Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Kazet, jij weet dit vast wel. Ik heb in matlab
function z = f(x,y) z=x.*x+y.*y+0.1; Nu wil ik dat z niet meer een gewone functie is, maar een matrix. Dus stel z = [1 4 ; 2 7], dat dan f(1,2) 4 geeft (of hoort dat juist 2 te geven? Nja, één van die twee iig ![]() Hoe doe ik dat? ![]()
|
Verwijderd
|
Als je wil dat de output een matrix is, moet je zorgen dat z een matrix is.
Ik snap niet wat je bedoelt met: "Dus stel z = [1 4 ; 2 7], dat dan f(1,2) 4 geeft" z is wat de functie als output geeft. Dus als je ergens in een script de functie aanroept, doe je bijvoorbeeld: poep = f(1,2), en dan is poep gelijk aan z. |
![]() |
||
Citaat:
Nou dan komt deze top 3 Greipel Mcewen Farrar
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
z = matrix(x,y); In script: poep = functienaam(x,y,matrix); Het is wel een vrij nutteloze functie natuurlijk, omdat je net zo goed matrix(x,y) kan opvragen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Twee keer hoera:
- om 17 uur ga ik naar de 'première' van een film die gemaakt is door het theatergezelschap waar ik vaak bij gespeeld heb. Ik zit zelf niet in de film, omdat ik ziek was tijdens de opnamen, maar ik mag er toch heen. En nu hebben een paar mensen bedacht om in Oscarkledij (helemaal opgedoft enzo) daarheen te gaan. Supergrappig ![]() - Ik ging daarom net even kijken of ik nog in mijn afstudeerjurk paste. Die paste ik destijds echt precies, maar dat was in de zomer en toen was ik echt wel wat dunner dan nu ![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Samenvatting: Forum, bijna hele boek numen | 1 | 25-09-2007 14:37 |