Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik weet wel hoe Pipje eruitziet en ik heb van jou ook welles foto's gezien. DUS.
|
Verwijderd
|
Gisteren was ik met Theodoor en een vriend van hem in de mediamarkt, en daar was een tapdanscomputerspel dat heette 'let's tap'. En mijn eerste associatie was 'I'd tap that' dus dat zei ik tegen Theodoor. En hij zei 'oo em gee ik heb je goed opgevoed' en riep naar die vriend wat ik had gezegd en ik dacht 'huh, hij hoeft die associatie niet te weten'. Maar die vriend van hem lacht en ze lopen naar het spel toe en draaien de doos een kwartslag. Getabt zoals bij Magic the Gathering. Oke. Dat kan ook. Ik heb er maar niets over gezegd
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
hoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoih oihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoiho ihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoi hoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoih oihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoihoiho ihoihoi
hihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihi hihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihi hihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihi hihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihi hihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihi hihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihi goedemiddag. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |