Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ze ZIJN de hill er is geen enkel andere game die zo goed boert als wow maar dat gaat binnen afzienbare tijd aftakelen. ( tauren paladins ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vond het kut dat je travelform op 30 kreeg en dan mount op 20:/ |
![]() |
|
![]() |
Hoi
![]() Ikzelf speel al 4 jaar WoW en heb nog steeds veel plezier met het spelen ![]() Je kunt een gamecard kopen in bijna alle game winkels. Toen ik net speelde kocht ik het altijd bij de Bartsmit, maar dat kost 27,- per 2 maanden. Nu betaal ik gewoon via de WoW site en dat is 35,- voor 3 maanden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Was apart want tijdens Illidan Phase 2 had ik er 80, en die vlammen waren toch wel een van de zwaarste effecten.
|
ok.. kheb zelf een nieuwe pc gekocht .. nja met behulp van een lening bij me ouders en vrienden
![]() Een Area-51 ALX.. Ik ben dus gaan spelen... maar ik wil zegmaar een macro maken dat ik zegmaar mijn pet de target laat aanvallen en dat ik daarna een arcane shot doe.. (ben hunter.) Normaal viel mijn pet iedereen aan die ik aan viel (in defensive stance) maar dat doet ik nu niet meer. Daarom een macro, ik weet alleen niet hoe ik die maak ![]() Dus als iemand het weet plz help ![]() Dus Pet valt target aan Ik val target aan met Arcane Shot.
||
Citaat:
/cast arcane shot tijdje geleden dat ik wow gespeeld heb maar daar komt het op neer.
|
Ik had 10 gratis dagen op mijn account gezet omdat ik zin had om weer even rond te hobbelen in WoW. Maar nu krijg ik vandaag een email dat mijn account gecancelled is ivm. illegale trade activities?!??!?!?! Is hier iets tegen te doen (want ik ben het sowieso niet) of is mijn lvl 70 druid nu permanent gebanned
![]()
||
Citaat:
http://forums.worldofwarcraft.com/th...65511383&sid=1
Laatst gewijzigd op 23-05-2010 om 16:52. |
![]() |
|
Ja ik heb gehoord dat dat wel meer gebeurt de laatste tijd, iemand anders logde gewoon even in om mail te checken ed en kreeg meteen een 3 hour ban voor chat spamming, zal wel iets niet helemaal goed zitten bij bliz.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Review: World of Warcraft luvdut | 7 | 07-10-2008 17:27 | |
Games |
World of Warcraft Trailer - Conquest of Azeroth catbabo | 5 | 11-09-2008 08:48 | |
Games |
World of Warcraft studievragen Verwijderd | 9 | 16-03-2006 22:50 | |
Games |
World of Warcraft prepaid kaarten... undertakur | 35 | 12-02-2005 21:14 | |
Games |
Waar kan ik de Collector's Edition van World of Warcraft pre-orderen ?! plz help Dikkie | 5 | 28-11-2004 16:44 | |
Games |
World of Warcraft nieuw ingame filmpje Hellracer | 4 | 04-03-2003 18:27 |