Oud 27-04-2010, 21:53
Martiño
Martiño is offline
Mijn ex gaat volgende week verhuizen en neemt de internetaansluiting mee. Helaas heb ik het door alle stress rond mijn "scheiding" een vervangende verbinding lang laten liggen, en zit ik nu met een probleem. Een vaste aansluiting duurt nog zeker een maand. KPN heeft een aanbod waarbij je een dongel krijgt om die tijd te overbruggen, maar die heeft een datalimiet van 500 MB. Ik betwijfel of ik het daarmee een maand kan redden (ik download geen films en muziek, maar ik gebruik het internet wel vaak en heb het ook nodig voor mijn studie, ik download wel veel artikelen, en die zijn meestal al 0,5 - 1 MB per stuk).

Nu zijn er ook andere providers die een dongel aanbieden, waar bijvoorbeeld ook een datalimiet van 1 GB kan worden gebruikt. Probleem is dat je daar dan gelijk een jaar aan vastzit.

Mijn vraag: is een limiet van 500 MB voor een gebruiker die geen films/muziek downloadt realistisch? Zonee, is 1 GB dat dan wel?
Oud 27-04-2010, 22:14
freakinaround
freakinaround is offline
Ik moest echt heel erg rustig aan doen met die dongel.. Maar het is wel een goede service van KPN, je krijgt die 50 euro immers terug. Dus als je het alleen gebruikt voor hoognodige (bankzaken, af en toe msnen, wat surfen op internet), dan is het prima te doen.

Je moet alleen geen youtube filmpjes enzo gaan kijken.
Oud 27-04-2010, 22:15
Martiño
Martiño is offline
Ja, ik twijfel ook niet aan de service, die is prima, en ik wil ook het liefst bij kpn blijven, alleen niet half mei zonder internet zitten.
Oud 27-04-2010, 22:16
freakinaround
freakinaround is offline
Daarom zou ik het gwn doen. Al die providers die zeggen, dat je dan morgen internet hebt, die zijn echt 2 x zo duur
Ik heb wel een aantal weken weinig ge-internet, en ik miste het youtube filmpjes kijken, online gamen en muziek downloaden.. Maar ach, beter iets dan niets
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten