Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2010, 13:57
Verwijderd
Het gaat er gewoon om dat ik persoonlijk liever 1000€ betaal voor een game waar ik een jaar zoet mee ben dan 60€ voor iets waar ik binnen een week klaar mee ben.
Advertentie
Oud 10-03-2010, 22:42
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Het gaat er gewoon om dat ik persoonlijk liever 1000€ betaal voor een game waar ik een jaar zoet mee ben dan 60€ voor iets waar ik binnen een week klaar mee ben.
Woord naar je moeder
Oud 03-04-2010, 22:52
luchtloper
luchtloper is offline
is WoW dood aan het gaan?
Oud 04-04-2010, 14:24
mepsteen
mepsteen is offline
nah, het zijn vooral huilies van die hardcore wowerts die het niet leuk vinden dat de meeste mensen nu ook icecrown citadel in kunnen, ook al zijn hun de enige die ook maar een kans hebben de HC versies af te maken.
Oud 05-04-2010, 00:58
MtSalvo
MtSalvo is offline
MMORPGs zijn heel leuk als je een goeie, casual guild hebt vol mensen van een soortgelijk level als jou. Ik zou er geen obsessie van maken en het bij 1 spel houden. Als je 1 MMORPG gespeeld hebt, ken je ze allemaal. Ik ben opgehouden in het muizenradje te blijven lopen bij Asheron's Call 2.
Oud 05-04-2010, 17:42
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
MMORPGs zijn heel leuk als je een goeie, casual guild hebt vol mensen van een soortgelijk level als jou. Ik zou er geen obsessie van maken en het bij 1 spel houden. Als je 1 MMORPG gespeeld hebt, ken je ze allemaal. Ik ben opgehouden in het muizenradje te blijven lopen bij Asheron's Call 2.
Hoezo dat "ken je ze allemaal"? Dat is natuurlijk onzin.
Oud 13-04-2010, 10:20
luchtloper
luchtloper is offline
Citaat:
nah, het zijn vooral huilies van die hardcore wowerts die het niet leuk vinden dat de meeste mensen nu ook icecrown citadel in kunnen, ook al zijn hun de enige die ook maar een kans hebben de HC versies af te maken.
en ik heb het idee dat dat een heel groot deel van de players is, dus dat ze op dit moment behoorlijk wat players aan het verliezen zijn.
Oud 14-04-2010, 08:27
j00st
j00st is offline
Citaat:
en ik heb het idee dat dat een heel groot deel van de players is, dus dat ze op dit moment behoorlijk wat players aan het verliezen zijn.
met het aantal spelers / servers die ze hebben, kunnen ze ook best wat lijden... Daarnaast is het spel uit 2003 (toch?) en 7 jaar oud en nog steeds 'king of the hill' is best goed voor een mmorpg.
Oud 24-04-2010, 16:15
Verwijderd
Citaat:
met het aantal spelers / servers die ze hebben, kunnen ze ook best wat lijden... Daarnaast is het spel uit 2003 (toch?) en 7 jaar oud en nog steeds 'king of the hill' is best goed voor een mmorpg.
ze zijn niet king of the hill
ze ZIJN de hill
er is geen enkel andere game die zo goed boert als wow
maar dat gaat binnen afzienbare tijd aftakelen.
( tauren paladins )
Oud 25-04-2010, 15:29
mepsteen
mepsteen is offline
Meh, ik erger me heus niet aan holy cows.

Wat ik erger vind is die mount die je voor 20,- kunt kopen. Overal zie je dat achterlijke paard rondlopen, en de mensen daarop maar denken dat ze stoer zijn -,-
Oud 25-04-2010, 19:52
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Citaat:
Meh, ik erger me heus niet aan holy cows.

Wat ik erger vind is die mount die je voor 20,- kunt kopen. Overal zie je dat achterlijke paard rondlopen, en de mensen daarop maar denken dat ze stoer zijn -,-
Het irriteerde me dood, maar ik vond het wel handig
Ik vond het kut dat je travelform op 30 kreeg en dan mount op 20:/
Oud 25-04-2010, 22:01
mepsteen
mepsteen is offline
ik doel niet op het level, maar op TRH, That Retarded Horse.

Een Celestial steed die je kunt kopen voor 20 euro.
Oud 28-04-2010, 22:09
Khaldor
Khaldor is offline
Hoi

Ikzelf speel al 4 jaar WoW en heb nog steeds veel plezier met het spelen

Je kunt een gamecard kopen in bijna alle game winkels.
Toen ik net speelde kocht ik het altijd bij de Bartsmit, maar dat kost 27,- per 2 maanden. Nu betaal ik gewoon via de WoW site en dat is 35,- voor 3 maanden
Oud 01-05-2010, 10:05
Verwijderd
Citaat:
Ik raidde Black Temple met een pentium 4, 1 gig ram en een gforce mx 440. kreeg toch nog 15fps ofzo.
De game is inmiddels behoorlijk zwaarder geworden. 10- en 25-mans kun je met die setup wel vergeten.
Oud 01-05-2010, 19:55
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
De game is inmiddels behoorlijk zwaarder geworden. 10- en 25-mans kun je met die setup wel vergeten.
Klopt, op huidige system (c2d 8800gt 4gig ram) had ik maar iets van 30fps in Naxx25.
Was apart want tijdens Illidan Phase 2 had ik er 80, en die vlammen waren toch wel een van de zwaarste effecten.
Oud 08-05-2010, 19:50
Naimin
Naimin is offline
ok.. kheb zelf een nieuwe pc gekocht .. nja met behulp van een lening bij me ouders en vrienden
Een Area-51 ALX..

