Advertentie | |
|
![]() |
|
Analogie in South Park-stijl:
http://www.southpark.nl/clips/sp_vid_104227/ http://www.southpark.nl/clips/sp_vid_153522/ http://www.southpark.nl/clips/sp_vid_153528/ http://www.southpark.nl/clips/sp_vid_153533/ |
![]() |
|
Archont, dit soort oproepen leiden nergens toe en polariseren de zaak alleen maar nodeloos.
Jon bemoeit zich overigens in het algemeen niet met het forumbeleid dus hem erbij betrekken heeft denk ik weinig zin. Op de manier die jij gebruikt zal hij daar ook niet veel zin in hebben.
|
Verwijderd
|
Eerst vond ik WSZ ook te Onzinnerig om aan mee te doen, ging het mij te snel en was het mij te inhoudsloos.
Tot ik op een moment gewoon mee ging doen daar, en nu vind ik De Kantine vaak boeiender dan voorheen. En nu zie ik ook heel goed wat het verschil is met Onzin: op Onzin worden vaak extreem loze topics geopend met enkel smilies (om maar een voorbeeld te noemen) terwijl we in WSZ wel een stuk inhoudelijker posten, vaak zelfs met echte discussies. Ik snap bovendien die drang tot vernieuwing van beleid niet echt. Waarom moeten topics zo nodig opeens verboden of verplaatst worden? Is het omdat jullie dan beter slapen 's nachts met de wetenschap dat WSZ op 'de juiste plek' staat, ook al is bijna de hele Kantine het daarmee oneens? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat me opviel is dat er op N&A wél gewoon gespamd mag worden. Weliswaar alleen in het Opvallend Nieuws topic en in de trant van "OMG!" maar toch. Zoiets valt naar mijn idee ook onder spam, dus waarom WSZ wel 'verplaatsen' als het beide spamtopics zijn?
Verder lijkt het me beter om WSZ gewoon te laten staan, aangezien het niet leuk is een heel forum over je heen te krijgen, waarna DK leegloopt. De alternatieve oplossingen zijn blijkbaar geen goede vervangers. EDIT: Archont, je kunt de FB's ook gewoon een PM sturen als je bij ze wilt horen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Archont, kan je je meer op de feiten fixeren ipv mensen die het oneens zijn persoonlijk aan te vallen ?
Zo gaat de oplossing echt niet sneller komen hoor, er ontstaat alleen een grimmige sfeer. Zeg dus gewoon wat je te zeggen hebt, en ik ben er zeker van dat fb's er wel rekening mee zullen houden. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik ben zelf 100% tegen het sluiten van Saai. Mede door Saai ken ik nu nieuwe leuke mensen, heb ik nieuwe goede vriendinnen gemaakt en veel gelachen, en ik denk dat velen met mij zijn. En trouwens, het vertellen van je dag schept totaal geen band. Het zijn juist de dingen als 'Nom, stroopwafels' of 'Ik heb lekker gefeest' die het 'm doen en waarmee je ook tot leuke gesprekken kunt komen. En als je op iemands dag wilt reageren kan dat natuurlijk niet, want dát zou nou juist in spam ontaarden zoals op WSZ en dat kunnen jullie natuurlijk niet hebben. Het is juist de WSZ die DK zo leuk maakt. Anders was het ook geen enorm succes. Verder vind ik het verplaatsen van WSZ naar Onzin prut. Daar komen heel andere mensen en er hangt ook een heel andere sfeer. En Onzinposts zijn, zelfs als we WSZ meetellen, heel anders dan DK-posts.
|
Verwijderd
|
Een spamtopic op Onzin is meestal 1 regel of smiley per post. Het zogenaamde spamtopic wat we op De Kantine hebben bevat veel langere en inhoudelijkere posts. Nu kan het inderdaad voorkomen dat er een forumer een smiley plaatst. Als bijvoorbeeld Miekje zich daar zo ziekelijk aan ergert kan ze die ook verwijderen. Heeft ze bovendien ook nog wel wat werk als je toevallig haar postgedrag bestudeerd. ;x
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Op Lifestyle was er ook een 'vertel iets over je dag' topic, vervolgens werden daar zulke eisen aan gesteld dat er totaal geen leven in zat. Het op een plastische manier beschrijven dat je naar school bent geweest en daarna hebt gewerkt vind ik totaal niet interessant. Als ze dat niet hadden gedaan was ik waarschijnlijk nooit op De Kantine geweest. Forumbazen 18 plus, je weet hoe dit op een ander subforum is afgelopen en middels dit beleid maak je gewoon er weer één dood.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik zal eerst de posts doorlezen.
|
Ik heb echt het vermoeden dat Missy 100% voor dit idee is en de andere forumbazen onder schot houdt, met de vrees dat ze het anders misschien eens zullen zijn met de leden.
