Advertentie | |
|
![]() |
|
*cultuurbarbaar voelt*
'Helemaal vol van je eigens schepsel, maar toch benieuwd wat anderen ervan vinden? Post hier je dichtsels en wees gecommenteerd!' Volgens internet is gecommenteerd een bestaand, Nederlands woord. Ik weet het niet zeker, misschien is het gecommentariëerd? Of klinkt dat nog stommer? ![]()
||
Citaat:
Maar "rozen zijn rood, viooltjes zijn blauw, vind jij dat je kan dichten, kom dan maar gauw" vind ik ook wel leuk ![]()
|
Ik ben vóór “Come to the darkside”
![]() ![]() “voor woordkunst en -kitsch” van Medeia vind ik ook wel tof.. Òf “hier komt met in het oord der dichterlingen”. Maar dat schrikt misschien wel wat af. (Voor de kleintjes zoals ik, straks ben je niet dichterlijk genoeg en wordt je eruit geschopt.) ![]() “ Voor de prutsers, de priegelaars en profeten van poëzie” (Drie lijkt me het beste, maar deze kunnen nog vervangen worden door: perfectionisten, patriotten, proevers etc.) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik vind: "Voor de prutsers, de patriotten en profeten van poëzie" erg leuk en deze ook inderdaad: "Voor dichtkunst en kitsch" en "Helemaal vol van je eigen schepsels, maar toch benieuwd wat anderen ervan vinden? Post hier! (de rest zou ik weglaten, wel net zo gemakkelijk in verband met gecommenteerd etc)"
||
Citaat:
![]() Die drie vind ik ook het leukst, maar ik dacht; zijn patriotten en profeten misschien niet een beetje dubbelop? ![]() Wanneer wordt er eigenlijk besloten? |
![]() |
|||
Ok, mij lijkt "Helemaal vol van je eigen schepsels, maar toch benieuwd wat anderen ervan vinden? Post hier je dichtsels!" beter zonder dat wat ik eerst erachter had staan.
"Voor de prutsers, patriotten enz.." vind ik ook erg leuk! "Voor woord/dichtkunst en -kitsch" is ook leuk. Deze van flyaway is ook ![]() Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Voor prutsels en poëzie op elektronisch papier. Van lichte zwierezwaaitjes tot dichterlijke zwaargewichten laat hier je woorden zwierezwaaien. .. nah, da's het ook niet echt. :'D |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 13:01 | |
Lifestyle |
politiek-statement door middel van kleding Verwijderd | 78 | 16-11-2004 00:20 | |
De Kantine |
Gelukkig hebben we de foto's nog Keyser Saus | 72 | 08-06-2004 15:26 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
sluierverbod (betoog) Nederlands bayirgul | 12 | 26-03-2004 10:59 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Seksualiteit |
Topic for ordinary pictures Mark | 499 | 29-09-2003 17:19 |