Ik ben dus gaan spelen... maar ik wil zegmaar een macro maken dat ik zegmaar mijn pet de target laat aanvallen en dat ik daarna een arcane shot doe.. (ben hunter.)

Normaal viel mijn pet iedereen aan die ik aan viel (in defensive stance) maar dat doet ik nu niet meer.

Daarom een macro, ik weet alleen niet hoe ik die maak

Dus als iemand het weet plz help

Dus
Pet valt target aan
Ik val target aan met Arcane Shot.
Oud 09-05-2010, 10:39
Verwijderd
Klinkt alsof je tegenwoordig flinke micro nodig hebt voor WoW.
Oud 09-05-2010, 20:39
luchtloper
luchtloper is offline
Volgens mij komt dat ook wel gewoon door de drukte in het spel. Of spammers, goldfarmers en reclamemakers.
Oud 09-05-2010, 21:18
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
ok.. kheb zelf een nieuwe pc gekocht .. nja met behulp van een lening bij me ouders en vrienden
Een Area-51 ALX..

Ik ben dus gaan spelen... maar ik wil zegmaar een macro maken dat ik zegmaar mijn pet de target laat aanvallen en dat ik daarna een arcane shot doe.. (ben hunter.)

Normaal viel mijn pet iedereen aan die ik aan viel (in defensive stance) maar dat doet ik nu niet meer.

Daarom een macro, ik weet alleen niet hoe ik die maak

Dus als iemand het weet plz help

Dus
Pet valt target aan
Ik val target aan met Arcane Shot.
/petattack
/cast arcane shot

tijdje geleden dat ik wow gespeeld heb maar daar komt het op neer.
Oud 10-05-2010, 14:24
Naimin
Naimin is offline
Ok thnx... ksnap namelijk nog niet zoveel van die macro's xD
Oud 21-05-2010, 06:51
maximeus
maximeus is offline
Ik had 10 gratis dagen op mijn account gezet omdat ik zin had om weer even rond te hobbelen in WoW. Maar nu krijg ik vandaag een email dat mijn account gecancelled is ivm. illegale trade activities?!??!?!?! Is hier iets tegen te doen (want ik ben het sowieso niet) of is mijn lvl 70 druid nu permanent gebanned ?
Oud 23-05-2010, 16:46
luchtloper
luchtloper is offline
Citaat:
Ik had 10 gratis dagen op mijn account gezet omdat ik zin had om weer even rond te hobbelen in WoW. Maar nu krijg ik vandaag een email dat mijn account gecancelled is ivm. illegale trade activities?!??!?!?! Is hier iets tegen te doen (want ik ben het sowieso niet) of is mijn lvl 70 druid nu permanent gebanned ?
Waarschijnlijk is dat gewoon nep/spam. Zolang je maar niet je wachtwoord hebt ingevuld op de link die ze gaven, kunnen er geen illegale activities zijn.

http://forums.worldofwarcraft.com/th...65511383&sid=1

Laatst gewijzigd op 23-05-2010 om 16:52.
Oud 24-05-2010, 09:30
maximeus
maximeus is offline
Nee, hij is echt gebanned, het was een mail van blizz. Ik kan niet meer inloggen .
Oud 24-05-2010, 11:25
sainty
sainty is offline
Ja ik heb gehoord dat dat wel meer gebeurt de laatste tijd, iemand anders logde gewoon even in om mail te checken ed en kreeg meteen een 3 hour ban voor chat spamming, zal wel iets niet helemaal goed zitten bij bliz.
Oud 24-05-2010, 11:37
Paperz
Paperz is offline
Dan ben je wrs gehackt en moet je blizzard mailen of ze je account willen restoren...
Oud 24-05-2010, 16:36
luchtloper
luchtloper is offline
Citaat:
Nee, hij is echt gebanned, het was een mail van blizz. Ik kan niet meer inloggen .
Ook niet op de website? Zorg dan iig dat je je wachtwoord meteen verandert, en evt je email adres ook.
Oud 25-05-2010, 08:36
maximeus
maximeus is offline
his account has been permanently closed and will no longer be able to access World of Warcraft.

is dit afdoende info om te bewijzen dat mijn WoW account nu echt gebanned is... . Welnu, wat kan ik hiertegen doen?
Oud 25-05-2010, 13:40
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Dan ben je wrs gehackt en moet je blizzard mailen of ze je account willen restoren...

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten