Oud 10-04-2010, 12:54
LRS.
LRS. is offline
zoals de titel verklaart, word de sex belangrijker voor mij dan het hebben van de vriendin zelf.
het is namelijk dat mijn relaties (ja, zo kan ik dat al noemen ookal ben ik 15) steeds weer kapot gaan, terwijl ik me dan wel heel erg aan het meisje hecht. iedere keer als het dan weer over is, voel ik me er heel kut over want als ik een relatie had betekende het heel veel voor mij.

nou heb ik de laatste tijd met een meisje sex, en dat gaat dan puur om de sex en niet om de relatie, voor ons beide. dit hebben we ook met elkaar besproken en we vinden het prima.

maar nou merk ik, dat als ik een nieuw leuk meisje ontmoet die ik leuk vind, ik haar supergraag in bed wil. meestal is daarna ook de lol er alweer vanaf. maar nou wil ik eigenlijk weer terug naar het echt hebben van een vriendin, want ik vind zelf dat dit niet echt kan. maar toch merk ik dat het heel erg om de sex gaat, iemand een idee hoe ik dit kan veranderen en waardoor dit kan?

zijn er meer mensen van mijn leeftijd met hetzelfde probleem?

ftw; ontmaagd op 14, vorig jaar. dus ik heb nu ongeveer 3/4 jaar sex.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2010, 15:35
AzN
AzN is offline
Als je verliefd bent, gaat 't je vanzelf om 't meisje en niet alleen om de seks . Dus misschien ben je gewoon nog nooit echt verliefd geweest? Ik denk dat je daar zelf weinig aan kunt veranderen..
Oud 10-04-2010, 15:48
LRS.
LRS. is offline
nou, eigenlijk heb ik wel echt serieuse relatie's gehad waar ik echt serieus veel voelde. en dat kan echt wel op je 15e. ik nam eigenlijk nooit zomaar met een meisje.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2010, 15:50
WAT
WAT is offline
je bent 15, duh dat je graag sex hebt, de hormonen gieren door je lijf.
neemt vanzelf af.... of niet.... XP

en wie zegt dat je op je 15de niet serieuze relaties kan hebben of serieus verliefd kan zijn? je blijft het herhalen.....
Met citaat reageren
Oud 10-04-2010, 16:02
LRS.
LRS. is offline
haha, ja ik hoor het van alle kanten xd. ik las het zonet op google, m'n ouders blijven het steeds zeggen enzo........
Met citaat reageren
Oud 10-04-2010, 16:07
WAT
WAT is offline
Citaat:
haha, ja ik hoor het van alle kanten xd. ik las het zonet op google, m'n ouders blijven het steeds zeggen enzo........
serieus is relatief.

op je 12de kan dat zijn trouw zijn aan de ander en hande vast houden en zoenen.
op je 15de kan daar bij komen dat je sex met een vaste partner hebt.
en dan rond je 25ste mischien word het pas echt serieus als je plannen voor een toekomst met trouwen en kinderen samen maakt.

serieus is relatief, want wat serieus is op je 12de is anders dan op je 25ste en toch beiden is het serieus.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2010, 16:11
LRS.
LRS. is offline
ja, daar heb je toch wel gelijk in.
is het ftw oversext als het me meer om de sex gaat? het is moeilijk uit te leggen wat ik voel ens als ik een meisje tegen kom xd.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2010, 16:16
WAT
WAT is offline
je bent 15, voor zo ver ik weet is dat normaal XP
Met citaat reageren
Oud 10-04-2010, 17:19
mxshaun
mxshaun is offline
Ik ben 20 en voor mij is het nog steeds normaal =)
Met citaat reageren
Oud 10-04-2010, 22:20
LRS.
LRS. is offline
hahaha, oke.
ik maakte me al zorgen of ik 1 of ander oversexte jongen was geworden die zo'n ouwe vieze rukkende vetzak word later voor z'n computer op zoek naar een nieuwe sexdate.

overdreven ja :$
Met citaat reageren
Oud 11-04-2010, 14:48
Verwijderd
Nou, dat je zin hebt in seks is niet ongezond lijkt me. Ik ben 16, en ik heb hetzelfde hoor. Ik denk niet dat je de enige bent die zich dat afvraagt. Tja, over serieuze relaties. Ik weet niet wat jij serieus noemt, dat is maar net hoe je het zelf voelt he.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2010, 11:55
JustADreamer
JustADreamer is offline
Op het moment dat jij iemand echt echt leuk vind draait het je heus niet meer allemaal om seks hoor en tot die tijd zou ik er vooral niet over klagen dat je én zin hebt in seks, én er ook nog eens een mogelijkheid is om die seks ook daadwerkelijk te krijgen. Er zijn jongens die het alleen moeten doen met de zin in seks

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten