| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind dan ook dat de WW te soepel is, in die zin dat ik vind dat mensen sneller werk zouden moeten aannemen dat ze misschien 'niet zint'. |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik moet morgen ineens workshops gaan geven aan een vwo-klas. Ga nog maar even verzinnen wat ik ga doen.
Ze hebben geen thema, maar wilde evt. wel iets met Romeo & Julia, wtf? Lekker moeilijk thema, voor mensen die nog nooit gespeeld hebben, en voor een docent die pas een halve dag weet dat ze een workshop moet geven. |
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Shit, ik moet werken zaterdag.
En ik denk dat voor mij het probleem is dat ik alleen maar dudes van 20/21 tegenkom en dat vind ik nog echt van die knulletjes. En oudere dudes zijn meestal al bezet. BOEEEEE!
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik vrees dat ik weer hetzelfde zou doen als ik weer in dezelfde situatie zou zitten; gewoon zorgen dat je die persoon even goed kunt spreken, maar uiteindelijk het aan hem overlaten en dus hem aan je neus voorbij zien gaan Ik had hem nog wel een keer gemaild, en hij ook terug gemaild, en toen ik weer terug gemaild en toen hij niet meer
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
*JOEEEHOEEEEEEE* Ach, ik blijf gewoon de eeuwige vrijgezel. Scheelt weer een hoop gedonder.
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|