je ouder bent )
Oud 13-04-2010, 15:28
Verwijderd
@ hierboven: jullie reacties gaan over het gebruik zelf, of dat al dan niet slecht is. Ik denk dat ze bedoelt dat ze graag meningen van anderen wilt lezen over hoe zij tegenover drugsgebruik van bekenden (of mensen die je net ontmoet) staan. Niet of haar gebruik acceptabel of teveel is, maar hoe anderen tegen drugsgebruik op zich kijken. Denk ik zo

Hoe iemand tegenover drugsgebruik staat, of hij of zij erop af zou knappen als je het diegene verteld, is natuurlijk helemaal afhankelijk van die persoon. Het is maar net of hij of zij over drugs denkt. In mijn ervaring ken ik eigenlijk ongeveer net zo veel mensen die het kunnen accepteren, die er niet op af zouden knappen, als mensen die er wel een probleem van zouden maken. Vooral de wat jongere generatie kan er meestal nog wel mee leven, maar mijn ouders kunnen het totaal niet accepteren. Veel van mijn familie bv ook niet.
In mijn directe vriendenkring wordt eigenlijk aardig wat drugs gebruikt, en de mensen die niet gebruiken, weten wel dat het gebeurt en maken er geen probleem van. Dat ligt natuurlijk ook wel aan mezelf, omdat ik het leuker vind als ik tegen iemand open kan zijn over wat ik allemaal doe en wat ik ook vooral leuk vind om te doen.

Als ik je posts zo lees zou ik je gebruik inderdaad niet gek vinden en ik zou er zeker niet op afknappen. Als ik mijn vrienden zo een beetje ken geldt voor hen hetzelfde. Maar ik ken ook wel wat mensen die je daarom anders, negatiever, zouden aankijken; mensen die drugsgebruik dom en kut en onacceptabel en slecht vinden.

Wat jij denk ik het beste kunt doen is proberen per persoon te beoordelen of hij of zij het zou kunnen accepteren. Misschien merk je wel een beetje aan iemand hoe open, open minded, hij/zij is. Drugsgebruikers zijn meestal vrij openminded mensen, en openminded mensen kunnen drugsgebruik meestal ook wel accepteren. Als jij een beetje kan uitleggen dat je denkt verstandig gebruiken en zij hebben een beetje vertrouwen in je is mijn ervaring dat het meestal geen probleem is. Je kan ook altijd niet over je drugsgebruik te vertellen, als je denkt dat dat misschien beter is. Als je dat wilt tenminste. Ikzelf vertel ook niet altijd alles, meestal omdat het gewoon helemaal niet relevant is voor hoe ik met diegene om ga. Als ik een project moet doen met een groepje met mensen die ik niet goed ken ga ik niet vertellen dat ik in het weekend mdma op heb op een illegaal feestje en daarna nog getript op 2cb. Misschien vertel ik eerst eens dat ik wel af en toe blow als dat toevallig ter sprake komt en dan kijk ik hoe daar op gereageerd wordt. Misschien vinden mensen dit liegen, en dat is het eigenlijk ook wel een beetje, maar ik vind het meestal een stuk prettiger als ik gewoon goed met iemand kom kan ga als ik er niets over vertel dan wanneer het kut is en ik gewoon eerlijk ben. Ik probeer het liever wel te vermijden, moet eigenlijk zeggen dat ik niet veel mensen ken waarbij ik er bewust niets over vertel.

wow, veel geluld, weet niet of je er wat aan hebt ofzo maar ja bla
Met citaat reageren
Oud 14-04-2010, 08:06
Pyro Power
Pyro Power is offline
Citaat:
(En als je 16 bent zoals de poster hierboven dan raad ik je sowieso aan om nog maar even te wachten met dit soort dingen want XTC is iets wat ontzettend op je hersenen werkt, en je nog in de groei zijnde hersenen wil je niet vernaggelen voor een leuk feestje. Wacht daar nog maar even mee tot je ouder bent )
Wijze woorden dankje voor de tip
Met citaat reageren
Oud 14-04-2010, 12:03
Verwijderd
heb de topictitel even aangepast, duidelijker zo
Met citaat reageren
Oud 20-04-2010, 19:16
Loudy^
Loudy^ is offline
hee bedankt allemaal! ja ik ben 18jaar.en ik neem alleen drugs aan van mijn broer en ik gebruik alleen als hij erbij is hoor. Dat vind ik veiliger. en ik bedoelde idd meer over jullie meningen.. ik wil namelijk niet syrx bekend staan als drugsdealer en wat dan ook..die roddelsgaan tegenwoordig zo snel !
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten