| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Wij lieten mensen altijd om de beurt komen, omdat we dan beter konden peilen of ze bij het huis pasten. Ik kan me voorstellen dat mensen die wat stiller zijn in een groep waar wat schreeuwerds zitten niet echt een goede indruk maken van hoe ze wel zijn.
|
|
|
|
ik heb twee keer een instemming gedaan. de eerste keer waren er 60 (!) man uitgenodigd, dus toen ben ik de kroeg ingegaan. de tweede keer waren er een kleine 20, maar toen vond ik zelf het huis maar niks, dus toen ben ik stilletjes in de keuken gaan zitten en heb ik hun koelkast geplunderd
|
|
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
En jullie waren nauwelijks later dan ik thuis dus ik had blijkbaar tóch kunnen blijven totdat dat bier op was.
|
|||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dan wordt het ook niet pijnlijk als iemand heul saai is .
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
. Maar toen jij weg was was het indd gelijk veel minder leuk, dus zijn wij ook maar gegaan .
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
en als ze gemeen waren ben ik 1 minuut bij timo vandaan en kan ik daar gaan uithuilen |
|||
|
|
||
|
Citaat:
En het is altijd zo moeilijk om een gezellig iemand die erbij past te vinden, maar die wel gewoon rustig is in huis qua lawaai enzo. Ik vind het nu echt jammer dat ik niet meer in mijn oude huis woon.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En taxi hum, zo kan ik het ook! Wel slim though, ik zal jullie al sloffend tot zes uur 's nachts lopen.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
. Volgens mij gewoon van bier is op, medeia is weg, laten wij ook maar gaan. Maar mss had het ook wel met de staarders te maken, ik weet het niet meer echt . Ja maar nu staat mn fiets dus nog wel op neude
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vond dat ik het trouwens nog best goed vol heb gehouden ondanks mn vele gapen, ik was om vier uur pas thuis. Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
terwijl er niets uit haar mond is gekomen, alleen haar naam :")
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 15-04-2010 om 13:11. |
||
|
|
|
|
Zo. Ik ben weer thuis. Ik ben het laatste stukje echt naar huis gestrompeld, wat er vrij belachelijk uitzag in wat ik aanhad
Mijn hoofdpijn is alleen nog op de achtergrond aanwezig en zolang ik geen snelle bewegingen maak, valt het met de misselijkheid ook wel mee. Maar godsamme, m'n voeten! Ik was er niet vanuit gegaan dat we uit zouden gaan en zouden gaan dansen. Dus ik had heel leuk hakken van 9cm aan gedaan. Mijn voeten zijn nu een beetje boos op mij, na een avond door de stad wandelen en de hele nacht dansen. Maar ik heb ze net met vette creme gemasseerd dus het komt vast wel weer goed. Maar de komende dagen draag ik alleen maar sneakers
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|