Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ken je verder niet, maar ik heb dat ook welleens, alleen het enige verschil is dan dat we het allebei wel erg aantrekken.
Maar ik trek me er uiteindelijk meestal wel het meeste van aan, maarja, als het over is en uitgepraat moet je het er gewoon op houden en dan is het weer goed, dus niet nog weer verder erover piekeren enzo, want dan heeft toch geen zin. Misschien is het bij jou (of mij?) een karaktertrek, maar dat kan ik vanaf hier niet beoordelen. Kusjes Mij... |
![]() |
|
ja, ik weet precies wat je bedoelt. zo zit ik gewoon in elkaar. ik trek me kleine ruzietjes veel meer aan dan hij. maar tegenwoordig praten we er wat meer over zodat hij weet/begrijpt waarom ik me zo gedroeg. helpt wel, moet ik zeggen. hij kijkt dan ook niet zo stom (
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
hey
ik weet pcies hoe je je voelt ruzie met je vriend das echt kut!en ik kan het weten ik heb der net middenin gezeten hij liet ook nie veel van zich horen hij vond dat we rust moesten nemen maar ik kan dat ook niet hoor!ik ga dan ook nadenken nadenken en nadenken en dat maakt me altijd heel verdrietig.ik kon m dan ook niet met rust laten moest m smsen blijven dat ik m nie kwijt wou enzo totdat ik een antwoord had of ie verder met mij wou of niet toen ie dat antwoord had gegeven dat ie het nog heel graag met me wou proberen toen pas kon ik hem de ruimte geven .maar geloof me meisjes zijn zowieso veel gevoeliger dan jongens hoor das volgens mij gewoon een feit ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
hoevaak 'ruzie'? groovy | 34 | 14-06-2005 16:15 | |
Liefde & Relatie |
jongens en ruzie maken 4774 | 39 | 09-11-2004 19:09 | |
Liefde & Relatie |
ruzie Verwijderd | 44 | 24-06-2004 10:26 | |
Liefde & Relatie |
ruzie met je vriend/vriendin David | 15 | 23-12-2002 09:19 | |
Liefde & Relatie |
Vrouwen en ruzie maken ! Verwijderd | 28 | 10-03-2002 19:18 | |
Liefde & Relatie |
ruzie met beste vriendin, wat moet ik doen? reactie plz!!! Palmboompje | 12 | 22-02-2002 15:44 |