| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
als ik een hond voor je zou moeten uitzoeken zou dat serieus de hond zijn die ik zou kiezen
|
|
|
|
|
|
Technisch gezien heb ik zelf geen huisdier, aangezien ik daar niet de ruimte en de tijd voor heb.
Ik heb echter wel heel veel gezorgd voor de hond van mijn moeder en ook voor die van mijn jongste zus (vooral toen zij nog thuis woonde; nu laat ik haar hond meestal uit op dagen dat zij moet werken in het bejaardentehuis en dus niet thuis is), dus gevoelsmatig voelen ze voor mij toch wel een beetje aan als 'mijn' honden. Daarom post ik lekker toch twee foto's in dit topic! ![]() Paco (de hond van mijn moeder) ![]() Jerommeke (de hond van mijn zusje) ![]()
|
|
|
Verwijderd
|
Poes, ze kwam op een dag in de achtertuin en ik gaf d'r een stukje ham en damn wat had ze een honger dus melk erbij. Sindsdien is ze niet we te slaan. Toen vroeg Edwin welke naam ik het beestje ging geven en op dat moment was ik bij Tom Nook voor werk het winkeltje binnen gelopen.
Dus zodoende. |
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
hahaha die bek van de hond
![]() Woelie: ![]() ![]() ![]() Boelie: ![]() ![]() En natuurlijk: http://onbedwaald.hyves.nl/album/506...h5&__state__=7 Het is een filmpje van boelie in actie
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
De broer van m'n vriendje heeft ook een jack russel en dat beest was supervadsig toen ie 'm kreeg, en toen heeft ie 'm altijd meegenomen met hardlopen, en uiteindelijk toen ie ooit bij de dierenarts moest zijn voor iets anders gingen ze z'n hele lijfje nalopen en toen bleek dat hij een topsporthart had gekregen ![]()
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() onze ouders hebben een brasserie gehad, en dat beest liep daar ook de hele dag rond. Iedereen gaf hem eten onder te tafel dus op een gegeven moment was het echt een kroket op pootjes (13 kg ). Toen hebben m'n ouders op de kaart laten zetten dat de gasten niet de hond moesten voeren en toen is ie snel al een paar kilo afgevallen.Maar nu is hij nog niet echt de slankste. |
|
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|