Verder zie ik dus totaal geen reden om het WSZ te verplaatsen. Jullie genuil over 'beter overzicht' is ook bullshit, want ook bij de leden zelf ligt de verantwoordelijkheid om netjes te posten. Voor de mensen die dit niet doen, is er altijd nog het NSB-knopje, dat vrij toegankelijk is. Het is net politiek. 'Oh, jullie zijn het niet eens met ons besluit? Natuurlijk doen we alsof we naar jullie commentaar luisteren! Maar eigenlijk hebben we daar geen zin in en doen we toch lekker waar we zelf zin in hebben.'
|
Verwijderd
|
Als jullie dit echt gaan doorzetten heeft dat echt bizarre consequenties, snappen jullie dat? Sommige DK'ers posten nu al op andere fora vanwege bepaalde beleidsbeslissingen hier en hiermee zal je zeker een gedeelte gewoon simpelweg wegduwen van s.com. Als dat je doel is is dat prima hoor, maar zeg dat dan gewoon in plaats van er omheen te draaien.
Laat dit een les zijn voor anderen; Hoe draai ik een goedlopende community de nek om! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Even het topic tot nu toe samenvatten:
Voor doorvoering wijzigingen: Missy WolterB Balance Pluis Dittrich Tegen: Drie van de vier DK-forumbazen Alle DK regulars op Missy na Argumenten voor doorvoeren wijzigingen: (nog niet genoemd) Argumenten tegen: - Zal leiden tot leegloop op DK. - Topic draait nu goed en vervult zijn functie (offtopic posts in andere topics voorkomen) prima. - Voorgestelde wijzigingen impopulair bij de leden. - Negatieve ervaringen uit het verleden, o.a. op Lifestyle. - Zal indien consequent doorgevoerd ook moeten leiden tot het sluiten van chattopics op D&A en elders. ... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik haat het als mensen niet eerlijk zijn, zeker als anderen al het gevoel hebben belazerd te worden. Op deze manier raak je dus echt keihard respect kwijt bij mensen. Echt jammer dit, nadat sommige van je collega's zo hun best doen dingen uit te leggen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Stiekem ben ik nogal verbaasd over de felheid van de reacties. En met name bij Archont vraag ik me heel sterk af waar hij de afslag heeft gemist.
Gozer, je bent een volwassen vent, ik geloof bijna docent geschiedenis. Laat jij je dan zo ontzettend kennen, dat alles en iedereen voor je voeten als een kleuter zo boos, aan de kant moet maaien, met alle beschikbare ledematen? Nog even los van dat je er niks mee opschiet, sla je op deze manier net zo'n flater als de betreffende fb's die maar niet goed kunnen uitleggen waarom een goed lopend serietopic moet verdwijnen... get a grip dude... |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() http://forum.scholieren.com/showthre...1#post30447441 http://forum.scholieren.com/showthre...8#post30443798 http://forum.scholieren.com/showthre...1#post30443661 http://forum.scholieren.com/showthre...2#post30448412 http://forum.scholieren.com/showthre...1#post30442331 Dit is allemaal op de eerste pagina van je laatste posts. Sorry hoor, maar als je meer inhoud wil: Dat begint bij jezelf. Laatst gewijzigd op 01-05-2010 om 22:46. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En los daarvan; if you can't stand the heat, zelfs als die heat vermeende heat is, you weren't supposed to be in the kitchen in the first place. Man up! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
...maar savonds verandert hij in een monster. Gedreven door furie dwaalt hij af naar het internet, en zien we hem terug als 'Archont' in zijn natuurlijke gele habitat. Met zijn gevreesde brul tactieken jaagt hij menig forumbaas de stuipen op het lijf. Zoiets ja? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik impliceer volgens mij juist niet dat ik feilloos in staat ben om mensen te doorgronden. Ik werd daarbij ook door jou, en later door Archont gewezen op het feit dat ik ernaast zou kunnen zitten. Voor de volledigheid: I stand corrected ![]() Maar dan nog er is heat en er is volksfurie. En ik weet ook vrij zeker dat het FB team deze woedebui niet had zien aankomen, anders hadden ze het denk ik, wel anders gebracht, of aangepakt. ( I've been wrong before here...) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En wie bedoel je met men? De DK'ers die ertegen protesteren, of het fb-team die de teleurstelling niet zag aankomen. |
![]() |
|
Maar andersom is het ook raar. Dat er zonder enige waarschuwing of wat dan ook zo'n beslissing wordt genomen. We hebben van de FB's nooit klachten gekregen over postgedrag en die dingen die fout gingen zijn volgens mij prima afgehandeld. 3 jaar lang geen problemen en opeens is het niet meer goed.
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar wat ik niet snap en daarna eindigt de bladzijde weer met onzin opmerkingen over mij, ja een bladzijde een topic, dus dit is per definitie een SAAI topic? Er zijn nog 100 topics die je zou kunnen bekijken en ja jij neemt er de slechste uit, tuurlijk dan kan je aan ons laten zien ZO HOORT het niet dit moet weg, maar je kan ook na een aantal onzin posts van mij of wie dan ook een warn sturen, zou ik niet erg vinden. Er zijn geloof ik ook wel forumers geband toen het echt zwaar onzin-niveau werd. Citaat:
Of OMG moet je er gewoon over ik heb vandaag voor of achter plakken? Vertel het eens. Citaat:
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Het verplaatsen van de saai-topicreeks naar Onzin II Verwijderd | 1 | 03-05-2010 09:56 |